Проектът на наредбата е тотално сбъркан и объркващ хората. Противоречи на тре по-висши от бъдещата наредба, нормативни актове, като: 1. Чл. 50 на ЗЗД-за вредите от вещие отговаря собственика или лицето, под надзора на което е МПС. 2. Чл.15(3) от Закона за нормативните актове - за старшинството на нормативните актове. 3. Чл. 6 (2) "всички граждани са равни пред закона",.т. е. държавните и общинските МПС са равни с тези на всички други. "Бонус-малус" -САМО НА БАЗА НАНЕСЕНИ ВРЕДИ.
срамота! цялата система бонус-малус много намирисва и дава още по-широка сцена за злоупотреби!
Единственото рисково тук е, че има 100% вероятност адвокатите от милионери да еволюират в милиардери!
Значи купуваш кола от обява и се оказва че предния собственик е джигит от класа.Ти/аз плащаме най дебелата застраховка заради джигита.Тези в Парламента имат ли нещо в главите си.Как така аз ще бъда отговорен за действията на друго лице
Хората плащат достатъчно високо такси за автомобилите си, докато застрахователи фалират, а юристите се грижат за собственият джоб.
Юристите работят за собственият си интерес, застрахователите фалират и гражданите сами да устояват правата си.
Застрахователите имат право, че правила трябва да има, както и контрол. Опасните джигити на пътя трябва да бъдат санкционирани, защото като са ударени по джоба, това ще е една превъзпитателна мярка за тях.
Смисъл има само в наказването на виновните и бонус за отговорните шофьори, без да заместват Мпс-то им, нито да водят нов регистър на чисто новите автомобили, при установени нарушения или не установени такива на шофьора.
Рисков водач на пътя? "Гражданската" му поскъпва!