"трябва да бъде създаден нов орган, който да се грижи за пътната безопасност", коментира в студиото на "България сутрин" Руслан Баждеков от Института за пътна безопасност."Превод: Никой не иска да поеме отговорност въпреки, че има хора които са специално назначени за това обаче са от наште. Така че, трябва да създаме орган с парите на данакоплатеца за да има кой да носи отговорността за напред. Когато тези от новия орган станат пак от наште, ще създадем друг.
Да, наистина тази катастрофа разкри редица слабости в държавата. Но съм песимист относно подобрение на ситуацията.
Аз пък предлагам за всеки загинал гражданин да бесим по двама на отговорни длъжности на жълтите павета и после ...
Аз предполагам,че мафиотите управляващи тази нещастна държава ще решат проблема на въпросният участък прото, като сменят знака за ограничение на скоростта с друг- 20 км/ч!
независимо чия е вината за самата катастрофа, факт е че поставената мантинела не е качествена и не е поставена както трябва, и резултата е че автобуса е полетял в дерето и това именно е истинската причина за многото жертви, друг безспорен факт е че че у нас няма и един медицинск хиликоптер, с помоща на който да се реагира максимално бързо в такива ситуации
Ясно като бял ден, че е грешка на водача. Бил е невнимателен, може да е било весело в буса с песни и закачки, както е обикновено, когато пътува група. Но хлъзгавият път не е простил грешката...
До 147и как ще се отклони на дясно и ще удари 3 автомобила ? малко не се вписва, отделно че доста трудно може да се установи колко точно е била скороста при навлизане в завоя, въпреки наличието на електронен тахограф
Проблема при катастрофите е винаги зад волана. Всичко останало са празни приказки и търсене на вятъра. За жалост шофирането, не е за всеки , но всеки кара. Това е все едно всипки да сме боксьори или ски спускачи. За жалост това е истината.
механизма на ПТП е елементарен. Автобуса се е движел със скорост по висока от 53 км/ч при знак В 26 40 км/ч и когато навлиза след знака водача удря спирачки аварийно при което блокирват колетата отклонява се надясно удря 3 автомобила завърта рязко волана надясно а при мокър път скоростта на навиване на волана се определя по формула ,завърта се автобуса по часовниковата стрелка около 150 гр. и прескача манитнелата и пада и вижте че кабината на автобуса е насочена към Своге
абе неможе при катастрофа с 40-50 км/ч да имаш 16 загинали и още толкова в критично състояние, вероятно шофьора носи вина за ПТП, обаче пътищата трябва да са поне до толкова обезопасени че да не се търкалят в дерета превозни средства при всяко занасяне или съприкосновение, иначе на пътя всичко може да се случи, може и шофьор да получи инфаркт, може техническа неисправност да възникне .... хиляди неща, ама нали затова се правят тия предпазни съоръжения, като се случи инцидент жертвите да са миним
Тук виждам е пълно с разбирачи. То затова в държавата нищо хубаво не се случва щото разбирачите са по форумите, а не на работа. Някой "разбирач" минавал ли е през дефилето? А знаете ли къде се е случила катастрофата? Точно там е прав участък с лек наклон, не е някакво място, където да се сложат специални заграждение. След ремонта по дефилето, на всички по-остри завои има двойна мантинела. Не защитавам никого, но просто да се говори на ангро... Пример Италия - милиарди за пътища - паднал мост...
Преди десния завой автобуса се пързалят и продължава направо , удря колите , и без да има никакво сцепление с пътя пада в пропастта . Този завой се взема и със 60 км/ч съвсем спокойно . Собственикът на ГЕРБ започва заплащане на *** . Наредете се .
не разбрах израза :лоша плътност , слабо сцепление ?????? може ли тези самозванци от института пътна безопасност да е обяснят защото преди 50 години когато учех тази наука в Москва имаха прибор пето колело и на всяка катастрофа със смърт КАТ идваха на место и веднага определяха коефициента на сцепление по спирачните следи. или асфалта да има добро сцепление не трябва е а плътен гладък а да е шероховат "
Щом има и други коли ударени е ясно, че някоя (най-вероятно) *** изведнъж се е паникьосала (както обикновено правят "ВЕЛИКИТЕ" жени шофьорки) и е натиснала рязко спирачка в завоя или преди него, което е било неочаквано за опитния шофьор на автобуса, който също е натиснал рязка спирачка и просто е продължил направо (според един от основните физични закони).
Ако сцеплението беше виновно дерето щеше да бъде пълно с ТИРове.Учили ли сте изобщо нещо в училище?
До До 102Не може да казваш, че някой ми е "идол"! Проблема в дадени моменти са и "задволанните" устройства!
Пътят-убиец: Лоша плътност, слабо сцепление. АПИ знаели, и?