29

Анонимен

преди 10 години

ХА АМИ НЯМА ДА ПЛАЩАТ БИЛЕТИТЕ НА *** И ИМИГРАНТИТЕ ОТ АФРИКА В ОВЧА КУПЕЛ

28

1

преди 10 години

ами да диференцират цената, спрямо разстоянието и ще имат повече приход. Ама на кого му пука за прихода от билети, като бюджета им плаща пътнико/км !

27

до морски

преди 10 години

И във Варна е така, кондуктори навсякъде, всички си плащат, дори в препълнени автобуси. *** са рядкост в автобусите (по разбираеми причини), тук-там ако някой се излъже си плаща като останалите, ако *** откаже, шофьора вади козия крак и *** се е изпарил. От време на време се качват инспектори на изненадващи проверки. Случва се от милосърдие да не вземат пари само на някой окъсал пенсионер.

26

Анонимен

преди 10 години

До морски - В Бургас колко превозни средства имате? В София са 800 без метрото? Демек 800 около 1600-2000 човека на работа, за да се покрият целодневно превозните средства с постоянен контрольор в тях. А ся сметни колко заплати са това... с 500 лева заплата - 1 000 000 на месец ? 12 милиона на година - че то по-добре да има гратисчий. В белите държави е направено така (примерно Австрия - Виена) няма контрола непрекъснато, но глобите са много високи и дори те карат до районното ако те хванат!

25

Анонимен

преди 10 години

Билетче за 10 стотинки и няма да има гратисчии.

24

Шоп

преди 10 години

И 5 лв. да стане бензино,я пак че си карам колата! И 20 ст. да го напраат,я пак че си краднем!

23

Рали1

преди 10 години

До Гневен българинТрябва да си плащаме за това,което ползваме.Да си знаем и правата и задълженията.Светци няма,за отношението към обикновените пътници съм съгласна,защото и на мен се е случвало.Не беше за моя билет,а за обемист багаж,премерен на око и след скандал съм платила.На челото на никой не пише къде и какво работи.Не разбрах защо се акцентира върху определена група от работещи хора,които не са плащали и защо намесват съдия-изпълнител за събиране на глоби.А другите дето имат само права?

22

морски

преди 10 години

Ами сложете кодуктор във всеки автобус бе СКГТ.В Бургас е така от сума ти години и събираемостта е на макс.Хем ще отворите работни места.

21

Анонимен

преди 10 години

Какво ги е грижа нали държавата им спонсорира транспорта в София и така ГЕРБ и СДС печелят изборите в София.

20

до Гневен българин

преди 10 години

Интернете и кабелната са от първа необходимост така ли. За другото съм съгласен

19

Анонимен

преди 10 години

На служителите в държавни институции им се осигуряват карти за градския транспорт, така, че се съмнявам да се возят гратис.

18

Анонимен

преди 10 години

Прави са, защото Фандъкова съкрати и оряза масово автобусите и градския транспорт и се чака с часове по спирките.

17

Анонимен

преди 10 години

Положението е същото като в държавата- една шепа народ работи и издържа неработещото население. В градски транспорт една шепа народ си плаща билетчето, а гратисчиите се возят за тяхна сметка.

16

Мутра с джип

преди 10 години

Робите да се возят в катафалките и да плащат. Изпълнявайте, роби.

15

тикви

преди 10 години

Да сте чули калинка да плаща. Калинката само прибира.

14

до info

преди 10 години

А градския транспорт, който ти вози *** с какво ще се издържа? Ако всички спрат да си плащат кой ще ги вози? Не може едните да дърпат каруцата, а другите да се возят безплатно. Като се замислиш това си е *** работа отвсякъде.

13

info.

преди 10 години

До #9Знаеш ли защо не плащам!Защото нямам пари за кражби,това е!

12

Анонимен

преди 10 години

Има и една друга социална група от бещството, която се вози безплатно. Ама нещо не виждам да се споменава в статията. Не може да има глоби за едни и толеранс за други, така редовните хора (като мен) излизат просто балъци, които плащат здравни, социални, пенсии, ток, вода, транспорт в полза на едни други. Да ви имам солидарната система мършава

11

Анонимен

преди 10 години

В линиите които обслужват кварталите Красна Поляна и Люлин нещо го нема контрола за редовни пътници...

10

Рали1

преди 10 години

Атанас Буров"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.