10

Знайко

преди 5 години

Има два начина:1.) да стои в гаража2.) да се кара само в чужбина

9

Рейсъра

преди 5 години

Аз едно чипче като сложих и отпуших без катализатор, каквито и гуми да сложа на баварката, все не ги ще ей.

8

Шенол

преди 5 години

Ша го запазим, кат не ги копуваме. Да си ги държат в магазините. Ша ми искат те 200 лв. за 4 гуми. Я марш. Ша вършея със старите. То шофиора е важен. Не гумата. 30 години са карали тука със видинки, сега ша ми разправят зимни трябвало. Да ми купи даржавата и ша сложа.

7

то всеки ги знае

преди 5 години

не карайте по стълбине се фукайте като карате на 2 гумине ги дупчете с пергелне купувайте четвърта употребауспех

6

Професор Тюхчеф

преди 5 години

Балансирайте ги , разменяйте ги на няколко хиляди кмне качвайте бордюри не влизайте в дупки не купувайте най-евтините китайски , и така

5

Жо

преди 5 години

СПЕСТЕТЕ си ужаса, когато сте натиснали спирачния *** и колата ви се пързаля и става неуправляема.Не правете компромис с гумите и спирачките. Те трябва да са перфектни.Спестените левчета от по-евтиното ще струват скъпо.

4

Гугъл

преди 5 години

Всички са изпечени хайдути.Не им вярвайте на тях.*** каза Амин.

3

Бобчо

преди 5 години

Как да предпазим гумите от износване? Ми дръжте си колата в гаража. Така може и 100 години да изкарат и да са като нови.

2

Koko

преди 5 години

До Киро КюмюряЕ... Тия сайтове трябва да се пълнят с нещо. Все пак всекидневно 80% са само глупави журналистически новинки.

1

Киро Кюмюря

преди 5 години

Бах ти и новината!