5 - Антигравитация - вярно, в малко по - далечно бъдеще, но и в момента има доста перспективни разработки в лабораториите(обаче, губят големите производители и търговци на петрол). Повечето сравнително евтини източници на енергия, съзнателно се омаловажава, да не спадат огромните печалби на транснационалните мога корпорации(някой да си спомня ванкеловия двигател?).
Много "специалисти", много нещо! Затова, ние - българите сме зле! А сега за елмобилите : бъдещето им е много неясно. 1- батериите - опасно и вредно производство, опасно и вредно унищожаване, сравнително кратък цикъл на ползване. 2 - зарядни станции - енергията за тях : източници - АЕЦ, ТЕЦ, ГЕЦ. 3 - ВЕИ - в България има около 100-120 нормално слънчеви дни, в тропиците е друго. 4. - разработките на автомобили с водородно гориво (електролиза на водата) има достатъчно информация.
Преди повече от 30 год.в системата на бившето Балканкар беше създаден първият електромобил в България по пътя на конверсията с българска комплектация по електрозадвижването Това е минало. В днешно време по това направление цари пълно безхаберия в управляващите. Особено сред чиновниците от Минисртерство на икономиката. С представителни цели се размахват разни програми за електромобилността, без всякакви практически стъпки. В България вече съществуват повече от 20-30 конверсирани електромобила.
Е то ако става на въпрос, първите автомобили са били електрически, после петролът се доказва като по-практичен заради пробега.
До Анонимен........в България се правеха електрокари....Мда, тези електрокари ги изкупуваха японците, заради метала и ги претопяваха.
Руснаците имат някои успехи но като цяло са гола вода. Безкрайно са изостанали от много години. Какво показват тук? Нещо което са направили преди 40 години и не е ясно дали то работи.
Поне 10 години по рано в България се правеха електрокари със същите технически параметри (пробег, тегло на батерии и т.н.) като електромобила на Лада. Нямаше ж.п. гара , завод, летища на които да не ги гледаме.
по добро кпд от двг няма да съществува никога освен някакви доработки с иновативни материали или водородни клетки, бъдещето е на водорода или пропана, всичко останало са скъпи играчки за *** а мъск е балон за глупаците които да изкупуват акциите и да наливат пари в икономиката на сащ
Те, руснаците, са със самочувствието, че всичко са измислили първи - ракетите, самолетите, радиото, електромобилите и вся и всьо. Но от идеята до нейната реализация и развитие има огромна разлика. Едно е да го направиш, друго да го сделаш.
До ЕлектричкатаАБре господине, фиат дава лиценз на руснаците да го правят. Жигулата е руски фиат, но с по яки ламарини от оригинала. Аман от дрисковци, които си мислят, че знаят всичко и говорят глупости.
"С поглед от днешния ден електромобилите изглеждат без алтернатива в близко бъдеще."Красимирчо ако си извадиш главЪта от Садника ще видиш че не само имат алтернатива ами дори нямат шанс в близко и далечно бъдеще. Бдещето принадлежи на друг тип автомобили но не си дораснал още да го проумееш, но фирмите занимаващи се с това са наясно и дърпат напред докато те баламосват с електрички.Красимирчо седни си, 2-ка за статията
Бе, другари, как не ви досрамя да пускате такава "новина", че и със снимки на грозно откраднат дизайн на Фиат !?То сега още има райони извън Масква без електрисити ...;)Айде, плюйте, ватенкофили !
30 години преди Тесла: Съветски електромобил ВАЗ-2801