До Вуте"така съм си барнал голфа, направо къса. давам газ, *** понеже ми е изгорел един диод на таблото, спирам под една улична лампа. гледам , карам с 300. добре. газ , първа и напрйет"
Искам да питам г-н Шоп как ще направи рализка м/у "туниг"/"неоторизирано пипане" по колата и ремонт при квартален майстор. Малко се съмнявам автомобилът ви да се поддържа само с оригинални части и само в сервиз на дилъра на марката, т.е. слагат се части, произведени от друга фирма. А поставянето на "газово" промяна по автомобила ли е? А това, че повечето по-стари коли са с премахнат катализатор, тунинг ли е? Как точно ще бъде оформено това в закон, за да не отпада в съда?
"Момчетата с бензин в кръвта" само това написано от автора е достатъчно да стане ясно колко им симпатизира на тези които застрашават освен техни (за това не ми дреме), но и живота на другите които НЯМАТ "Момчетата с бензин в кръвта"...
До Законова уредбас 50 лева билет и осемдесе процента шанаджии без документи тая писта да се построи , за да подпише съответния инвеститор ще са необходими поне 10 човека. с автомати.
До драйвърв багажника имам место точно за петима като тебе , "големи". а за изхвърлянето го обясни на "бизнесмена" дето ходи по бизнес с спойлер голем колкото МКС. "ходи" по "бизнес". и , докато си говорите с"големите" за гонки, попълнете по една декларация за донорство, че с 20 годишните фордове и ланчии само праите зян резервните части. може да се окаже че мисията в живота ви е да спасите живот.
След като има гонки, има интерес към тях и очевидно винаги ще има. Да се уреди законово-на точно определена писта да се кара който както иска, подписвайки някаква декларация че сам си носи отговорност. Всичко това с ясен законов регламент. Инвеститор прави писта, билета 50лв и да карат. Хванат ли някой извън тези регламентирани писти-отнемане на коли, затвор, 20 бона глоба и т.н. И да си *** на спокойствие. Както са онези с калните джипове по деретата-на никого не пречат с грозотиите си.
До онзАбе селендур селски с амгито, погледни плаката над леглото на любимата си бричка, удари си една злобарка и се успокой! Тук си говорим за гонки и как да се спрат те, а не да се изхвърляш, като *** на мокър пясък. Със съучениците, като свърши ваканцията си го мери, а не тук при големите!
Мъже от 20 до 25 г., със средно образование, от обикновени работнически семейства - това е профилът на състезателите в автокушиите. Автомобилите им най-често са БМВ-та и Голф 4-ки, които обаче са тунинговани за по 10-15 хил. лв.Автора на статията, може ли да обясни как се вадят тези пари за тунинг от работническо семейство и младеж на тези години? Просто ей така да попитам, защото не мога да се сетя освен, ако не говорим за някаква престъпна дейност от където да дойдат парите.
До Анонимен63импрезата ти е тотален детероден орган в сравнение с амгто ми. и да не сравняваме удобствата на пътуването..господин бизнесмен с спортно окачване , образувание и амбиции :)))
В статията са описани типичните т.нар. ***. Няма адекватна ценностна система, *** на обществото, но се перчи с някаква бракма с "тунинг". Тъжна и жалка картинка. Вместо да иде в университет, вместо да се опита да излезе от тинята то си дава стотинките да тунингова някакви бараки. Не ме разбирайте погрешно, аз съм фен на спортните автомобили и самият аз карам Impreza STi на 3 години, но имам кариера, имам амбиции, имам образование, имам високоплатена професия...
Е тва са диви селяни.Какво означава работническо семейство?На 20 години са му дали 10 бона за кола и синчето си е добавило още 15-20 хилки за тунинг?Това не е по силите на нито едно работническо семейство.Тези пари са спечелени от кражби,хазарт,проституция,може би търговия с наркотици- тъй наречените "шанаджий"
Е тва са диви селяни.Какво означава работническо семейство?На 20 години са му дали 10 бона за кола и синчето си е добавило още 15-20 хилки за тунинг?Това не е по силите на нито едно работническо семейство.Тези пари са спечелени от кражби,хазарт,проституция,може би търговия с наркотици- тъй наречените "шанаджий"
Много омраза, много нещо.Това са хора, които загиват, защото обществото не ги убеждава да спазват правилата. В случая обществото си има държава, има си КАТ с една задача - да убеди хората да спазват правилата за движение по пътищата. Никъде по света спазването на правилата не става от добрата воля на хората. Навсякъде по света силата на държавата налага спазването на правилата. Насочете гнева си в правилната посока, към този, който не е наложил спазването на правилата за движение по пътищата
Полицията премина всякакви граници с тормоза на хората. Като толкова ви пречат състезанията, отделете няколко булеварда в София за гонки и вечер след 22 да се спира движението и хората спокойно да се състезават.само мрънкяте ей
Световният опит отдавна е доказал, че по-високите глоби или санкции не спират нарушителите или престъпниците. За да има малко нарушения на закона, трябва потенциалните нарушители да са убедени, че ако извършат нарушението на закона, веднага ще последва санкция. В България КАТ какво прави - лови по един нарушител от 1-2 милиона нарушители и се хвали колко много били хванати. Точно затова по-яките санкции, не само че няма да доведат до положителен резултат, а даже ще стане по-лошо.
Гонка тунинг! Легенда: Лада с двигател на Порше