132

Радослав Габровски

преди 5 години

Проектът на наредбата е тотално сбъркан и объркващ хората. Противоречи на тре по-висши от бъдещата наредба, нормативни актове, като: 1. Чл. 50 на ЗЗД-за вредите от вещие отговаря собственика или лицето, под надзора на което е МПС. 2. Чл.15(3) от Закона за нормативните актове - за старшинството на нормативните актове. 3. Чл. 6 (2) "всички граждани са равни пред закона",.т. е. държавните и общинските МПС са равни с тези на всички други. "Бонус-малус" -САМО НА БАЗА НАНЕСЕНИ ВРЕДИ.

131

мариетка

преди 5 години

срамота! цялата система бонус-малус много намирисва и дава още по-широка сцена за злоупотреби!

130

Къци

преди 5 години

Единственото рисково тук е, че има 100% вероятност адвокатите от милионери да еволюират в милиардери!

129

Анонимен

преди 5 години

Рисково е да се заплашват граждани и да бъдат оставяни без пари

128

Кали

преди 5 години

Рискови водачи, а рисков адвокат....

127

Кристиян Соколов

преди 5 години

Адвокатите ще си хапват за сметка на бедните българи!

126

Azis

преди 5 години

Баси схемата! Печеливши ще са адвокатите!

125

Basi maikata

преди 5 години

Advokatite pak shte napulnqt gushite!

124

шматка

преди 5 години

Значи купуваш кола от обява и се оказва че предния собственик е джигит от класа.Ти/аз плащаме най дебелата застраховка заради джигита.Тези в Парламента имат ли нещо в главите си.Как така аз ще бъда отговорен за действията на друго лице

123

бесен

преди 5 години

отново пострадали ще са честните и съвестни водачи...докога ще търпим??

122

конър

преди 5 години

Как някой изобщо може да си помисли такава безумица да разглежда??

121

Анонимен

преди 5 години

Не са водача е рисков, но и условията (пътища) също са достатъчно рискови.

120

Анонимен

преди 5 години

Кога ще има равни условия за всички??!?

119

Анонимен

преди 5 години

Вече и използването на евтин (стар) автомобил се ре връща в скъпо удоволствие

118

Анонимен

преди 5 години

Кога гласът на гражданина ще бъде чут, в коя система??

117

Анонимен

преди 5 години

Тази комисия как може да позволи разглеждането на такъв закон

116

Кой

преди 5 години

Хората плащат достатъчно високо такси за автомобилите си, докато застрахователи фалират, а юристите се грижат за собственият джоб.

115

Тони

преди 5 години

Юристите работят за собственият си интерес, застрахователите фалират и гражданите сами да устояват правата си.

114

Господин Българин

преди 5 години

Застрахователите имат право, че правила трябва да има, както и контрол. Опасните джигити на пътя трябва да бъдат санкционирани, защото като са ударени по джоба, това ще е една превъзпитателна мярка за тях.

113

Николай

преди 5 години

Смисъл има само в наказването на виновните и бонус за отговорните шофьори, без да заместват Мпс-то им, нито да водят нов регистър на чисто новите автомобили, при установени нарушения или не установени такива на шофьора.