100

Реалист

преди 5 години

Не знам какво показва официалната статистика, но като застанеш до дизелова кола, не се диша, докато при кола с газова почти не се усеща.

99

Анонимен

преди 5 години

Не виждал Доросиев как някой може да му забрани да пътува с колата до центъра, но за сметка на това се обсъждала идеята с жълтите (евро 3и 4)и червени(евро 1 и 2) стикери да се забрани достъпдо центъра на града... до въпрсния госпдин Доросиев.... вие май на подигравка го взехте...що не си ходите всички...взехте да омтъзвате

98

пЕШО ТАНКИСТА

преди 5 години

Бъръ-бъръ двъ чъдъръ! Каквото и да ви говорят става дума за пари.Цялата истерия с т.н. дизелгейт я повдигнаха автомобилните и петролни компании с цел келепир.Производството на на дизелови двигатели е по скъпо за производителя,но клиента си избива парите за 50-60хил.км. за сметка на горивото т.е. за сметка на петролните компании.Забраната на дизела ще доведе до келепир за едните и за другите за сметка на клиентите.А старите коли-таван 20г. или 300000км което настъпи първо.После директно моргата

97

Анонимен

преди 5 години

"Относно предпочитанията на българите за втора ръка автомобили, Доросиев заяви, че в по-големите градове хората най-често си вземат кола на 10 години, а в по-малките на около 15 години" Както казваше един дърт алкохолик - аз предпочитам да си легна с Гергана (чалгарката), ама като се прибера си лягам с жена ми...

96

Иванчо+Марийка

преди 5 години

ПЛАТЕНО.

95

мхм

преди 5 години

Какво стана ? Автотърговците се задръстиха с дизелови коли и никой не ги купува ? Започнаха статиите , за да разчистим автокъщите и да заредим бензинови . Тези номера ги знаем

94

Анонимен

преди 5 години

Няма още данни, че въглеродните частици са канцерогенни. Има подозрения, че преминавайки през клетъчната мембрана, може да причинят нещо. Истината е, че като по-икономичен, дизелът харчи по-малко (съответно цапа по-малко при равни условия) и начислените ДДС и акциз са специфично по-малко. Ако някой е загрижен за екологията, трябва да се забранят голямите двигатели, но те пък харчат повече и съответно пълнят повече бюджетите.

93

...

преди 5 години

До Бензинджиякога за последно бензинов автомобил е спечелил 24-те часа на Льо Ман?

92

Анонимен

преди 5 години

От 2009-2010 години нормите за Фини прахови частици за едни и същи за бензиновите и дизеловите двигатели.

91

Свинята

преди 5 години

Зависи. Новите дизели евро 6 със селективните катализатори и Ад блу са абсолютно безвредни. От ауспуха излизат само водни пари...ноооо колко са тези автомобили. От аввтомобилите с Евро5 и ДПФ колко са с изправен и наличен ДПФ. От всички автомобили колко са с премахнати катализатори. Това е проблема. Основния проблем за човека при комън рейл технологията на дизела е финното разпрашавне на горивото в цилиндъра което след изгаряне изпраща в атмосферата много финни сажди които вдишаваме и са канцер

90

мхм

преди 5 години

И никой не спомена ,че първото нещо което прави българина ,като си купи "нова" кола е да махне всички възможни филтри,щото видиш ли били скъпи ,спъвали колата и прочее.

89

Партиен член

преди 5 години

Купуваш една кола няма значение каква.Примерно в Италия .там замерваш изгорелите газове.после влизаш в България зареждаш наше гориво и пак замерваш.И чак тогава коментираш кой повече замърсява дизела или бензинаЩото там колата не пуши като кумин а започва пушенето след няколко зареждания с нашето качествено гориво..

88

анонимен

преди 5 години

Не съм специалист по химия но ще ви пиша,че по времето на В С война в концлагерите немците са използвали бензиновите коли като са слагали *** на аспуха който е вкарвал газовете в камерите и така са умрътвявали концлагеристите с дизелите не се е получавало не мисля,че са безвредни но не са вършили работа като бензиновитевсичко това да се печелят пари от някой и няма нищо общо с истината.До като заредиш акумолаторите на елавтомобила колко замърсяване има от ТЕЦа направата на акумолаторите също.

87

Щирлиц

преди 5 години

До Анонимен 79Вземай си умните хапчета,и прочети някоя книжка по въпроса.

86

До 80

преди 5 години

Когато не си наясно с нещата, не се обаждай!Дизелите Euro 6 имат ECS катализатори, допълнително освен ДПФ,който работи с впръскване на Ad blue, които редуцират азотните окиси до нива по-ниски от бензиновите мотори.

85

Анонимен

преди 5 години

Погледнете в ауспуфа на Мерседес euro 6, ще бъдете учудени, че тръбата отвътре е ПО-ЧИСТА отколкото от вън.Това са моторите bluetec, ако стоиш зад него, дори в гараж- мирис няма!Много от вас ще се изсмеят, но това си е за тяхна сметка.Поинтересувайте се!

84

???

преди 5 години

Бензиновите коли замърсяват повече от дизеловите, с изключение на азотните оксиди, които са проблем в Германия. Не става ясно защо немския проблем го представят като проблем на ЕС?

83

Съвет

преди 5 години

До Анонимен 86 Дишай дълбоко приятел. Нищо няма да ти стане.Пътищата не са мина да те хване силикоза.

82

Анонимен

преди 5 години

Аз съм колоездач често карам извънградско не съм съгласен че дизелите са най големите замърсетели има и бензинови таралясници дето в пъти повече пушат от дизелите особено опелите мирише на изгоряла масло задушават ме даже и по новите микробусите също са на много км и са много зле

81

Анонимен

преди 5 години

Дизел, изпълняващ евро 6 е фантастика. Справка: дизелгейт. Защо всички големи компании използват заблуждаващ софтуер? Защото дизел евро 6 е фантастика.ПП. Да не се бърка евро 6 за автомобили, с евро 6 за товарни машини - съвсем различни неща са.