От както съществува международния транспорт шофьорът спи в кабината.никой от тях не иска да спи в хотел.просто искат да вземат нашите шофьори да работят за техните фирми ,Това е!В европа никой вече не иска да роботи тази професия!за това ние сме там.
До 104,Проблема е, че в Западна Европа превозвачите са от Литва, Латвия, Полша, Румъния, България... на 10 такива камиона, има по 2 немски и 1 френски. В понеделник се прибрах от Холандия, за 10 дена по магистралите им, видях 3 френски камиона само и 14 български. Направи сметка. А не, че ще дойдат францзу и немци у нас да карат по нашите пътища. Щото на нашия му дай 2000 еврака на месец, спи в камиона и върти цял месец нон стоп и *** тахографа, ама франсето на 2000 еврака са му малко.
Не, не си разбрал правилно. По новите правила шофьорите на практика няма да могат да карат на дълги дестинации, или ще трябва да са по 4-*** за курс в една кабина, или за да могат да им платят хотела, ще трябва да им намалят заплатата и т.н. Проблемъ тне е в предложените условия, а в това, че са ткаа написани, че бългаският шосеен транспорт да последва жлезопътния в небитието. Естествено, на негово място да се натанят ... френски и немски компании. Това сме го виждали вече, във всяка сфера на ик
Правилно ли разбрах, българските тиражии протестират за това че ще имат по добри условия на труд и по добро заплащане?
Така ли не разбрахте, че ние сме провинция (и то най-бедната) на империя. И под турско, и под руско, та и сега!? Кой сме ние да определяме нещо, след като и в собствената си държава не се справяме!? И какво очаквате да направи Макрон, да ни остави да подбиваме цените и да фалират техните фирми ли!? п.п. Като гледам как се пените по коментарите, все едно ние основахме ЕС и ако не сме ние, западняците ще го закъсат :). А тези които искат да напускаме ЕС и НАТО - да не се подават на пропагандата!
Тъй, тъй, пробвайте да ядосате Макрон, да видите тогава кон боб яде ли!Не случайно преди два - три дена, той строява и се кара вашия Тиквун като класна на петокласник, нищо че вашите медии го скриха!И забележете абсурда - вашите шофьори протестират срещу това да получават европейски заплати????? Разбирате ли сега защо сте на последно място в Европа, и защо 9 години ви яка мутренската групировка ГЕРБ???
А вечер ти номер 97, печката на *** или на дърва е, колко нафта топиш от резервоара да я разпалил хаххахаба
До 97 то затова получаваш 2000 евро ... Щот си необразован. Образованите хора искат да си човек а не магаре със торба пълна със зоб на врата. Хладилник имаш сателит имаш и две хиляди евра взимаш, браво на тебе ... Евала, какво ти трябва още
До rtЕй, лизача на топки.... докато ти се правиш че знаеш как се прави бизнес, аз работя защото имам частен бизнес и за мен почивка няма. А сега си сипи една ракия, направи се на мъж пред жена си и в понеделник отивай да лижеш топките на шефа за 6-700лв. А като свършиш парите, ела да ти дам назаем, ЛУЗЪР!
карайте си в българия на колкото си искате часове,във нашите страни правилата ги определяме ние
пак ще ти кажа , че не си от бранша а си тук за лафчето .... няма хотели .. няма мотели ... не стигат паркинги ...намери ми един шофьор който иска да се отдалчи на повече от 500 метра от камиона си ... няма да го намери ...а в камион влизал ли си ...легло ххладилник печка сателити компютри .... кой ще остави това на крадците ... в бензиностанция влизал ли си ... баня ресторант ... и на финала ... даваш ли си сметка че необразован човек като мен получава 2000 евро ..все за нещо трябва да е
Щото никой не контролира тоя бранш както трябва, всички шофьори с осигуровки ба прага, команировъчните им 90 % нбе съответстват на сегашната наредба за командировките и това всичко доведе е до тая ситуация, при която Макрон иска съвсем други правила, ами не е нормално да си командирован с месеци и на всичкото отгоре да нямаш нормално място поне за почивните дни
До вввввввввввввввкак ще сравняваш работата на моряка с тази на тираджийята, във всеки кораб си има каюти, има столова за хранене, условията са съвсем други, как може да приемаш за нормално в продължение на месеци един човек да кара 20 тонен камион и да спи в кабината, та той е потенциално опасен на пътя, а и оправданието ти за липса на хотели е глупаво, навсякъде в европа около ТИР поркингите си има крайпътни мотели, тук оставам настрана че само по себе си това неможе да се контролира
до 91 ... щото това ни е работата синко ... що не задължиш моряка да си е в къщи на 3 седмици .... как французоеца ще те задължава да спиш на хотел и ще те глобява за това с 2000 евро при положение че няма нито един достъпен за тир ..хотел като се върнеш от хотела е откраднато всичко ...гащите ти даже са взели европейцитеда продължавам ли ... че са милион проблема
да напомня на международните трансп. фирми ... че боко тази година вече ни удари страшно рамо ... след хилядите обещания че няма да отстъпи пред французоеца, след срещата им случайно гражданската отговорност за влекач от 1500 стана на 3500 лева ... на милите застрахователи им се разказа играта от броене на пари
До 86 смее ли някой да спира камиона ако не е негов.?Един отказа превоз от кв. Н.искар София и нещо му се случи.дори си поиска и ПЛАТЕНОТО ДДС ЗА ГОРИВО.2 ТОЯ протест е НАГЛАСЕН тия 1000 тира са само с наколко неясни собственика. И на практика са нищо сравнение с Германия да им се противопоставят. Само в Германия , в тоя бранш са милиони собственици
До вввввввввввви с какво това унищожава транспорта ? или викаш далеч по готино е всички тираджии да се водят по договор на прага и да спят по камионите с месеци, естествено че трябва да има някаква регулация на отвратителна практика която се наложи последните 3-4 години, отделен въпрос е че това което предлага Макрон много трудно би могло да се контролира
1000 тира срещу Макрон: Блокада от камиони за ЕС в София