40

Анонимен

преди 8 години

БУЛГАРОСТАН-НАЙ ГОЛЯМАТА ЧЕНГЕДЖИЙНИЦА НА СВЕТА.ВАЖНОТО Е НАРОДА ДА Е ТЪПКАН..МАЧКАН И ПОДТИСКАН ПО ВСЕВЪДМОЖНИ НАЧИНИ.ЗАЩОТО СВОБОДНИЯ ЧОВЕК Е НАЙ ГОЛЯМАТА ЗАПЛАХА ЗА ОНИЯ ТАРИКАТИ ТАМ ГОРЕ.А НАЙ СИГУРНИЯ ИНСТРУМЕНТ Е АРМИЯТА ОТ 100 000МИЛИЦИОНЕРИ.ТОВА Е ИСТИНАТА..А НЕ РАЗНИ ДРЪНКАНИЦИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ТРАЛАЛА..

39

ETNA

преди 8 години

Поне да снимат като хората, че последния път като бяхме в БГ, ни бяха снимали с 90км /час на един участък, в който имаше толкова много дупки, че единствения начина да минеш с повече от 20км, е ако караш самолет....

38

Ицо

преди 8 години

В цялата страна ограниченията са за преработване, сегашните ограничения са създадени за автомобилите от Тошево време, но руските коли имат много по-голям спирачен път, нямат обурудването на съвремените автомобили и преди 20 год. тези ограничения са били актуални, но не и сега!

37

Вуте

преди 8 години

"Джигитите ще бъдат догонвани" Ехааа!Егати патрулката-с 340!?

36

шофьор

преди 8 години

Единствения начин е КАТ да се закрие и да се търси начин без тях как да става контрола на пътя . Тези корумпета ще въртят и сучат докато се наместят как да взимат рушвети . Тях въобще не ги интересува безопасността на пътя.

35

Анонимен

преди 8 години

а паролата-,,ко шъ прайм ,,остава ли същата.

34

Анонимен

преди 8 години

Типичен пример какво прави кАТ е Ботевградско шосе в София. То има две отделни платна за движение с по 3-4 ленти за движение в една посока, но и катаджийско ограничение на скоростта от 50 км/час. Ако това ограничение се спазва, Изходът на София към Ботевградско шосе ще се задръсти веднага, а оттам и целия център на София. На практита никой не го спазва и затова задръстванията са много по-малки. Така е и с другите голями изходи от София.

33

Факт

преди 8 години

Шофьорите сега нямат никаква защита за нарушения причинени от непоходящо поставени или неподходящи пътни знаци, а такива са може би повече от половината от знаците за начало на населено място, както и знаците за ограничение на скоростта, а КАТ глобяват доста често заради такива недомислици.

32

Анонимен

преди 8 години

Едно от решенията за да се преборим с задръстванията е да се шофира с по-висока скорост. Не ми е ясно кой има интерес да има повече задръствания и масово навсякъде има безмислено ниски ограничения на скоростта. По света затова строят хубави пътища - за да се шофира бързо и да няма задръствания и катастрофи. Само в България КАТ ни убеждава, че по-ниската скорост била по-безопасна въпреки че предизиква задръствания, за да ни глобява.Ако в София се кара само с разрешената скорост,движението ще спре

31

Дреме им за хората

преди 8 години

Кой каквото и да ми говори става въпрос за пари.Вместо да дебнат в храстите заради високите глоби, защо направо не отнемат книжки без право на повторно притежание.Тогава дали тези които постоянно вдигат глобите защото за тях не е проблем да си ги плащат ще са толкова курнас.Истината е че не ги е грижа за хората а за хазната,респективно собствения им джоб.

30

До 36 чичо Пешо

преди 8 години

По принцип е обратното - по-ниска скорост означава по-голямо замърсяване и повече шум, а ни не е по-безопасно. По-ниската скорост означава повече МПС-та на даден участък, което след определен момент води до задръстване. Последиците от по-ниската скорост и задръстването са по-голямо замърсяване, повече шум и по-опасно шофиране, въпреки че КАТ са ни промили мозъците, че е точно обратното, както изглежда на пръв поглед, но това е ако си на село и имаш една кола на пътя.

29

Анонимен

преди 8 години

Странни неща стават в България. В Закона за движение по пътищата са записнаи ограниченията за скоростта в населено място, извън населно място и по автомагистрала, но навсякъде се поставят някакви други ограничения, почти винаги в посока на по-ниска скорост, което противоречи на смисъла на Закона. Примерно, когато извън населено място има кръстовище с друг път, който е без предимство, масово се слага ограничение от 50 или 60 км/час, на голямо разстояние преди кръстовището и така че да не се вижда

28

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

преди 8 години

София стана пренаселена от към автомобили.....Почти е невъзможно да шофираш без да нарушиш правилника за движение... Говоря за нарушения от сорта на преминаване от лява секция за направо, каране в бус лента или друго подобно....Моля , нека се подеме инициатива и управниците да ни чуят... Нека се инвестира в подобряване качеството на градския транспорт и час по скоро софиянци да изоставят автомобилите си, че вече не се трае..... Да не мислят как да отмъкнат някой друг лев ,чрез глоби.....

27

калвача

преди 8 години

Бре, че много пари и трябват на тази държава! Скоро ще ни следят и снимат и в къщи какво правим.Сутринта не си си измил зъбите глоба.

26

Анонимен

преди 8 години

Отмяна на правилото да се кара на дневни светлини целогодишно.Да се върне старото правило,при което бяхме задължени да караме на фар от м.Ноември до м.Март.

25

До 33 от 77777

преди 8 години

Който трудно схваща, да не се обажда! Това, което предлагам е точно за по-безопасно движение, ама трябва и да се мисли, за да се разбере.

24

Анонимен

преди 8 години

За какво ми е сегашният КАТ? Нищо полезно не правят, само им плащаме заплатите, а те ни рекетират и си правят промени в закона за тяхна лична изгода.

23

DA

преди 8 години

Значи според 77777 щом никой не спазва нищо да се вдигне скоростта!!Ами дай като сме глупав народ и да се изпотрепем тогава!!

22

Анонимен

преди 8 години

С ТАЗЕ МЕРКИ И ТЕГЛИЛКИ ЩЕ ГО ОТНЕСАТ НОРМАЛНИТЕ ХОРА КОИТО ЩЕ ГИ СНИМАТ ЧЕ СА КАРАЛИ С 5 КМ НАД РАЗРЕШЕНЕТА СКОРОСТ. ПОКАЖЕТЕ МИ ПОНЕ ЕДИН КИЛОМЕТРАЖ НА АВТОМОБИЛ КОЙТО НЕ ГРЕШИ В ПОКАЗАНИЕТО НА СКОРОСТА. ФАБРИЧНО ИМ ДАВАТ ГРЕШКА ПЛЮС МИНУС 10 КМ. А МУТРЕТАТА ПАК ЩЕ СИ ЖИТКАТ С 200 КМ. ЗАЩОТО В ДЪРЖАВАТА НА МУТРИТЕ ЗАКОНИТЕ ЗА ТЯХ НЕ СА НЕВАЛИДНИ.

21

Анонимен

преди 8 години

Ако КАТ ще глобяват, то да глобяват всички, а не както е сега на един-два милиона нарушения, КАТ налагат една глоба. Така нещата няма да се оправят, а само ще се влошават. КАТ ще искат по-строги санкции и глоби, тези с промити от КАТ мозъци ще им припяват убедени, че това ще е полезно, а нещата ще се влошават, което е очевидно.