39

Анонимен

преди 6 години

В началото прочетох само първата част на заглавието и помислих,че БДЖ е възкръснало

38

Анонимен

преди 6 години

Уелкъм ту 2004-а

37

Анонимен

преди 6 години

Някои спирки са в нищото. Например преди летището има една спирка на "Полисхарт" интересно от завода са си платили ли там да е спирката? То освен този завод там друго няма. Кой ще ко ползва това метро там?А можеше да е на Нова телевизия до сградата, там има и офиси и складове и много хора биха ползвали там метрото.Единсвената причина за да минава метрото от там е, че е по-лесно, там в нищото да направят наземна спирка и наземен участък.

36

Анонимен

преди 6 години

ГеоргиусБанк финансира покупката на ТЕЦ Варна с предишен притежател - ЧЕЗ и настоящи - приближени до ДПС, а сега финансира и покупката на ЧЕЗ от Гинка, а в сараите на Доган спешно правят сбирка? Случайност?! Дали "патриотите" и те ще бъдат там, като гледам как защитават интересите на ГеоргиусБанк и Шиши, трябва да имат запазено място отдясно на Доган

35

Анонимен

преди 6 години

А метрото без тока на Гинка каква скорост развива?Готова ли е София за режим на тока?

34

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 27Напротив, София е клоака и Бойко и Фандъкова носят вина за това. Обаче метрото е едно от малкото хубави неща, които са се случвали на града

33

vlady

преди 6 години

Отдалечените квартали генерират прекалено малък поток за метро - нужни са поне около 20 000 пътници на час в пик за да е рентабилно. Казичене и Курило се обслужват от влакове, които могат да бъдат включени в транспортната мрежа а и не генерират подобни потоци.

32

vlady

преди 6 години

Примерно МД1 между Обеля и Младост 1 е на интервал 3 минути в пик и влаковете са претъпкани. При приблизителна вместимост на един влак около 1500 души се получава сумарен пътникоток около 30 000 на час в едната посока, такъв пътникотопок е непосилен за трамвайна линия дори при пълно обособяване, блокировки, сигнализация и т.н. да не говорим за автобусна. В латиноамериканските градове има обособени автобуси с подобен пътникопоток, но в дългосрочен план излизат скъпи заради амортизацията.

31

Анонимен

преди 6 години

Мюнхен може но в Москва е чудно ние отиваме към запада

30

Анонимен

преди 6 години

...и ти се скрий слънчасъл

29

Анонимен

преди 6 години

Да бе не може с трамвай от театър "София'до НДК например,трябва си метро а отдалечените квартали СА БЕЗ МЕТРО и не се и предвижда,защото отдалечени квартали са Казичене,Курило,Владая а не Овча Купел и Красно село които ЩЕ ИМАТ И СКОРОСТЕН ТРАМВАЙ!!Просто от метро НАЙ-ХУБАВО СЕ КРАДЕ.

28

suncho82

преди 6 години

До Анонименвърви се скрий някъде с твойте трамваи и автобуси

27

suncho82

преди 6 години

Преди няколко месеца бях в Мюнхен. Да ви кажа някои странции бяха много по-зле от софийските. Имаше доста стари влакчета. Имаше станции с нейзмазан бетон. Метрото в нашата столица е доста добро.

26

Анонимен

преди 6 години

.....до 23 а ти си *** на ГЕРБ,не е важна истината важно е че Фандъка е кмет на ГЕРБ и типично по болшевишки трябва да я хвалим,,,,,,,,

25

vlady

преди 6 години

До АнонименВ София отдавна има пътникопотоци между големите квартали и центъра, които не могат да бъдат обслужени адекватно от автобуси или трамваи, необходим е транспорт с по-висока пропускателна способност. Изграждането на гъста мрежа градска железница в центъра е невъзможно заради гъстото застрояване, съответно такива потоци могат да се обслужват единствено от метро.

24

Анонимен

преди 6 години

В София положението за пешеходците също е трагично, най-основните кръстовища изобщо не са почистени, всичко е сняг, киши и езера, не могат дори да се отводняват където трябва, защото там има сняг. Какво правят тези от Чистота през зимния период? Какво метат, защо не хванат лопатите и не осигурят чисти тротоари до светофарите?

23

Анонимен

преди 6 години

Каква "цяла мизерия"какво "нещичко"та чак и да пеем венцехвални псалми ТОВА МЕТРО СТРУВА МИЛИАРДИ а не трябваше ли първо отгоре да се оправят улици,тротоари,трамвайни линии,нови трамваи,автобуси пък тогава да се строи метро!Софийският център от по-големите градове в България е НАЙ-МИЗЕРЕН ама имаме метро.

22

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 20Тука половината са *** на БСП(БКП). На тях докато не се върне бай Тошо и необходимия народен съди и не станат пак партийни секратари, все някой ще им е крив.

21

Анонимен

преди 6 години

Аз например не плюя по принцип защото не съм партийно пристрастен човек,но Фандъкова и екипа и ме вбесяват ЗАЩОТО ЕДНО МЕТРО...пролет не прави ТЯ НИЩО НЕ ПРАВИ В ЦЕЛИ РАЙОНИ НА СОФИЯ а това не е нормално!!Още по-гадно е че обещава А НЕ ИЗПЪЛНЯВА,"МОДЕРНИ ВЛАКОВ"'А ТРОТОАРИТЕ СА НЕВЪЗМОЖНИ ЗА ХОДЕНЕ!Викам да се спре с това метро и да обърне поглед на улиците ОТГОРЕ.Ясно че не тя управлява София иначе нямаше да е толкова безпомощна!Затова догодина да си взима опуск от тая служба.

20

Кантонерски петел

преди 6 години

До АнонименЕ нали са само минути закъснението,друго си е да бъде в часове