Всяка държава която се стреми към прогрес и се грижи за здравето и живота на хората, ще забрани движението на дизеловите ППС. Докато не е късно и територията ни може да се превърне в цивилизована държава вместо автоморга на Европа и останалият свят. Депутатите трябва да се събудят и да го гласуват, защото няма време.
Ако правителството не иска повече да сме автоморга на ЕС, нека направи същото обръщение към българските граждани докато не е станало късно. Да се внасят само електромобили и електробуси. По евтино ще бъде държавата да закупи лиценз за производство на електро-ППС. Защото дизеловите автомобили застрашително се увеличават. Но на никои няма да му хареса ограничаването за каране на автомобилите, тъй като си плащат данък.
Нека българското правителство направи същото обръщение и към българите и да забрани внос на дизелови ППС. Това ще бъде първата крачка да се превърнем в екологически цивилизована държава. Ако не го направят ще останем територия на престъпниците и корупцията.
А самолетите? Те кога? Кога ще видим Електро Еърбъсите да заменят сегашните, които замърсяват много повече от дизеловите автомобили?
*** нали до скоро се говореше за биодизел, екологичното гориво?Каква стана тя? Аз съм си доволен от 20 годишната дизелова кола, мърка като котенце! Освен това, завирал съм си носа в ауспуха - едва тогава леко намирисва на нафта! Иначе ни се види нещо отзад, ни мирише!
Аз помня средата на 90-те София и сега.Тогава столицата имаше по-европейски вид.Сега е ужас!Всичко е захабено и старо!
НОВИТЕ КОЛИ, КОИТО СЕ ПРОДАВАТ В БЪЛГАРИЯ НА ПО-НИСКИ ЦЕНИ, ВСЪЩНОСТ СА РЕКЛАМИРАНИ В ЕВРОПА И ГИ ПРАЩАТ НА НАС.
ПРЕДИ ВРЕМЕ БЕЛГИЯ НИ ПРОДАДЕ ДВЕ БРАКУВАНИ ФРЕГАТИ, ПРОИЗВОДСТВО 1960 Г.СЕГА ЩЕ НИ ПРАЩАТ ДИЗЕЛОВИТЕ СИ БРАКМИ.ОЧЕВИДНО ЗА ТЯХ СМЕ ТРЕТО КАЧЕСТВО, КОШЧЕТО ЗА *** НА ЕВРОПА.
До До 31 НезнаещИ хората са се редили на опашки за хляб и сол, а за жигулка са чакали по 10 години. Какви са тия сухи статистики, които ни представяш? Нищо не значат.
В БГ 50% от колите са на газ LPG - така че няма проблем от замърсяване. Лошото е че за тези коли на газ - НЯМА НИКАКВИ ОБЛЕКЧЕНИЯ!
Това само ще направи нашият автопарк по-нов. Защото когато по-новите дизели ги пуснат на достъпни цени, българина ще даде стария дизеляк на скрап и ще си купи, по-нов.
Всяка забрана за внос на стари коли, ще направи автопарка в България още по-стар. Просто е, но трябва да имаш поне малко акъл, за да схванеш защо е така. Това сме го виждали в съседни държави.
По БВП на глава от населението през 1988 г. България е заемала 25-то място в света. През 2013 г. България заема 78-мо място в света, по БВП на глава от населението, по данни на IMF.
до знаещиякато си знаещ, колко си живял преди 89 та , а тоз БВП който цитираш правиш лу сметка като покупателна стойност кайво е осигурявал. Ами то и на САЩ БВП е 8 пъти по мслък от сегашния но не значи че те живеят 8 пъти по добре от 80 те години.Май пропускаш че по статистика не българска ,през 80 те България се числи към индустриалните държави от белия свят, а сега сме аграрно джудже от не знам кой свят. Тези 87% с жилища са на книга, Тъпчилещово и Горно нанадолно и са наследства от 80 те
"Нашите 240 кратуни спешно трябва да направят промени в законите за да предотвратят това , стига стези трошки дето ни тровят."Какви трошки? 2010 година кола за България е лукс, да оправят доходите,а после да вкарват закони за колите. Нали се сещаш,че ако тук има ограничение за годините на дизелаците, 90% от хората трябва да си хвърлят колите.
Нашите 240 кратуни спешно трябва да направят промени в законите за да предотвратят това , стига стези трошки дето ни тровят.
Съвет в Белгия: Продайте старите дизели в Източна Европа