118

Анонимен

преди 5 години

Пази ни Боже от гербераси ! Асфалтиране направиха на Нинова , Орешарски , Станишев , Белене , Козлодуй , Меркел ... Десет години оправдателен режим !

117

Анонимен

преди 5 години

Като караш с 53 вместо 40 натоварването не е само 30% повече, а 70% заради квадратната функция. Значи какво би трябвало да е сцеплението ако се движи 30т ТИР на 6 гуми или 3т автобус на 4?

116

Анонимен

преди 5 години

Еми сега ще изгърми собственика на трейс,а този който е взимал комисионните ни лук ял ни мирисал,и ще продължи да работи по същия начин с дрейс примерно..,и ще се бие в гърдите че виновните са наказани.А ние пак ще си го изберем...

115

до:128

преди 5 години

Ти луд ли си????

114

Анонимен

преди 5 години

че шофьора носи вина това е безспорен факт, тръгнал е с пълен автобус без да е изряден, причинил е катастрофа, но смърта на хората е в следствие не от катастрофата, а от падането на втобуса в 20 метрово дере, а това се е случило, заради лошо изпълнение и слаб контрол от АПИ, неможе на такъв натоварен участък, на който дори си поставил знак "опасно" да имаш 20 см мантинела скрепена с планки и то от другата сътана на тротоар, да беха сложили и полегатите бордюри та хептен да стане като трамплин

113

До 102

преди 5 години

Шайката около вашия идол излиза и казва че има прпопуски по пътя, хора правили тестове ви казват че пътя не е наред, вие пак вашето си знаете.Да те питам в Германия на някои магистрали като няма ограничения и си карат с по 250-280 дали така се случва. Само че там го няма *** боко да им инспектира пътя и да им резне лентата. Що за път е това където с 40-50 км се губи сцепление с настилката айде у лево. Над 10 птп са станали тоно там за последните 1-2 год. Ама тази е най-бруталната.

112

Сократис

преди 5 години

По този път минават ежедневно хиляди коли и автобуси, та "нелогичните" въпроси са - Как се случи само на този?! Какви пътища трябва да има, за да не се обвиняват те, след всяка катастрофа?! Нали за това сме хора-за да мислим и реагираме своевременно при рискови ситуации?!След като самият шофьор признава, че се е разсеял за миг и, че сам е виновен на произшествието, то защо се вмъква темата за "пътя убиец"?! Пътят не е убиецът а седящия зад волана!Има стара поговорка - "Кьорав карти не играе"

111

1

преди 5 години

До До 102По принцип ограничение на скоростта на магистралите в Германия няма, но това не значи, че в България няма! От това следва, че който шофира със скорост по- висока от 140км/ч. и стане ПТП си носи отговорност!

110

Анонимен

преди 5 години

Въпроси към премиера от когото се срамувам:1.Защо една и съща фирма Трейс холд груп АД e "спечелила" над 1ОО обществени поръчки за над 1 Милиард?.2. Защо фирмата, след като е извършила некачествен ремонт за 23 МИЛИОНА на участъка, не може да бъде задължена от правителството с ПЕТ писма да отстрани престъплението си?3.За какво са използвани тези 23 Милиона, след като е направен некачествен, престъпен ремонт?4.Каква е комисионната Ви г н премиер от 23 те милиона?

109

Замислен

преди 5 години

Днес по БНР чух изявлението на австралийски независим експерт по пътно строителство. Още докато стъпал върху участъка забелязал, че самия той, тежащ 75 кг се чувства нестабилен, а какво остава за автобус над 3 тона. Та, шофьора, та шофьора ... караш си нормално, всичко е наред и изведнъж ... все едно си стъпал на ледена площадка. И как точно шофьора е трябвало да предвиди това ?!?!

108

Анонимен

преди 5 години

някой ще ме информира ли кой стои зад "Трейс"?

107

до: 109

преди 5 години

Този доказан престъпник управлява Държава, която е всичко друго, но не и ДЪРЖАВА и го прави от 10 години вече...със сигурност шофьора носи отговорност, но това не означава, че случаят не е поредния повод да се погледне от къде се вмирисва толкова силно и продължително рибата!!!

106

До 112

преди 5 години

Не е само пътя но пътя не отговаря на стандартите за безопасност и когато имаме неблагоприятни условия и някакво невнимания на шофьор и резултатът е налице.

105

До 102

преди 5 години

Шайката около вашия идол излиза и казва че има прпопуски по пътя, хора правили тестове ви казват че пътя не е наред, вие пак вашето си знаете.Да те питам в Германия на някои магистрали като няма ограничения и си карат с по 250-280 дали така се случва. Само че там го няма *** боко да им инспектира пътя и да им резне лентата. Що за път е това където с 40-50 км се губи сцепление с настилката айде у лево. Над 10 птп са станали тоно там за последните 1-2 год. Ама тази е най-бруталната.

104

Анонимен

преди 5 години

все си мисля че като се харчат 23 млн евро за ремонт на път, основната цел трябва да е да се намалят опасните участъци от пътя, а там където това е невъзможно те да бъдат достатъчно добре подсигорени със съоръжения, а тук се получава точно обратното, ако погледнете в стрийт вю, където снимките на участъка са от 2912 година с учудване ще установите, че там няма знак опасни завои и ограничение 40, завоите са значително по-плавни и въпреки че участъка е в кръпки, то той определено е по-безопасен

103

Логика

преди 5 години

1- чка, може ли да те цитирам на зима , когато някой се подхлъзне на леда пред дома ми ? / Благодаря

102

Анонимен

преди 5 години

Най-лесно е да се обвинява пътя, ама то не е така.

101

Анонимен

преди 5 години

защо само шофьора е с обвинение, а какво става с тези приели пътя след ремонта и пуснали го в експоатация? Докога ония великия ще си се величае само там горе

100

Бай Тошо

преди 5 години

Ама Банани има нали................. Само ако си спомните магистралите или пътищата по мое време ще си спомните че на определени места те бяха грапави. Това не защото ни било кеф а защото коефициента на сцепление се повишава. Да ама това струва по-скъпо и затова сегашният асфалт е гладък и тънък.

99

1

преди 5 години

До АнонименТози "Доказан престъпник" ли управляваше автобуса?Сега чета за катастрофа до Садово с двама загинали. Пътя е правен по времето на Тодор Живков, той ли е виновен за катастрофата?