Чудя се кое е по-малкото зло - сирисйки или БГ селски бежанци .И двете групи се къпят рядко , не говорят български , нахални са и тнт
Нека първо да поживеят в столицата 50-60 години и чак тогава да ги определят като столичани.За сега са просто нулево поколение.Някой даже и така не могат да преодолеят синдрома на малката китна къщичка с двор и,че местната лека не е бунище.Останалото е въпрос на еволюция и време.Има хора,които с"летящ" старт се вписват в начина на живот,но други смятат ,че се само-утвърждават като отхвърлят всякакви правила и благоприличие.
Колко пари се събират от синя и зелена зона на ден? Колко коли плащат за по час? Няма статистика защото най-вероятно е около половин-един милиона лева на ден. Къде отиват тези пари? Защо не се решава проблема? Всеки ден може да строи по един нов паркинг.
София стана конгломерат от бедни селяни гъсто населени и гневни граждани по бай Тошово време раждани...
Вървете по другите големи градове, задръстихте София , от вас за нас вече работа няма селяни смотани !!!
Кажи сега кога колите са повече?Вариант 1 - София, 100000 коли престояващи в задръстване и движещи се средно по 2 часа на ден, в периода 08:00-20:00 часа или Вариант 2 - нормален - 200000 коли движещи се без задръствания средно по 30 минути на ден в същия интервал. При вариант 1, средно по улциите са
Очевидно не си разбрал как е по света и как е в София, По света, колите се движат и не седят в задръстванията, както е в София. Задръстванията създават илюзията, че колите в София са много, а и наистина увеличават едновременно намиращите се на улицата движещи се коли. Паркирането е друг проблем, но пак опира до кметска некадърност. По света правят паркинги - многоетажни надземни и подземни, в София застрояват съществуващите паркинги и налагат ограничения. По света усвояват всяко подходящо за пар
Знам ли ли, вероятно съм по-умен от теб, защото отварям разни статистики и чета. В столиците на ЕС, отиващи на работа с кола - на първо място Букурещ - 82%, на второ София - 81,6%, останалите столици са далеч назад. Отиващи на работа с кола - в Дъблин 67% от хората, в Брюксел и Париж - над 60%, в Рим и Хелзинки над 50%, в Осло, Берлин и Мадрид над 40%.
Най лошият град за живеене е София. Мръсен, прашен, каруци навсякъде и роми. Пловдив е в пъти по красив и чист град от София.
Никой не се интересува от колите като обща бройка. Интересува се от миграцията на колите из града през делничен ден. За София статистиките са стряскащи спрямо град в ЕС. Немците карат до гара или метро и от там ходят на работа. В Лондон в city-то, с кола ходят само тези с паркомясто към офиса, във Франкфурт- също. За колела и скутери да не говорим- всеки втори ходи така на работа. Никой не си позволява волности като нас- навсякъде с кола без да има паркомясто.
За всички, които твърдят, че колите в София са много.Толкова ли не разбрахте, че ви лъжат? В България автомобилите се делят на леки, товарни, автобуси, специални и влекачи.В статистиката за брой коли, за България влизат всичките пет вида автомобили без значение чия собственост са, а за другите държави само леките коли, много често само личните леки коли.
За всички, които твърдят, че колите в София са много.Толкова ли не разбрахте, че ви лъжат? За брой на колите в град София, взимат всички автомобили с регистрация на територията на Столична община и Софийска област, т.е. освен град София, и автомобилите в останалите три града в Столична община и още 36 села, както и цялата Софийска област. След това делят на населението на град София и реват - колите са много. За другите държави броя на автомобилите е само за леки коли, без останалите 4 вида.
Ти си един дървен философ. Факт- в ЕС хората имат повече коли на 1000 човека от нас. Но с тези коли НЕ ХОДЯТ на работа. Използват транспорт. Жокер- има едни уреди, броящи колите. Данните са публично достъпни. Същите ги има и за много градове в ЕС. Има и графики на миграцията по квартали за много градове. Масово хората пътуват по 30км в ЕС в посока на ден ДО ПОКРАЙНИНИТЕ на града, за да вземат от там транспорт. Не се прави на много умен, далеч си от това.
Vanka, te zavijdat, no v tramvaia za 1300lv si e kofti NEZAVISIMO DALI SI SOFIANEC ILI NE BRATLE :D
Във Виена личните коли на хората са близо 500 на 1000 човека население, а в София са под 200.
Според последното преброяване 45,6% от домакинствата имат кола, много рядко по две, а в нормалните държави от ЕС почти всяко домакинство има кола, често и по две. Според официалната статистика броя на ВСИЧКИ автомобили в България на 1000 човека население е по-малък от средният брой ЛИЧНИ автомобили в ЕС на 1000 човека население. Да се върнем ли на ябълки и круши....
Има радикално и просто решение на софийските проблеми-столицата(т.е. държавната администрация) се премества другаде.Най-добре на ново място да се изгради изцяло нов град.София достатъчно е компроментирана и носи лоша карма.Но за целта нацията трябва да се осъзнае и да намери своя път,а не да се лута като слепец,което прави в момента.Визия за бъдещето и вяра в него е това,което липсва у нас,а другото идва с времето.Ако нещата продължават по същия начин,столицата ще остане без държава.
Официално: 23 000 нови столичани за година! Колко ли са всъщност?