според заглавието добрите водачи са 130 000 защото джигит означава тава само че ездач.научете значението на думите а не ги употребявайте като папагали.
Проблема започва от другаде - как да имат значния като всякакви *** са в момента инструктори за шофьорски курсове. Виждал съм как е вкарвал курсист спрял на червен светофар и после колата тръгва и влиза в кръстовището 3-4 метра за да тръгне на зеленото . Инструктора има спирачки и може да го спре, но не го прави. Масово ги оставят да правят ляв завой като влизат в средна лента, а не лявата. Виждал съм да го спира на червено след стоп линията. Въобще всякакви *** са инструктори и не зна
Пак се пише за шофьорите и пак нито дума за главният виновник за нарушенията по пътрищата на България - пълната липса на контрол за спазването на правилата. Затова и чужденците като шофират в България са най-опасните шофьори и не спазват никакви правила, а българите като шофират в чужбина спазват стриктно правилата. Според този Кесяк, излиза, че на чужденците трябва да се правят обучителни курсове за шофиране при влизане в България, защото според него от това имало нужда.
При население на София около 20% от населението на България, само 10% от шофьорите, които някой си е определил като джигити, са от София. Правете си сами изводите!
За любителите на високите глобиТрябва да ви разочаровам. Никъде по света свръхвисоките наказания записани в Закона не са спряли нарушителите. Навсякъде по света много добре знаят какво спира нарушителите и това не са високите глоби.
Почти нищо вярно в тази новина, но така става когато акъл раздават мутрите-застрахователи или "експертите" от КАТ, като Кесяков.
Пари трябват на любимците народни, ей! Като ги изхвърлим от България, нали ще им трябват за нелек живот в чужбина!
Аз пък искам тези дето създават подобна инфраструктура да ги вкарат в затвора и там европейски специалисти да ги карат да строят нова европейска инфраструктура с подлези надлези .... и то с техни пари щото са се накрали ...първо тези ,а после джигитите..
Според мен при алкохол и дрога или други драстични нарушения трябва се конфискува колата + отнемане на книжка + глоба, а в случай на причинена смърт директно на топло. И докато не си платят задълженията, да си траят без коли. И каруците да се отнемат, те и "водачите" им не са по-специални.
В СОФИЯ сме само няколко човека, които не превишаваме разрешената скорост от 50 км/ч.Всички други карат с 60-70, а някои и със 100.Когато карам, веднага някой се "залепва" след мен така, че не мога да му видя фаровете в огледалото.Спазвам и достатъчна дистанция и не съм удрял кола пред мен.Нямам нарушения в последните 40 години, а съм пропътувал половин милион километра.Ако искате да си спестите половината от проблемите на пътя- не превишавайте скоростта и спазвайте безопасна дистанция!
Как можаха да накарат 95% от хората да слагат колан, а не могат да го направят с телефоните и возенето на децата между задните две седалки. Там процента е същия, но в отрицателната страна. Няма желание явно.
Когато пишете за пътища и шофиране искам ,,ПЪТИЩА ,, да е в кавички.... а ако милиционерите са толкова умни и начетени да ги направят учители ,и без това няма ...
Кой шофьор се счита за джигит и кой не? Ако паркираш по средата на тревната площ, защото си с малко, сладко, пухено бебе и така ти е по-удобно, джигит ли си или джигити са само тези, които ти пречат?
България: Над 2 млн. шофьори – от тях 130 хиляди джигити