83

Анонимен

преди 5 години

Чудя се кое е по-малкото зло - сирисйки или БГ селски бежанци .И двете групи се къпят рядко , не говорят български , нахални са и тнт

82

Анонимен

преди 5 години

23000 нови селяни !Понеже текущите селски бежанци в София са ми малко .

81

Waffen SS

преди 5 години

Нека първо да поживеят в столицата 50-60 години и чак тогава да ги определят като столичани.За сега са просто нулево поколение.Някой даже и така не могат да преодолеят синдрома на малката китна къщичка с двор и,че местната лека не е бунище.Останалото е въпрос на еволюция и време.Има хора,които с"летящ" старт се вписват в начина на живот,но други смятат ,че се само-утвърждават като отхвърлят всякакви правила и благоприличие.

80

БЕНБЕНИ ЗОНИ-ПАРИ

преди 5 години

Колко пари се събират от синя и зелена зона на ден? Колко коли плащат за по час? Няма статистика защото най-вероятно е около половин-един милиона лева на ден. Къде отиват тези пари? Защо не се решава проблема? Всеки ден може да строи по един нов паркинг.

79

Щерю

преди 5 години

София стана конгломерат от бедни селяни гъсто населени и гневни граждани по бай Тошово време раждани...

78

Анонимен

преди 5 години

Вървете по другите големи градове, задръстихте София , от вас за нас вече работа няма селяни смотани !!!

77

Анонимен

преди 5 години

А ХОДЯТ В ПЛОВДИВ - ВАРНА - БУРГАС, КАКВО ВСЕ СОФИЯ , ТА СОФИЯ , АМА ИНАЧЕ ЛАЯТ ПО СОФИЯ

76

ники

преди 5 години

Нови 'столичани' хахахахахах

75

До 75

преди 5 години

Кажи сега кога колите са повече?Вариант 1 - София, 100000 коли престояващи в задръстване и движещи се средно по 2 часа на ден, в периода 08:00-20:00 часа или Вариант 2 - нормален - 200000 коли движещи се без задръствания средно по 30 минути на ден в същия интервал. При вариант 1, средно по улциите са

74

До 75

преди 5 години

Очевидно не си разбрал как е по света и как е в София, По света, колите се движат и не седят в задръстванията, както е в София. Задръстванията създават илюзията, че колите в София са много, а и наистина увеличават едновременно намиращите се на улицата движещи се коли. Паркирането е друг проблем, но пак опира до кметска некадърност. По света правят паркинги - многоетажни надземни и подземни, в София застрояват съществуващите паркинги и налагат ограничения. По света усвояват всяко подходящо за пар

73

До 72

преди 5 години

Знам ли ли, вероятно съм по-умен от теб, защото отварям разни статистики и чета. В столиците на ЕС, отиващи на работа с кола - на първо място Букурещ - 82%, на второ София - 81,6%, останалите столици са далеч назад. Отиващи на работа с кола - в Дъблин 67% от хората, в Брюксел и Париж - над 60%, в Рим и Хелзинки над 50%, в Осло, Берлин и Мадрид над 40%.

72

Анонимен

преди 5 години

Най лошият град за живеене е София. Мръсен, прашен, каруци навсякъде и роми. Пловдив е в пъти по красив и чист град от София.

71

до 74

преди 5 години

Никой не се интересува от колите като обща бройка. Интересува се от миграцията на колите из града през делничен ден. За София статистиките са стряскащи спрямо град в ЕС. Немците карат до гара или метро и от там ходят на работа. В Лондон в city-то, с кола ходят само тези с паркомясто към офиса, във Франкфурт- също. За колела и скутери да не говорим- всеки втори ходи така на работа. Никой не си позволява волности като нас- навсякъде с кола без да има паркомясто.

70

Анонимен

преди 5 години

За всички, които твърдят, че колите в София са много.Толкова ли не разбрахте, че ви лъжат? В България автомобилите се делят на леки, товарни, автобуси, специални и влекачи.В статистиката за брой коли, за България влизат всичките пет вида автомобили без значение чия собственост са, а за другите държави само леките коли, много често само личните леки коли.

69

Анонимен

преди 5 години

За всички, които твърдят, че колите в София са много.Толкова ли не разбрахте, че ви лъжат? За брой на колите в град София, взимат всички автомобили с регистрация на територията на Столична община и Софийска област, т.е. освен град София, и автомобилите в останалите три града в Столична община и още 36 села, както и цялата Софийска област. След това делят на населението на град София и реват - колите са много. За другите държави броя на автомобилите е само за леки коли, без останалите 4 вида.

68

до 69

преди 5 години

Ти си един дървен философ. Факт- в ЕС хората имат повече коли на 1000 човека от нас. Но с тези коли НЕ ХОДЯТ на работа. Използват транспорт. Жокер- има едни уреди, броящи колите. Данните са публично достъпни. Същите ги има и за много градове в ЕС. Има и графики на миграцията по квартали за много градове. Масово хората пътуват по 30км в ЕС в посока на ден ДО ПОКРАЙНИНИТЕ на града, за да вземат от там транспорт. Не се прави на много умен, далеч си от това.

67

Goshko ot Pernik

преди 5 години

Vanka, te zavijdat, no v tramvaia za 1300lv si e kofti NEZAVISIMO DALI SI SOFIANEC ILI NE BRATLE :D

66

До 67

преди 5 години

Във Виена личните коли на хората са близо 500 на 1000 човека население, а в София са под 200.

65

Анонимен

преди 5 години

Според последното преброяване 45,6% от домакинствата имат кола, много рядко по две, а в нормалните държави от ЕС почти всяко домакинство има кола, често и по две. Според официалната статистика броя на ВСИЧКИ автомобили в България на 1000 човека население е по-малък от средният брой ЛИЧНИ автомобили в ЕС на 1000 човека население. Да се върнем ли на ябълки и круши....

64

Ха-ха

преди 5 години

Има радикално и просто решение на софийските проблеми-столицата(т.е. държавната администрация) се премества другаде.Най-добре на ново място да се изгради изцяло нов град.София достатъчно е компроментирана и носи лоша карма.Но за целта нацията трябва да се осъзнае и да намери своя път,а не да се лута като слепец,което прави в момента.Визия за бъдещето и вяра в него е това,което липсва у нас,а другото идва с времето.Ако нещата продължават по същия начин,столицата ще остане без държава.