До *** до 91Абе *** Русия и БГ бяха пионери във роботиката и изкуствения интелект. Апъл открадна всичко, когато троянския кон Горбачов съсипа СССР. Другите неща ги откраднаха от немците днес САЩ крадат мозъци и пак са на дъното. НАСА купува двигатели от Русия, а не обратно.
Браво, съветските коли и до днес се търсят, а краварските барутници и таратйки никой не ги търси, краварите са изтърбушени отвсякъде и мислят да избягат чак на Марс.
Верно ли задаваш толкова наивни въпроси?!Ресурса на цяла държава е впрегнат да строи танкове. Освен това там всичко е предименсионирано. Никой не гледа цена, разход на гориво и материали, цена на поддръжка. Държавата плаща. Идеята и изкуството е точно обратното да бъде направено - евтино, финно, икономично.Мислиш ли, че ако дадът задание - направете двигател дето да пали винаги без оглед колко ще струва, колко ще гори и т.н. ВСИЧКИ ще се справят по-добре от руските кошници.
Краварофили кажете краварника какво съдаде как ви се подобри живота или пак купувате от братски Китай и cе топлите с руски газ, що не отивате в краварника.
Технически гении: Първият руски пощенски дрон се разби. Дронът трябваше да достави пратката от Улан-Уде до село на 15 км разстояние, но малко след излитането си променил траекторията си, ударил се в къща и се разбил, съобщи Россия 24Некадърност, безхаберие, мръсотия, варварство, агресия, омраза, завист... - Русия.
Хора защо СССР танкове ги вадят от калния им гроб в някое блато. Продухват двигателя, слагат масло и гориво и двигателя заработва?Защо 50 годишни СССР танкове воюват в Сирия вече 8 година за всичките страни - а Американските Абрамси Пленени от ИДИЛ ги показаха само на няколко "парада"КАК успяха ИДИЛ да Пленят два Т-90, Да ги възстановят горе долу така че да ги ползват срещу АСАД Защо рашките правят военните машини с 5-10 ресурс на елементите?дори некачествени елементи издържат при такова
Е то километража на жигулата беше с пет цифри. За 25 години 100 000 км, направо си е за хвалене.
Не е само производство. В момента доста голяма част от борд-електрониката на BMW, Daimler, Porsche, Ford, японските и френските производители се разработват в България.Има фирми с по няколкостотин служители, които се занимават с това.
Искам да питам разбирачите тука, които обясняват какви невероятни машини били съвеЦките батали, защо 90-те години се юрнаха да купуват стари Фиати и Опели ами не даваха заявки за Лада та Авто Ваз фалира?
До до 75Кажи му и че ние сега правим части за Ролс Ройс.Профили от въглеродни нишки, които се вграждат във вратите за по-голяма сигурност при евентуална катастрофа.В Ролс-Ройс и Мерцедес има ли руски части, че български има?
Булгаралпин... И колко твои познати караха булгаралпин?А за колелетата си много не в час, България и сега е един от най-големите производители. Ама понеже в опорните ти точки го няма, та явно не си го разбрал.
Ние цяла кола не сглобяваме, но у нас има вече над 100 фирми произвеждащи компоненти за автомобили.Примерно у нас се правят главите на ДВГ на всеки един модел БМВ и половината от моделите на Ауди/Фолксваген, както и климатици за тях.Отделно окабеляване, датчици, маркучи, амортисьори.ЕГР клапана на последните модели на Мерцедес е проектиран в ТУ-София.Кожените салони на Мерцедес и БМВ се шият у нас.Правим и седалки.Мултимедиината система на таблото на S-klass е проектирана от българска фирма.
Едно време имаше балканкар, електрокари се конструираха, имаше дори и булгаралпин, което изглежда като порше, имаше и завод за колела мотопеди и пирин фиат в Ловеч, сега има само грантови многознайковци, които плюят по поръчка, а не са вдигнали една кофа през живота си.
70, България няма претенции да е световна сила. А правим автомобилни части за куп производители. За софтуер дори не говорим.Вие имате претенции да сте такава, а освен да показвате ролики как можете да затриете света, друго не ви хрумва. Противопожарната система на един мол още не ви е по силите и се включва с копче, а не автоматично. И на всичко отгоре копчето и не работи. Пий си одеколона и не се обаждай.
Да ти кажа, като те мързи да четеш. Завода се казваше ВАМО и произвеждаше двигатели по лиценз на Перкинс. А Перкинс Енджайнс е собственост на Ролс Ройс.
Да внасят и да показват на американците какви коли са правили докато хората, които сега им дават работа, сигурност и подслон още 60-те години са правили луксозни коли серийно с климатик и автоматични скорости, а разхода им е бил колкото на Волга.
Нова мода – внос на съветски автомобили в САЩ