българското обединение на шофьорите е нещо като СБА, ама с хора дето казват квот тряя пред камера, блекджек и пачаври ? или още едно нпо дето ще го тикат по медиите докато за всички се намери държавна работа?
Теца е виновен. Топлофикация е виновна , Бойко е виновен , Путин руския газ е виновен , АЕЦ Белене е виновен , пушачите в града са виновни , дизелът е виновен. А колите старите коли ще им сложа един банан в ауспуха и готово проблема е решен. А за другото само гърмеж на ТЕЦ на пушачите на руския газ на АЕЦ Белене , Козлодуй и на дизелът.
Нито дума за ограничаване възрастта на автомобилите внос. Упорито отказват да направят това. В една Кения например е 8г ( сега ще го променят на 5), в Пакистан е 3г и т.н..
"За първи път се въвежда и регистър на автосервизите, който ще включва информация за извършените ремонти и вложените части."Ей това е много важно да се случи.
стига мъдрихте кой организирал,кой им плащал,какви били те...Трябва добре да се разбере,че 30 години са страшно много време и то изтече-хората, независимо от това дали са от София,провинцията, заможни,бедни,интелигентни или не чак толкова, привърженици на дясното или на лявото, стари и млади им ПИСНА - писна им да ги правят на ***.оти-дребни, алчни нищо.жества да ги унижават, грабят и да им се подиграват, писна им да са все бедни и да не могат да кажат спокойно,че са българи и европейци,защото това предизвиква само насмешка, писна им да слушат откровено *** и смешни ***.оти, повярвали си, ч
Всичко е някаква конспирация, да се разкарат старите коли от пътя, да се направят огромни данъците, така че, ще спечелят вносителите на нови автомобили, такситата и транспортните фирми.
Аз си мислех, че сте се осъзнали след неделя, а вие напук го правите. Големи инати сте, като децата.
Когато хората караха автомобили, ние нямахме велосипеди. Няма нужда да откриваме топлата вода, а да видят другите страни какви закони прилагат, нали уж сме в Европа. Що се отнася до рег. номер, колата трябва да има един номер, включващ и обозначение за годината на първа регистрация, както например в Англия, а не да се сменя по няколко пъти.
Уважаеми лобисти, вносители на нови автомобили, никой не ви иска таратайките понеже не са качествени! Няма как да прокарате тази тъпащина под формата на нещо природосъобразно!
Ами то не може всеки Ганчовец с по 800 лв заплата с по две коли.Колата е лукс, а не необходимост.Който няма пари - с ГТ.
Че това ще ви струва 5-пъти повече от досега---както казах Зеленчука не спи ,ако не му стане номера със застраховките ще удари на 5-места с по малко и пак ще си вземе парите за 10% увеличение на заплатите на администрация и полиция.....аз вече като чуя за увеличение на заплатите и виждам всякакви тесли...
Няма какво да ревете, голяма част от колите в България не се поддържат или влизат в сервиз основно за смяна на масло и НЕ ВСИЧКИТЕ ФИЛТРИ с цел да се спестят 8 лева от него. А какво да говорим за ревизия на спирачна с-***, течове от двигател, вреди емисии(почти всички катализатори са премахнати и продадено за по 80-100 лева).Хора караме гробници на колела..такива автомобили нямат място по пътищата където и да е по света. Ако имате възможност поддържаите и карайте, ако нямате търсете алтернатива!
Амме.Просто трябва още малко администрация,че не е сигурно на изборите какво ще стане.Понеже се окъкаха бая напоследък
Айдеее, поредната доза фалшиви новини. Всичко написано са някакви идеи на някой си. Тук веднага наскачаха психарите и умрелите от глад *** :))))))))))))))))))))))
Новост: Колите-замърсители аут от пътя. Онлайн система ги спира