Но щом излязат от територията на милиционерите тутакси почват да карат отговорно и дисциплинирано! Помислете защо!
Нали сте гледали филмът Чистката - е, крайно необходимо е да се въведе в БГ ! Гарантирам, че за тази една нощ ще ликвидирам поне няколко шебека с БМВ-та !
Клецаки Кисяков пак се е уредил на държавна хранилка и дава акъл. Тупаня му с тупань некадърен.
Добре де, нали всички плюеха че младите шофьори били проблема ? Нали за това измислихте глупостта с придружителите, а тези 133 хил. кой ще им налее акъл в вглавата ?
Да направят глобите спрямо стойността на автомобила. Колкото е по-скъп или с по скъпи части, толкова по-скъпа да е глобата + скоростта в това число... Но да има катаджии, а не едни закони на хартия само...
Глобите да се увеличат двойно. За превишаване с,над 50кмч да се свалят номерата, независимо кой е собственикът.
До8. Шофиране като пътищата- безобразно. Проектиране, изпълнение контрол безобразно. Да отговаряш на условията на ЕС - да се развиваш да правиш оборот да имаш ферма, собствен стопанство. Е необходимо пътища. Това с корупция и политически приказки не става.
Джигити, терористи... Нивото на тази статия е по-ниско от шофьорската култура на пернишки джигит терорист.
Шофирането по нашите пътища е безобразно. Такъв ни е манталитета, да не се съобразяваме с нищо. Нищо не се зачита. Постоянна демонстрация на наглост.Е, какво да се очаква? Какво да се коментира повече?
Проблема на пътя е този който е на цялото българско общество. Българската държава прави така, че тези които спазват правилата са глупави.По България има бус лента вече. Тарикататите си карат по нея и минават по булеварда за 5м. - "глупавите" седят и чакат.Такива общества не прокопсват и даже няма да оцелеят дълго.
Агресивен на пътя, не спазвайки дистанция, арогантен и презиращ другите участници в движението, с високо самомнение, не искащ и не зачитащ правила. Не познаващ добре правилата за движение по пътя. Огромен брой жертви и катастрофи.Това е профила на българския средностатистически шофьор.
Израснали са в деветдесетте когато всичко беше на продан и сега традицията продължава просто не им пука че утре няма да ги има.
Платена публикация, подготвят ни за нов скок на ГО.Иначе очевидно КАТ не си вършат работата, ама реват за заплати и бюджет...
България: Над 2 млн. шофьори – от тях 130 хиляди джигити