Пази ни Боже от гербераси ! Асфалтиране направиха на Нинова , Орешарски , Станишев , Белене , Козлодуй , Меркел ... Десет години оправдателен режим !
Като караш с 53 вместо 40 натоварването не е само 30% повече, а 70% заради квадратната функция. Значи какво би трябвало да е сцеплението ако се движи 30т ТИР на 6 гуми или 3т автобус на 4?
Еми сега ще изгърми собственика на трейс,а този който е взимал комисионните ни лук ял ни мирисал,и ще продължи да работи по същия начин с дрейс примерно..,и ще се бие в гърдите че виновните са наказани.А ние пак ще си го изберем...
че шофьора носи вина това е безспорен факт, тръгнал е с пълен автобус без да е изряден, причинил е катастрофа, но смърта на хората е в следствие не от катастрофата, а от падането на втобуса в 20 метрово дере, а това се е случило, заради лошо изпълнение и слаб контрол от АПИ, неможе на такъв натоварен участък, на който дори си поставил знак "опасно" да имаш 20 см мантинела скрепена с планки и то от другата сътана на тротоар, да беха сложили и полегатите бордюри та хептен да стане като трамплин
Шайката около вашия идол излиза и казва че има прпопуски по пътя, хора правили тестове ви казват че пътя не е наред, вие пак вашето си знаете.Да те питам в Германия на някои магистрали като няма ограничения и си карат с по 250-280 дали така се случва. Само че там го няма *** боко да им инспектира пътя и да им резне лентата. Що за път е това където с 40-50 км се губи сцепление с настилката айде у лево. Над 10 птп са станали тоно там за последните 1-2 год. Ама тази е най-бруталната.
По този път минават ежедневно хиляди коли и автобуси, та "нелогичните" въпроси са - Как се случи само на този?! Какви пътища трябва да има, за да не се обвиняват те, след всяка катастрофа?! Нали за това сме хора-за да мислим и реагираме своевременно при рискови ситуации?!След като самият шофьор признава, че се е разсеял за миг и, че сам е виновен на произшествието, то защо се вмъква темата за "пътя убиец"?! Пътят не е убиецът а седящия зад волана!Има стара поговорка - "Кьорав карти не играе"
До До 102По принцип ограничение на скоростта на магистралите в Германия няма, но това не значи, че в България няма! От това следва, че който шофира със скорост по- висока от 140км/ч. и стане ПТП си носи отговорност!
Въпроси към премиера от когото се срамувам:1.Защо една и съща фирма Трейс холд груп АД e "спечелила" над 1ОО обществени поръчки за над 1 Милиард?.2. Защо фирмата, след като е извършила некачествен ремонт за 23 МИЛИОНА на участъка, не може да бъде задължена от правителството с ПЕТ писма да отстрани престъплението си?3.За какво са използвани тези 23 Милиона, след като е направен некачествен, престъпен ремонт?4.Каква е комисионната Ви г н премиер от 23 те милиона?
Днес по БНР чух изявлението на австралийски независим експерт по пътно строителство. Още докато стъпал върху участъка забелязал, че самия той, тежащ 75 кг се чувства нестабилен, а какво остава за автобус над 3 тона. Та, шофьора, та шофьора ... караш си нормално, всичко е наред и изведнъж ... все едно си стъпал на ледена площадка. И как точно шофьора е трябвало да предвиди това ?!?!
Този доказан престъпник управлява Държава, която е всичко друго, но не и ДЪРЖАВА и го прави от 10 години вече...със сигурност шофьора носи отговорност, но това не означава, че случаят не е поредния повод да се погледне от къде се вмирисва толкова силно и продължително рибата!!!
Не е само пътя но пътя не отговаря на стандартите за безопасност и когато имаме неблагоприятни условия и някакво невнимания на шофьор и резултатът е налице.
Шайката около вашия идол излиза и казва че има прпопуски по пътя, хора правили тестове ви казват че пътя не е наред, вие пак вашето си знаете.Да те питам в Германия на някои магистрали като няма ограничения и си карат с по 250-280 дали така се случва. Само че там го няма *** боко да им инспектира пътя и да им резне лентата. Що за път е това където с 40-50 км се губи сцепление с настилката айде у лево. Над 10 птп са станали тоно там за последните 1-2 год. Ама тази е най-бруталната.
все си мисля че като се харчат 23 млн евро за ремонт на път, основната цел трябва да е да се намалят опасните участъци от пътя, а там където това е невъзможно те да бъдат достатъчно добре подсигорени със съоръжения, а тук се получава точно обратното, ако погледнете в стрийт вю, където снимките на участъка са от 2912 година с учудване ще установите, че там няма знак опасни завои и ограничение 40, завоите са значително по-плавни и въпреки че участъка е в кръпки, то той определено е по-безопасен
1- чка, може ли да те цитирам на зима , когато някой се подхлъзне на леда пред дома ми ? / Благодаря
защо само шофьора е с обвинение, а какво става с тези приели пътя след ремонта и пуснали го в експоатация? Докога ония великия ще си се величае само там горе
Ама Банани има нали................. Само ако си спомните магистралите или пътищата по мое време ще си спомните че на определени места те бяха грапави. Това не защото ни било кеф а защото коефициента на сцепление се повишава. Да ама това струва по-скъпо и затова сегашният асфалт е гладък и тънък.
До АнонименТози "Доказан престъпник" ли управляваше автобуса?Сега чета за катастрофа до Садово с двама загинали. Пътя е правен по времето на Тодор Живков, той ли е виновен за катастрофата?
Пътят-убиец: Лоша плътност, слабо сцепление. АПИ знаели, и?