Правилно е заедно с метрото да се изграждат и трамвайни линии. Това дефакто си е наземно метро. Не знам защо управниците не го разбират. А е и по-удобно. Спирката е горе. Не губиш време да слизаш долу.
Що според теб да съм невежа? Знам , че Цариград го е имало и преди турците поробители. Не ми харесва, че са го кръстили ,,Цариградско" нито,, Константинополско"да го прекръстват на другите поробители. Булевард ,, Плиска" НАЙ-ДОБРЕ ПОДХОЖДА.
"Солунска" е улицата, която извежда на шосето за Солун, "Пиротска" - на шосето за Пирот, "Цариградско" на шосето за Инстамбул. Така се се казвали от край време
Фандъка Йори има едно метро да и измие очите и там се размириса работата както с другите градски превози.малко на брой и много на чакане превозни средства.Ще пукнат с това сиромахомилство ама за сметка на всички други не на тях в СО или в правителството.Като невменяеми все едно не разбират че град и държава с "най-ниски цени"и само с еврофондове не се развиват.Повдига ми се вече от глупостите им.Влачат с години и не започват обещани ремонти защото близките им фирми нямат възможност за всичко,пуу
Това е закон - при ВСЯКА тема за безобразията в София, при ВСЯКА тема за безобразията на Фандъчка и компания, винаги някой екземпляр ще се изцепи, че е десето поколение софиянец "от центъра", затова трябва да благоговеем пред мъдрите му слова.
Зам.-кметицата по транспорта на Варшава Рената Казановска направи българските управници на 5 стотинки. Правили уж пък недомислили и нацвъкали недомислици. Некъдърни управления и заспала опозиция. Хак ни е нашият балкански хал.
Гледам, че тук един има най-огромния проблем на света - защо Цариградско шосе се нарича така от много години. За този явно не е проблем препълнените вагони на метрото в София в час пик, заради по-късите перони на метростанциите построени с еврпейски пари при ГЕРБ. Не са проблем и закритите и променени линии на градския транспорт, заради което половин София спря да го ползва. Името било проблем ...
Цариград го има преди Турция и Османската империя. Само невежа може да свързва Цариград само с Турция.
А в нашата фирма всички програмисти са от София, както и целия останал персонал. Редовно обявяваме конкурси, но тези от провинцията все не стават, а имаме свободни позиции.
КАКТО КАЗВА ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ В ДРУГИЯ ПОСТ:КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ, ПОПУЛИСТИТЕ МЪЛЧАТ.Е, ПОЛЯЦИТЕ КАЗАХА ФАКТИТЕ.
В нашата фирма работим 85 човека. Всички сме програмисти.Всички сме от България.От София има 6 - те са охрана на входа и на паркинга.От тях програмисти няма.
Този - четвъртото поколение , да вземе да прочете за деградацията на потомството.С други думи - израждането.
А тогава от Турция да измислят и ,,Софийско шосе" и няма да се ядосвам, щом ние трябва да сме съгласни с ,, Цариградско шосе "
Боко, Фандъчке, добре че са Поляците да си го кажат, колко велико строителство на Метрото правите и как сте Номер 1....
Ей ти 4-тото поколение софиянец. И да лъжеш, че си със синя кръв никой няма да ти повярва. Но да лъжеш, че София изхранва провинцията си граничи с глупост. Бъди благодарен, че има на кой да си дадеш под наем жилището все още. Цяла България се изнася, не останаха и студенти. Скоро ще си остане София без провинция. Софийската мечта на софиянци дето баба и дядо са дошли от някъде ще се сбъдне.
До Да си чужденецЯвно си мно-о-о-о-го чужденец за София. Не се разстройвай, не си само ти.Ако беше софиянец, дори и първо поколение, щеше да знаеш, защо различни квартали в София, носят тези имена. Но да иронизират тъповато мястото, което сега ги храни, е присъща и неотменима черта на провинциални тарикатчета (тарикатчета, а не достойните хора от провинцията), които искат да покажат, че са нещо. Проява на комплексарство.
Някой ще обясни ли защо отклонихте темата към съвсем друга тема? Темата е транспорта в София и Варшава. Това, което казват поляците и аз винаги съм го твърдял и нещо повече, усещам го на гърба си.
Бул.Цариградско шосе е бивш бул. В. И. Ленин,(при цоциалистите) после бул. Тракия. Името му е избрано защото това трасе исторически е било основен път по направлението София Пловдив Цариград. А ти наблюдаваш,но не четеш за да се осведомяваш кое ,как и защо е.
До до 79Много добре си чета аз, а виж, ти чети по-задълбочено, за да не се налага допълнително и пространно да обясняваш, че разбира се, ставало дума за "преносТното" значение.Разликата между теб и мен е не в броя на книжките (няма начин, ти четеш "книжки", а аз - книги), които си прочел, а в това, което си научил от тях. Дори не знаеш, къде, и кога се поставят запетаи. А и цитираш неправилно. Явно метафората на 10-те тона ти е смачкала мозъка. Неграмотното самочувствие носи само вреда.
Варшава vs. София: Малко трамваи и метро на големи интервали!