За комплексарщина, диващина и т.н. няма спор. Обаче, ако си фирмаджийски шофьор, караш си по правилата, не бързаш и т.н. т.нар "шеф" почва да ти звъни, че много закъсняваш, трябвало по-бързо, клиентът чакал, времето е пари, взема да те псува, да те плаши, че ще ти резне от заплатата, ще те уволни и т.н.
Пътищата не стават,половината от знаците не отговарят на пътните условия,полицаите не са обучени да помагат,а единствено да ловят и търсят нарушители и затова се приемат,като врагове,самите държавници не спазват,а демонстративно нарушат законите,продават се дипломи,книжки,продават се съвести и какво ли не още!Навсякъде мизерия и отврат,защо се чудите още? Нима всичко не видимо и ясно?
Ето го продуктът на 30-годишната девалвация на морални и духовни ценности...идиотизмът стана масово явление.Не са виновни нито инфраструктура,нито качеството на автомобилния парк.Отделен е въпросът за квалификацията и чувството за отговорност,ама за толкова пари - толкова квалификация и толкова възпитание..
До Пепи 56Да бе сега воланЪТ виновен за това че селяка кара като за последно! Каква е статистиката за катастрофиралите коли с десен и ляв волан - масово с ляв волан! Аз карам австралийска класика Скимитар с десен волан и системата Кръгозор която струва около $45 и се монтира в зависимост от движвнивто. Има и камера за $200! Видимостта е перфецтна и тази система е задължителна в Канада ако си с десен волан! Но ВОЛАНът не пази ИДУОУТА от поразии!
В Западна Европа шофьорите са убедени, че ако напраеят нарушение, неизбежно ще бъдат наказани за него, като размера на санкцията е несъществен, важна е неизбежността. В този смисъл всички, които казват, че шофьорите в България са виновни за нарушенията, на практика действат да има повече нарушения и това го гледаме вече 29 години.
На излизане от Монтана за Лом тъй НЕГРАМОТНО е направен пътя,че почти всякой ден има тежки катастрофи ,но управата или там кой отговаря за пътищата си мълчат -че имат грешка и не само ние шофьорите имаме вина ,но и тез държавници. Там трябва да се нарави кръгово ,за да се спре тези тежки катастрофи там на този участък при излизане от Монтана.
И друг път съм го писал, преди 20-25 години , във Варна подеха една програма за подобряване сигурноста край училищата, и наслагаха легнали полицаи край нашето, и така се бяха престарали, че даже и автобусите взеха да минават по другата улица ,камоли някой да "хвърчи" с голф единичката.
Добре че ромите пак не са виновни и този път,не че те не карат без книжка и без знание на правилника,но затова са виновни други,от които зависи да се спазва закона и да наказват.Ромите са като сериалите у нас-използват ги за да накарат хората да не мислят и да не се възмущават много-много с изключение по форумите и фейса.
До Анонимен 58Ако има контрол и рисковите изпреварвания се наказват подобаващо, работодателят ше предвиди задръстванията. Иначе както досега - кой стигнал, стигнал, кой останал на място, важно е заплатата да тече и бизнесът да върви
вчера Русе В Търново камионче се движи с 50 -60 образува се опашка от коли и ТИР огромна такива изпреварвания имаше ,че ми е чудно как нямаше нищо в новините .Катастрофите стават заради ето такива който те принуждават да правиш рисковани маневри ако ли не си без заплата защото не си влязъл във времето
29 години вината за състоянието по пътищата се хвърля само върху шофьорите и съвсем очаквано положението се влошава. Как не разбраха, че шофьорите шофират според контрола на държавата?! Чужденецът като шофира в България е като побеснял, а извън България е примерен шофьор. Същото с българските шофьори - в чужбина са примерни, а в България нарушаеат правилата.
Десния волан трябва да бъде разрешен само за туристи с ограничен период на време (например макс 1 месец ) ако ще седи по-дълго да взима кола под наем.Бях свидетел на изнасяне за изпреварване на автомобил с десен волан, отсреща идваше ТИР.... такова изнасяне за да има видимост стана, че ако тир-а не беше намалил рязко ..... щеше да има един размазан 100% и не се знае дали няма да го хвърли и към колата зад него.
За пръв път да прочета нещо вярно по въпроса за "войната по пътищата" казано по телевизия - основното е контрола за спазването на правилата, който в България го няма и донякъде и инфраструктурата.
Всичко е казано, всичко е ясно, на запад отдавна е измислено (дори и в Румънско, там едвам чакат да минат Дунав мост и да настъпи до ламарината...) ред може да се въведе за няколко месеца, само трябват повече затвори... проблемът е, че тези които трябва да пипнат малко законите и да следят да се прилагат и да наказват, са най-големите престъпници и нарушители. И няма как сами да се вкарват затвора...та затова не искат
До Анонимен 50Те с това мислене нека първо другите си свършат работата, пък после ние ще видим, нещата никога няма да помръднат
Нека първо Държавата да спре да нарушава написаните от нея закони и тогаеа нас да съди...и когато всичко в инфраструктурата логически противоречи на така наречените "закони" и продължат да се бълват безумия не знма кой на какво точно се надява...и не напоследно място изцяло криворазбраната цивилизация, в която живеем...промиват ни мозъците здраво!!!
Явно масата шофьори смятат, че трябва да карат като на нивата през просото: няма знаци, намаляване, зебри, насрещни.Тук таме некоя птичка да прехвръкне, ама може тя да го отнесе, че не е летяла според техните очаквания
Война в мирно време! Да оцелееш на пътя – мисия (не)възможна?