Спокойно бе ! Ще се справим със ситуацията ! Всяка година ВУЗовете ни бълват хиляди неграмотници, те ще оправят МИГовете !!! Ние топ от дърво измислихме та някакъв самолет ?
Този договор ми прилича на тезата - да ремонтираш Порше в сервиз на Трабант. Въпреки, че втория твърди че може всичко. До всички поддържащи договора - бихте ли закарали автомобила си в местния гаражен сервиз или в сервиза на фирмата производител или дилърския сервиз???За това трябва да се мисли, преди всичко за надеждността на самолетите и живота на пилотите. Статистиката показва, че при самолетна катастрофа на военен самолет 80% от пилотите загиват. Това са факти. Нашите пилоти пушечно месо ли
да да..в Полша всеки ден загиват по 7-8 пилота защото ремонтите се правят там и няма гаранции ,ама кой да се сети ,че трябва руска намеса !?
Въпреки че изключително много одобрявам първоначалният начин на действие, който принуди Русия да даде приемлива цена, смятам че крайното решение договора да е с Полша е пълна глупост.И докато руската цена беше 6 пъти по-висока от Полската, имаше смисъл да се покаже на Русия че няма да и бъде позволено да си играе на монополист налагайки монополни цени , то в момента в който получихме пазарна цена от Русия трябваше да си сключим договора с тях.Защото е по-изгоден от полския. И по-законен.
До Идеалист да ти кажа не е зле рашките говорят за 60% комисиони за зделките миг 29 К при индусите е 50% за су 30 греко пък го кара скромно само 35 % за тамошните ф 16
"България тепърва ще води преговори с Полша по още две точки полската страна да осигури пълна логистична поддръжка за самолетите ни, както и да ги приведе в пълно съответствие със стандартите в НАТО." Май на поляците не им трябват никакви резервни части от Русия. Не разбирам за какво е целия този вой? Просо ги е яд, че са загубили пазар. И явно ще земем некакви трошки 2 ра ръка, но с продажни политици...
Генералният директор на РСК "МиГ изпрати писмо до извънредния и пълномощен посланик на Руската федерация у нас Юрий Исаков, в която съобщава, че спира поддържането на българските изстребители.То пък като че ли досега са ги поддържали. Приказки на инат, за подхранване на русофилството у нас и нищо повече. В края на краищата България не е руска колония и сама може да реши кой сервиз да и поддържа самолетите. Това че са производство на СССР, не значи че са собственост на Русия.
До Боби Да, 33 е палубен изтребител, 29 - не. Ако се реши да се прави, ще бъде кърпеж. За мен сделката ни с Полша е правилна, защото това ще бъде последният ремонт на тия мотори. Руснаците няма да го направят, ще шикалкавят, за Полша - не знам. По-нататък ще ни трябват нови самолети, ако имаме ***.
До Анонимен 202Ако закриеш автосалона на "Лада" . не означава, че ще ходиш пеш, нали? Има мноооооого други марки, далеч по-добри.
До Анонимен 197Дори стария Су-33 има по-високи характеристики от МиГ-29К във всичко освен електрониката. Но да се направи нова версия на електрониката и да се тества ще отидат 3-5 години. Тогава ще почнат морската версия на Т-50 да подготвят. Двойна работа ...
Не щем руско оръжие и самолети. Нас ще ни пази НАТУрция с натурски самолети или натогръцки самолети.
До Анонимен 185Р-33 да на самолета 9-12 МиГ-29АР-33МК на самолета МиГ-29К и МиГ-35 вече е с обслужване по състояние за всички двигатели в открити източници дават ресурс 4000/1000 което не може да е вярно дават за Р-33 серия 3 още че е с увеличен ресурс но пак го дават 4000/1000.Няма достатъчно информацияЗа западните двигатели не намерих данни за ресурсите Защото те се експлоатират по състояние сигурно за това и няма. Канада на студено е едно а в Египет в пустинята съвсем друго.
Руската "МиГ" спира поддръжката на нашите изтребители