84

вввввввввввв

преди 6 години

до 88 .... спри с тъпизмите... явно нямаш никаква представа от транспорт ... въобще не става дума за права на шофьора ... става дума за унищожението на хиляди фирми от изтока .... френски гаден рекет

83

Еурупа

преди 6 години

Невероятно как дори след като за пореден път ЕСто си показа двуличието има хора, които отричат българския интерес и са готови да се врекат в овча вярност към евроатлантизма(каквото и да значи на мен ми звучи като содомия). Шофьорите ще си намерят работа, "чорбаджийте" ще си сменят бизнеса ала тез пари в хазната вече не ще ги има. Пенсии и помощи няма да има. И мноооого други неща..

82

Анонимен

преди 6 години

Ей, навсякъде плъзнаха троловете, защитаващи мизерните условия на работниците. НЯМА...повтарям - НЯМА работник, който да протестира срещу по-добри условия на труд. Тези с камионите са или платени ***, или много глупави хора, не виждащи по-далече от носа си. На коментиращите ***, които защитават статуквото и се противопоставят на по-добрите условия на труд, срещу които само в България се протестира, няма нужда дори да им се обръща внимание...

81

VVVVVVVVVVVV

преди 6 години

това дали ще има ефект ... защо не потърсихте подкрепата на хилядите малки бг фирми, на румънците, на поляците, на португалците .... и защо задръстваме софия ...всички да спрем камионите си само за един ден в европата ....макрончо сам ще се оттече в канализацията .... че това рядкото ни трови живота от години ,още преди да стане президент

80

Анонимен

преди 6 години

До 82 Нали знаеш, че палците може да си върти само шефа."превозвач"но са много."Каруцара" не може да върти палци като е на " каруцата"

79

конкурецията

преди 6 години

Това не е конкурентно да вземеш душата на "каруцаря".И да ти останат ПАРИТЕ

78

СВЕТ

преди 6 години

Въобще не ме интересува дали са мутрафонски компаниите превозвачи. Идеята е, че от българските фирми, парите ще отидат в чужди. Интереса на българските работници е да имат работа. Заплатата - те решават дали ще се съгласят, почивките - също. Така че подобни ограничения в бизнеса са вредни. По-конкурентните /работници, цени, фирми/ оцеляват. Ако българските са по-конкурентни, защо трябва да се ограничават от ЕС?

77

Анонимен

преди 6 години

Макарон защитава собствените си превозвачи. Намерете си начин да защитите нещо от неговите стоки и услуги.

76

До Факт

преди 6 години

Писах,,млатихме се" а не,,млатихме ги".А войни печелим Само когато сме с Братаните - всеки може да поразлисти Историята...

75

Анонимен

преди 6 години

Франкофони, духът на Желю Философинъ е с вас!

74

www

преди 6 години

Тия са нереални ***! Подобряват им условията на труд - те протестират....

73

Факт!

преди 6 години

До Преди 100 годиниЕ как сме ги млатили като в договорите след войната пише че сме бити.Споко в съюз с Германия те бият винаги.И сега няма да е по-различно!

72

Преди 100 години

преди 6 години

1915-1918 пак се млатихме с франсетата! Дедото отгоре ни ги е назначил за врагленца - ясно? Аз съм плътно зад БГ Тираджиите - те си знаят интереса!

71

Роналд

преди 6 години

1000 тира ще изразят по нечия заповед интереса на 2-3 мутри? Това ли н ие гражданското общество? Представяте ли си тираджиите да не искат да получават възнагрфаждения по европейски свтандарт?Колкото до дъмпинга - това е враждебна бизнес практика. Както и конрабандата, безмитния поток на азиатска ширпотреба в ЕС, цоцането на европари дирекшън в "правилните" бакови сметки и прочее. Мутрафоните са силно деструктивна сила в ЕС.

70

Факт!

преди 6 години

До до Факт!Въпрос на време е ЕС да се разпадне крепят го с големи сили най-вече германците защото са го окупирали.Но те са на бесилото и имат само едно малко трикрако столче което ги крепи.Скоро Тръмп или някой друг зевзек ще мине и ще го ритне и ще виснат с пяна на уста и ръце около въжето.

69

Dedo

преди 6 години

I kakva e novinata tuk?Mutrite organizirat protest s tirove sreshtu Makron.Mamini sladki tikvuni. Napravo da se razplachesh ot umilenie.

68

до 70

преди 6 години

"Кога включихне на занда скорост?" - в момента, в който пак започнахме да се връзваме на номерата на *** и мутрите - идването на царя, Първанката, Боцко... Треторазрядни актьори, синове на милиционери и партийни, които го играят опозиции, а са от един бардак... Докато масово хората се връзват на подобни театри, ще си влачат мизерията и ще плюят по другите държави, че им били виновни. НИКОЙ ДРУГ НЕ ВИ Е ВИНОВЕН!!! ВИЕ СТЕ СИ ИЗБРАЛИ ДА СТЕ БАЛЪЦИ И ДА ВИ ЛЪЖАТ!!!

67

до Факт!

преди 6 години

Ха дано си прав! Лошото е, че мутрите вече си имат стотици хиляди хранени плебеи у нас, подчинени журналетки, псевдочужди финансови институции и прочее (замисли се защо бягат от банковия съюз и ЕЗ). Някак по-лесно ще е директно да ни изритат, отколкото да ни чиостят ***. Така и ще стане, ако със сетни усилия гражданите не намерят сили да защитят демокрацията поне още веднъж.

66

Анонимен

преди 6 години

До Факт!От това се опасявам. Но нали уж имаме 30 години преднина.... Кога включихне на занда скорост?

65

Иванушка

преди 6 години

Протестираме срещу това, че ЕС иска шофьорите да бъдат третирани както трябва и да получават справедливо заплащане. Кой губи от цялата тая "гадост" освен милиционерите бизнесмени собственици на транспортни фирми? И с цялата си наглост про-съветското правителство застанало зад тях? ОСТАВКА!!