123

Анонимен

преди 4 години

Поляците са злобари и лъжат! При тях е пране на мозъци!

122

Иво

преди 5 години

Спаси София лъжат, че метрото е закрило трамвай. Построените от метрото трамвайни трасета са 8 км до ж-к.Люлин и 5 км в ж.к.Надежда, а отпадналите по бул.Ломско шосе са 2км и по Арсеналски също два. Следователно новите линии потроени от метрото са с 10км повече като се приспаднат отпадналите участъци. Това, че трамвая към Студентски град не е възстановен се дължи на това, че жителите на кв.Дианабад не го искат заящото ще им шуми въпреки, че е доста далеч от блоковете.

121

Иво

преди 5 години

Дължината на пероните на третата линия е 105 м, както на първата и втората. Най-пълвите станции от Люлин до Центъра са с дължина 114м, а една 120м. Така, че и трите лини са с перони оразмерени за петвагонни влакове с превозна спосбност до 50хил.пътн. в час. Прогнозните далекоперспективни максимални пътнически потци в София по най-натоварената пълва линия са 38 хил.,а сегашните са около 30 хил.пътн. в час затова се обслужват с влакове с 4 вагона, който могат да превозват до 40 хил.-пътн. в час.

120

Дръндер

преди 5 години

До Скромен провинциалСтой си в провинцията и не давай акъл, защото като не знаеш ситеацията тук нямаш думата! Защото от изказа ти става ясно, че си просто герберска ***!

119

Дръндер

преди 5 години

До Петър ИвановТова само говори че поговорката "Когато числата говорят и логовете мълчат а и*ди*отите приказват глупости" важи за теб с пълна сила. Ти изобщо чуваш ли се какво говориш? Ако не бяха от спаси София и нощен транспорт нямаше да имаме. Фандъкова така се излага особено и с последните ремонти, че си е за гонене не само от София а и от България зааедно с целият тиквен пай ГЕРБ!

118

extremist

преди 5 години

В София всеки може да види канибализацията и безстопанствеността на наземния градски транспорт за сметка на метрото. Няколко трамвайни маршрута бяха закрити, включително такива, довеждащи до метрото. - В ПОЛША СЪЩО НИ РАЗБРАХА СТОКАТА. КАКВО ЩЕ ОТГОВОРИТЕ СЕГА ДРУГАРКО ФАНДАКОВА, СЛЕД КАТО И ОТ ЕВРОПА ВИ КАЗВАТ СЪЩОТО КОЕТО ТУК ВИ ПОВТАРЯХ С ГОДИНИ

117

extremist

преди 5 години

"Бърза градска железница? В София просто няма такава система" - НАПЪЛНО ВЯРНО

116

extremist

преди 5 години

МЕТРОТО В СОФИЯ СЕ ПРАВИ ОТ ФИРМИ НА ПЕЕВСКИ И ЗЛАТЕВ. ДА НЕ МИСЛИТЕ ЧЕ ТИКВАТА РАБОТИ ЗА ВАС

115

Петър Иванов

преди 5 години

Това говори само, че София се модернизира, а във Вършава робуват на остарели разбирания за логистиката и тънат заради задръжки

114

Fallschirmspringer

преди 5 години

Една умна и с отлични аналитични възможности жена ,даде кратка ,но точна и дълбоко съдържателна оценка на транспортните недоразумения ,които се развихриха в София.Не знаех,че за строежа на третия лъч са направени такива *** свръх къси перони-браво.На кражби насищане няма.Когато изграждането на една транспортна система в един град е поверено непрофесионалисти ,но в замяна на това безмерно алчни,е тогава се случват такива неща,но важното е д си партийно верен , а професионализма не е задължителен

113

Октопода

преди 5 години

Бил съм в много държави, но никъде и никога не съм виждал градски транспорт с по-разреден график на идване от София.

112

жаль

преди 5 години

Май са пропуснали главното. Метрото се строи за да освободи наземния транспорт.Тази министърка и тя като ***. Подготвила се е да предизвика вниманието, ама твърденията и са глупави.

111

Скромен провинциал

преди 5 години

Варшава е два пъти по-голяма по площ и население от София. Много ясно, че метрото им ще е по-натоварено откъм пътникопоток. Обаче им е особено неприятно от това, че ги бием по дължина на линиите и брой станции. За това се чудят какво да замажат работите. Съвсем по жидовски. Закупили са 281 трамвая защото са държава производител и по този начин субсидират производството си. Трамваят е удобен транспорт, но главно за ненатоварени улици и паркове. На места с интензивен трафик е истински тормоз.

110

Анонимен

преди 5 години

В София трамваите намаляват, защото са по-скъпи и трудни за подържане от автобуси.

109

Анонимен

преди 5 години

Трябва да върнат всички закрити трамвайни линии в София.

108

До 109

преди 5 години

Някои хора само обиди знаят да сипят. Напишеш мнение и се започва. Кажи ми колко ,,неудобни" имена сменихте в София, защото звучали ,, руски" и комунистически. Имена като Мусагеница и Голо бърдо не виждам да са с историческа стойност и го написах. И да сравняваш София през 1903 и през 2018 е смешно.

107

До 107

преди 5 години

Досаден си. Красно село е име предложено от Иван Вазов през 1903 година. Там е нямало село и т.н прочети в нета. Голям невежа си.

106

Анонимен

преди 5 години

Прецакани гости на София.

105

До 84

преди 5 години

Не се самоотричам от нищо. Не смятам , че след като Красно Село не е Село, а квартал на София трябва да запази думата,, Село", защото е неточна, както и ,,Село Банкя" също е квартал. Някои имена са странни: Разсадника, Хладилника, Дървеница, Лагера.Чудя се не останаха ли хора дали живота си за България да ги кръстят на тях. Нямаме концентрационни лагери да е Лагера нито съдим цветя да е Разсадника. Явно не останаха достойни българи на чиито имена да измислят квартали и улици.

104

ха ха

преди 5 години

Прецакани "софиянци".