Вместо да впишат метрото в транспортната схема на София, някакви дилетанти от ГЕРБ неуспешно се опитват да променят транспорта в София, за да се впише в метрото, което разбира се не може да стане.
Дори в очие на поляците, България изглежда като разяден изтърбушен труп, върху който пируват лешояди. # kleta majka balgaria
Метрото - както и да е, ОБАЧЕ, градският транспорт, който би трябвало да прави връзка със станциите на метрото, ПРОСТО ЛИПСВА! Затова много хора (включително и аз) избират за пътуват с автомобилите си - по-бързо, по-евтино, по-комфортно. Да стигна до местоработата ми са необходими 3 или 4 превозни средства, включително и метрото, като времето е 45-50 минути. С колата го взимам за 25 минути максимум. По-евтино е само ако купя годишна карта за градския транспорт.
Факт е, че вместо още повече да разширят трамваите, те ги изпозакриха. И защо? Линията, която минава по Арсеналски, ще се ликвидира, макар да обещаха, че ще я запазят. А там си има отделно трасе, което на никого не пречи.
Ако летището ни беше с размерите на Хийтроу или Франкфурт, щеше да видиш ние каква щяхме да я свършим.
Теорията казва, че над метрото трябва да има дублиращ наземен транспорт, като на две спирки на метрото, отговарят 3-4-5 спирки на надземния транспорт, а Фандъкова ликвидира хубавия надземен транспорт.
Човече и софийското метро съм ползвал,и това в чужбина. Метрото в Германия, което покрива Щутгарт и 50 км извън града до летището им, което е извън града НЕ тече. Седалките са удобни и широки, вагони колкото искаш. Народ с багаж натоварили бебешки колички и много често с велосипеди. Много карат колелета и млади и стари, някаква мания им е. Минава толкова много спирки това метро. За да се ориентира човек, дори казват вратите на метрото дали ще се отворят наляво или надясно. Не ми хвали нашето.
Возил съм се в метрото на шест европейски столици. Това в София трудно мога да го нарека метро.
Във всички нормални градове по света, в които има трамваи и тролеи, трамвайният и тролейбусният транспорт се развиват, развиеа се и метрото, ако има метро За съжаление ГЕРБ съсипа една много добре обмислена транспортна схема на София, опитвайки се да я подмени с метрото, което е грешка. Самото метро с тези къси перони ще ни излезе златно. Като свалим ГЕРБ, ще трябва да удължаваме пероните, което ще ни излезе в пъти по-скъпо в сравнение с цената, която щяха да струват при първоначалното строителс
На спорещите малко по-долу че летището ни било зле осигурено с транспорт. Идете да кацнете някой път след 23,30 ч на Хитроу в Лондон. Ще се окаже че метрото вече не върви. Има още 1-2 автобуса до към полунощ, за тях или не можете да си купите билети, че автоматите са развалени, или в автобуса нямат дребни пари да ви върнат. И хък-мък 100 анг лири за такси. Патила съм.
А, да, още нещо, което не бях прочел - метрото ни наистина не работи през нощта, което е странно за 15-ти по големина град в ЕС. На 45 минути да има мотриса, пак стига.
Добре, че има кой да им/ни го каже!Фандъче, нещо ти да кажеш в своя защита? А и знаем, че метрото го строим с европейски средства, трамвайните линии пък се ремонтират с пари на софиянци през 2 години, за сметка на това доста некачествено.
В допълнение - не плюя метрото ни, облекчи бая трафика и това се вижда, но основното му предимство е, че е ново. Ще го видим след 10 години как ще изглежда. И наистина беше глупаво да режат трамваите. Те са еко и при добра организация могат да са адски полезни. Цял Загреб, например, е на трамваи и всичко е перфектно, а нямат метро.
Знаеш ли колко гари има в София? А знаеш ли, че има и Терминал 1 на летището, който няма вътрешна връзка с Терминал 2? Знаеш ли пътниците с полетите до около 07:30 сутринта, дали могат да ползват метро до Терминал 2?
И поляците ни взеха за мезе. Преди 30г. полякините продаваха крем нивеа на плажа и бяха бетер нашата черга. Като не става в шенген и еврото поне да ни приемат във Вишеград, ама и за там ще ни сложат под наблюдение, че ни по доходи, ни по инвестиции сме им на нивото...
Метрото ни покрива всички гари и дори летищеТова е заради пълната глупост летището ни да е толкова близо до града.Иначе в Атина летището е на м..ната си, но до него ходи и метро, на всеки половин час.
Варшава vs. София: Малко трамваи и метро на големи интервали!