80

Коци

преди 8 години

Боци, на бас че караш БМВ :)

79

колега на пътя

преди 8 години

До Боци Просто още не знаеш, че "светкавичните ти реакции" и самочувствието ти на пътя, придружени с незачитане на закони и правила те водят към некролога бързо и сигурно! Но пък...Дарвинов подбор в действие!

78

Боци

преди 8 години

Участвам в нерегламентирани състезания от години и мога да ви кажа, че уменията които човек може да натрупа като практикува редовно нелегален дрифт и драг са безценни. Неведнъж ми се е случвало да се размина на косъм от смърта заради неадекватна жена или кривоглед пенсионер нямащи представа къде се намират, но благодарение на светкавичните реакции които съм развил по време на среднощното родео със залагания, винаги съм успявал да приложа сложни маневри за избягване на катастрофа. За гонките!

77

HHimler

преди 8 години

До Анонименkato sa starite vinovni za6to grobi6te to e palno s mladi hlapetii

76

Joko

преди 8 години

До Мнение5000 лв. глоба за шофиране без книжка е малко наказание. Трябва да има и конфискация на МПС. Може би, едва тогава ще намалеят тези нарушения.

75

Мнение

преди 8 години

Каква е тази глоба до 5 000лв.?Кога забогатяхме толкова? Тове е годишната минимална заплата на работещ беден.

74

Анонимен

преди 8 години

А закона за задължителната застраховка "гражданска отговорност", него помните ли го? Какъв е смисълът, ако нямаш застраховка и не си караш колата примерно 2 години (като една от колите на баща ми) да я спират от движение? Единственото логично обяснение е, че тези ****ераси в парламента притежават застрахователните компании и искат да печелят от обикновените хора повече, както и да се плащат такси за повторно пускане в движение на превозното средство (парите отново в джобовете на онези отиват).

73

стар шофьор

преди 8 години

За да караш кола трябва да можеш да носиш отговорност. Не само на приказки. Трябва да знаеш, че малка грешка може да струва скъпо- човешки живот, телесни повреди или углавно наказание. Когато съм вземал книжка се говореше, че шофьора с единия си крак е в затвора, а с другия в гроба. Сега кой го е еня за тез обстоятелства.

72

стар шофьор

преди 8 години

Всеки нов водач първо трябва да научи, че автомобила, който ще управлява е оръжие, което може да го убие, да убие и/или рани и други хора ако не знае, не може или не вземе адекватно и бързо решение в критична ситуация да избегне всяка опасност.

71

стар шофьор

преди 8 години

Докато не вкарат в курсовете за водачи въпроси по възпитание, култура и зачитане правата на околните, както и безплатен стаж в болници, морги и подобни обществени места- каквито и глоби да въведат едва ли ще се промени нещо съществено. Нов водач, седнал зад волана първо трябва да бъде озаптен ! А какво се случва сега: плащат се едни пари, заучават се някви отговори на листовки, част от които даже не се разбират и се получава книжка. Ето го броят катастрофите, основно с млади хора.

70

Анонимен

преди 8 години

това за мощността на колата наистина е тъпо,защото никак не е проблем да се пребиеш и с по-малко мощна кола,която също развива висока скорост.....а и понякога по-мощната кола може да ти спаси живота....зависи от ситуацията

69

Анонимен

преди 8 години

Тези не разбраха ли четова упражнение - млад водач не е ефективно. Не е да не са го приемали вече. Проблемът е че самонадеяните шофьори са точно тези старите. Младите са 10-ки пъти по-внимателни. А това с точките е наказание преди да са виновни! Няма да си избият от главата това комунистическо мислене!

68

П.Петров

преди 8 години

Да питам, по стандарт колко е грешката на скоростомера на автомобилите ?Да не се окаже, че заради една допустима грешка фуражките ще си заработват по 1/3 минимална работна заплата на кола !

67

Анонимен

преди 8 години

Няма по проста държава от нашета, и тия дето мислят тия закони, да ти ти каже каква кола да караш...... Пълни глупости

66

савант

преди 8 години

Правилно казва преждеговорившшият. От друга страна ако вземем една Германия, където начинаещите шофьори с учебни автомобили ги качват на свободните без ограничения магистрали, на които им позволяват да развиват скорости от порядъка на 200 - 240 километра в час просто за да почувстват автомобила и да привикнат към високи скорости, което в България е направо немислимо.

65

Анонимен

преди 8 години

Нещата не се оправят със забрани, а със стриктното спазване на закона, което може да го наложи само държавата. Казано по друг начин, КАТ, депутатите и разни тук искат да има нарушения, за да може на някои от нарушителите след нарушението да им се налагат огромни наказания, а нормалните хора искат нещо съвсем друго - да няма нарушения, т.е.да няма и наказани. Едното е омраза и отмъщение, а другото е нормалното човешко поведение. Няма нарушения, ако всеки е убеден, че неизбежно ще бъде наказан, а

64

савант

преди 8 години

Опитен Шофьор се става след изминати поне 20 000 километра. Дотогава може да важи определението млад шофьор. Аз например имам изминати над 1 милион километра и въпреки това предпочитам на задното стъкло на автомобила да имам лепенката Млад Шофьор. Защото съм се убедил от личен опит, че останалите участници в движението редовно ми правят път, виждайки лепенката Млад Шофьор ! Значи нагласата играе някакво значение на пътя.

63

hh

преди 8 години

До До hhima rezon v tova koeto kazvash

62

hh

преди 8 години

До До hhima rezon

61

Анонимен

преди 8 години

Трябва да има съизмеримост между различните наказания в държавата, а сега наказанията по Закона за движение по пътищата са в пъти по-високи от останалите подобни наказания в държавата. С други думи, трябваше да намалят наказанията, а не да ги увеличават.