Абе не разбрахте ли, че град, проектиран за 1-2 милиона, не може да побере 4-5??!!Как няма да ходят майките с колички по улицата, като парко местата изобщо не са достатъчни?? Не се ли научихте, че трябва да се търси първопричината, а не да се вайкаме за резултата?? Не може регулацията по пътищата да е под всякаква критика(пешеходните пътеки са буквално в кръстовищата, десния завой на детелините понякога липсва и мн др), а кат да се обясняват за още санкции!
Трябва майките да минават с количките последователно през таваните и предните и задните стъкла на колите, защото те се явяват продължение на пешеходната лента в конкретния случай.
Както бе заключил един турски вестник преди година: София прилича на провинциален турски град от 70-те години на миналия век. Има държави в Африка, които са на светлинни години по-напред от нас по отношение на инфраструктура и градоустройство. Това отразява ниската ни култура, като общество и неспособността на управата на града, която избираме, да се справи със ситуацията. Резултата го виждаме - изнасящо се и намаляващо население.
И не са само колите. Има огромни дървета по троторарите или глупави кестени които ти падат по главата. Що за простотия. Дърветата по тротоара трябва да са декоративни или някакви малко до 3-4 метра максимум. Клоните да са изрязани така,че човек да може да ходи спокойно без да прикляка.
Това там е мястото, където всеки шофьор в София отишъл в КАТ, се чуди къде да паркира. Някои тук гледам, че си пишат по принцип, без да разбират за какво става дума, но си мислят, че знаят всичко за всичко.
Колите в България са малко - доста под средното за ЕС и да се иска да се намалят още повече не е особено умно.
До АнонименТака е и с новите коли и с таралясниците на по 100 години, които за българина са по-ценни от бъдещето му! Европейска работа!
Да се забрани вносът на употребявани коли. Всички стари трошки на скрап. Който няма гараж, да не му се разрешава да купува кола. Тогава колите ще намалеят 10 пъти и ще е тихо и спокойно.
Искам да обърна внимание да на едно"този тротоар е важен"... всички тротоари са важни, защото положението е такова в цялата столица ! Да... общината спи (защото е по лесно да събираш данъци и такси отколкото да ходиш и да си изкараш парите), полицаите нямат право да глобяват коли на тротоара, законите са смотани и като цяло може да обвиняваме всичко, което мърда...но това не променя факта че това са нашите коли и ние като общество създаваме проблеми за които после търсим кой да обвиняваме...
Това е на всякъде във всеки град в България... от години! Къде е новината и защо ви трябва хелбук за да го отразите?
Излиза, че живеещите в квартала се оплакват от себе си, затова че си паркират собствените коли по тротоарите. Простолюдието съвсем изперкахте, бе!
На бас, че 90% от колите са на живеещите там същото е и пред нас хем има неголям паркинг пред блока и както винаги мястото не стига.
Кат, МВР, полюция? Къде сте бе, за по 20 заплатки първа писта ама ако трябва нещо да се свърши никакви ви няма...
Бабите ви се с коли са одили на къра...после въздуха що бил мръсен и майките що дирят с количките по улцата...ами в Бугаристан е така!
Да го направят зелена зона и да сложат колчета по тротоара. Нали така се прави? Питайте Фандулкова.
Майки с колички по улиците, по тротоара – паркирани коли!?