54

Vidin kingdom

преди 6 години

Шопски ***, стойте си у соф. ето и не се напиняйте да идвате и ми се праите на големи играчи. И децата тук не знаят, че за бизнсмени не ставате, и тако не сме ние , вие ставате на *** за зейе. Идват във Видин и си мислят , че като мятат по 300 лева заплата са много големи, ама такива тарикати и мутри сме ги изритали обратно у софиййската ***, да им бачкат умните софианци за 500 лв, ние същия бизнес го правим за по 2 - 3 бона по съседните държави. Нема да им робувам на шопските цъвули

53

DiesIrae

преди 6 години

И накрая се отчита дейност и затова в София има толкова *** и заплатите им са от нас и като капак са високи защото видиш ли извършвали сериозен умствен труд.Какъв труд какви 5 лева?Какво му е сложното да се задейства транзит от Букурещ до Русе (в ЕС сме за бога), но не нямало как да стане защото тогава софиянците ще станат крайно ненужни и ще им се развали кефа и затова ти спешна пратка трябва да я чакаш 5 дена да се влачи напред назад само и само за да може някакъв некадърник да вземе пари

52

DiesIrae

преди 6 години

До 66Не само от Герб. Всички управляващи до сега все един и същ цирк. Да ще правим в Северна България и затова всички проекти за Севера са на ниво хартия или просто идея вееща се някъде свободно като електрон. Искате ли пример за парадокс:Пратка която трябва да мине митница - каца в Букурещ (крайна дестинация Русе), транзитира се с камион през Русе (да минава от тук) до София от където едни администратори ти задействат нов транзит от София до Русе за да я освободиш. Това е работата на София!

51

дрън дрън

преди 6 години

"Предстои развитието на икономическата зона във Видин. В края на миналата година правителството премахнати разпоредбата, с която се забранява да се продава терен и да се отстъпва право на строеж. Това спъваше и отблъскваше инвеститорите."Инвеститорите ги отблъснаха големите рушвети, които бившите кметове искаха да лапнат. Те и завод на Ситроен и части Мерцедес щяха да отварят, университети, поликлиники, заводи...счупиха неколко полуоски и лагери по ни скапаните пътища и бегаха яко дим

50

Анонимен

преди 6 години

Инвестиция ? Тук ? С тая корупция, мутрения, безхаберие, беквалифицираност и мързел ... По-добре в хеджове, отколкото в родната икономика.

49

Анонимен

преди 6 години

В северна България няма изградено нищо.Каквото и да се прави,се прави в София и Юга. На север от Стара планина всичко е изаставено от ГЕРБ.

48

DiesIrae

преди 6 години

До 61 Ходил ли си до Икономическата зона на Шумен?Не си нали. Ако беше щеше да знаеш.А в Ловеч?А по бул. Трети Март в Русе минавал ли си?А от кръговото след Дунав мост посока Свободна Зона в Русе - да там няма трапове просто защото път не съществува, а е само чакъл и кал.Ако не си то ползвай дори Гугъл мапс просто да видиш снимки (ако не си виждал кадри от Сталинград след немската обсада). Всички зони са така. Явно си от София и при вас поне път се прави.

47

Шукap

преди 6 години

А работници ще внасяме от ... Гърция :-Р

46

Анонимен

преди 6 години

Добре линк, откъде да спира "платени" коментари, дето все ги пишете тука ...

45

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 56Според мен българите искат справедливо заплащане на трудна и да вземат същите пари, които ги вземат германските служители. Въпросът в България, че нито заплащането на квалифициран труд и нито заплащането на неквалифициран труд отговоря на заплащанетно в много от държавите в ЕС.

44

DiesIrae

преди 6 години

А ако икономическо развитие за вас е създаването на складове за временен престой на стоки, то направо да закриваме държавата от сега. Тези складове са за престояване на стоките докато се обмитят и влязат в държавата за продажба.Голяма икономика и голямо развитие няма що, внос на стоки от Турция и Китай за продажба в България или реекспорт към други страни в Европа (производство и добавяне на стойност към вече съществуващата стока - 0).

43

Анонимен

преди 6 години

56 - Работата е, че на места бачкатори взимат по 6000 лева,. А лекари, инженери и програмисти по 18000 лева.

42

DiesIrae

преди 6 години

Първо бум няма- няма и да има.Второ тези икономически зони са си отдавна (основния проблем е, че всеки ходил в тях в които и да е град знае, че там път няма - всичко е в трапове и кратери).Трето - повечето фирми оцеляват въпреки опитите на управлението (което и да е то) да ги издоят до край и скоро ще почнат да затварят една след друга защото почна да им писва да плащат данъци и те и работниците им, а при най малкия ветрец тока да спира, тръбите за водата да са наследство от соца и тн.

41

Анонимен

преди 6 години

Разберете, че навсякъде по света се плаща много или за квалифициран труд. Никъде един *** бачкатор, не взима повече от лекар, инженер, квалифициран стругар или някакъв майстор, да кажем зидар, шпакловчик и т.нТук масово хора, без никакви умения искат по 2 000 лв, при това лека работа, без тежък физически труд.

40

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 5313 мандата няма да им стигнат да построят АМ Хемус2014г щяха да строят пътен възел Белокопитово, но дойдоха камуняките на власт и излапаха кинтите. Същото беше и с пътя Разград-Търговище. Завършиха ги и двата обекта, но с 3 години закъснение. Факт.

39

Анонимен

преди 6 години

Вместо инвеститорите да замърсяват родните си страни те ше замърсяват България.Отделно и работещите в техните предприятия ще вземат малко пари.В България глобите за замърсяване на околната среда са жълти стотинки и същото е и с заплатите.

38

Анонимен

преди 6 години

Без пътища трудна работа това с бизнеса. Зимаат един тир като се завърти по пътя София Варна и стой та го чакай да се отпуши пътят. От ГЕРБ само обещания, не 3, а 13 мандата няма да им стигнат да построят АМ Хемус.

37

Анонимен

преди 6 години

чудесно , а кой ще работи ?

36

Анонимен

преди 6 години

Тъй ли!?*** откъдя накъдя ба?Боко ти ли го измисли туй уа?

35

anonimen

преди 6 години

баце двама евтини са го ударили на лов рано рано евтина тарифа е за какво правим тия офиси след като не стоят по тях стоим само да се намираме на работа