103

бс

преди 5 години

Правилно е заедно с метрото да се изграждат и трамвайни линии. Това дефакто си е наземно метро. Не знам защо управниците не го разбират. А е и по-удобно. Спирката е горе. Не губиш време да слизаш долу.

102

Анонимен

преди 5 години

Не знаех, че ГЕРБ са прецакали хората по третата линия на метрото с още по-къси перони.

101

НЕ Константинополско

преди 5 години

Що според теб да съм невежа? Знам , че Цариград го е имало и преди турците поробители. Не ми харесва, че са го кръстили ,,Цариградско" нито,, Константинополско"да го прекръстват на другите поробители. Булевард ,, Плиска" НАЙ-ДОБРЕ ПОДХОЖДА.

100

анонимен

преди 5 години

"Солунска" е улицата, която извежда на шосето за Солун, "Пиротска" - на шосето за Пирот, "Цариградско" на шосето за Инстамбул. Така се се казвали от край време

99

Анонимен

преди 5 години

Фандъка Йори има едно метро да и измие очите и там се размириса работата както с другите градски превози.малко на брой и много на чакане превозни средства.Ще пукнат с това сиромахомилство ама за сметка на всички други не на тях в СО или в правителството.Като невменяеми все едно не разбират че град и държава с "най-ниски цени"и само с еврофондове не се развиват.Повдига ми се вече от глупостите им.Влачат с години и не започват обещани ремонти защото близките им фирми нямат възможност за всичко,пуу

98

Минчо Празников

преди 5 години

Това е закон - при ВСЯКА тема за безобразията в София, при ВСЯКА тема за безобразията на Фандъчка и компания, винаги някой екземпляр ще се изцепи, че е десето поколение софиянец "от центъра", затова трябва да благоговеем пред мъдрите му слова.

97

анонимен

преди 5 години

Зам.-кметицата по транспорта на Варшава Рената Казановска направи българските управници на 5 стотинки. Правили уж пък недомислили и нацвъкали недомислици. Некъдърни управления и заспала опозиция. Хак ни е нашият балкански хал.

96

Анонимен

преди 5 години

Гледам, че тук един има най-огромния проблем на света - защо Цариградско шосе се нарича така от много години. За този явно не е проблем препълнените вагони на метрото в София в час пик, заради по-късите перони на метростанциите построени с еврпейски пари при ГЕРБ. Не са проблем и закритите и променени линии на градския транспорт, заради което половин София спря да го ползва. Името било проблем ...

95

До 92

преди 5 години

Цариград го има преди Турция и Османската империя. Само невежа може да свързва Цариград само с Турция.

94

До 94

преди 5 години

А в нашата фирма всички програмисти са от София, както и целия останал персонал. Редовно обявяваме конкурси, но тези от провинцията все не стават, а имаме свободни позиции.

93

Анонимен

преди 5 години

КАКТО КАЗВА ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ В ДРУГИЯ ПОСТ:КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ, ПОПУЛИСТИТЕ МЪЛЧАТ.Е, ПОЛЯЦИТЕ КАЗАХА ФАКТИТЕ.

92

Анонимен

преди 5 години

В нашата фирма работим 85 човека. Всички сме програмисти.Всички сме от България.От София има 6 - те са охрана на входа и на паркинга.От тях програмисти няма.

91

Анонимен

преди 5 години

Този - четвъртото поколение , да вземе да прочете за деградацията на потомството.С други думи - израждането.

90

До 87 в Турция Сф. Ш

преди 5 години

А тогава от Турция да измислят и ,,Софийско шосе" и няма да се ядосвам, щом ние трябва да сме съгласни с ,, Цариградско шосе "

89

Анонимен

преди 5 години

Боко, Фандъчке, добре че са Поляците да си го кажат, колко велико строителство на Метрото правите и как сте Номер 1....

88

До 89 4-то поколение

преди 5 години

Ей ти 4-тото поколение софиянец. И да лъжеш, че си със синя кръв никой няма да ти повярва. Но да лъжеш, че София изхранва провинцията си граничи с глупост. Бъди благодарен, че има на кой да си дадеш под наем жилището все още. Цяла България се изнася, не останаха и студенти. Скоро ще си остане София без провинция. Софийската мечта на софиянци дето баба и дядо са дошли от някъде ще се сбъдне.

87

Анонимен

преди 5 години

До Да си чужденецЯвно си мно-о-о-о-го чужденец за София. Не се разстройвай, не си само ти.Ако беше софиянец, дори и първо поколение, щеше да знаеш, защо различни квартали в София, носят тези имена. Но да иронизират тъповато мястото, което сега ги храни, е присъща и неотменима черта на провинциални тарикатчета (тарикатчета, а не достойните хора от провинцията), които искат да покажат, че са нещо. Проява на комплексарство.

86

Анонимен

преди 5 години

Някой ще обясни ли защо отклонихте темата към съвсем друга тема? Темата е транспорта в София и Варшава. Това, което казват поляците и аз винаги съм го твърдял и нещо повече, усещам го на гърба си.

85

до Наблюдаващ

преди 5 години

Бул.Цариградско шосе е бивш бул. В. И. Ленин,(при цоциалистите) после бул. Тракия. Името му е избрано защото това трасе исторически е било основен път по направлението София Пловдив Цариград. А ти наблюдаваш,но не четеш за да се осведомяваш кое ,как и защо е.

84

Анонимен

преди 5 години

До до 79Много добре си чета аз, а виж, ти чети по-задълбочено, за да не се налага допълнително и пространно да обясняваш, че разбира се, ставало дума за "преносТното" значение.Разликата между теб и мен е не в броя на книжките (няма начин, ти четеш "книжки", а аз - книги), които си прочел, а в това, което си научил от тях. Дори не знаеш, къде, и кога се поставят запетаи. А и цитираш неправилно. Явно метафората на 10-те тона ти е смачкала мозъка. Неграмотното самочувствие носи само вреда.