49

Анонимен

преди 10 години

Всичко е въпрос на регламент и закон. Пишат ти акт, дават ти срок, след което изпращат писмо до работодателя /за да видят на работното ти място какво представляваш/, удържат ти от заплатата ти парите и всичко е ок. Следващи път чиновника си купува чиновника билетче и драма няма.

48

Анонимен

преди 10 години

Решението за гратисчиите отдавна са го измислили във Варна - частни линии и контрольор/ билетопродавач във всеки автобус. Гаранция, че там няма гратисчии! :)

47

Анонимен

преди 10 години

Ползвам си колата и не съм се качвал на градски транспорт от 20 години . . .

46

Суфиенец ли е .....

преди 10 години

*** *** суфиенци. Ограбвате страната и ви се свиди едно левче?Затова видиш ли суфиенец бой-бой-бой.пусни му ку--а в тиквата и готово.

45

pepi

преди 10 години

ne me u4udva

44

Анонимен

преди 10 години

ami to v sofia samo paraziti drygi ima li ,triabva kato ykraina kyrshym i niama ***.

43

Анонимен

преди 10 години

АМИ ТЕЗИ СА БОГОИЗБРАНИТЕ ТЕ МОГАТ И БЕЗ ПАРИ. А ПЪК И ЗПЛАТИТЕ ИМ СА МАЛКИ САМО ПО 1 200 ЛВ. А ВИЕ ПРОСТОСМЪРТНИТЕ СЪС 400 ЛВ. ЗАПЛАТИ И 150 ЛВ. ПЕНСИИ ЩЕ СЕ ДУПЧИТЕ И ОТПРЕД И ОТЗАД. НА АВТОБУСА ТРОЛЕЙБУСА ТРАМВАЯ И МЕТРОТО. РАЗБРАХТЕ ЛИ? ИЛИ ДА?

42

iwan.iwanow

преди 10 години

Знам как ще се реши проблема със събираемоста и плащането на градския транспорт: - уведомяват се началниците на служителите хванати гратис следните варианти закупуват си карти за градски транспорт и си плащат глобите, или ги гонят от работа! Това уронва престижа на държавното учреждение и на самата държава! Все едно аз да отида да си напълня резервоара на колата до горе и после да кажа няма да плащам! Всеки трябва да си плаща за това което ползва!

41

морски

преди 10 години

До АнонименСмяташ само разходната част. Смятай и приходната. И в двата града съм живял дълго време и имам поглед.Представи си кондуктор в 280 или в 76. Колко пътника има вътре в 8 сутринта или между 5.30 и 7 вечерта ? 500 лв заплата ли ? Ми от 3-4 курса ще излиза. Още първия ден. От там 29 дни 100%-ов приход.

40

Василена

преди 10 години

Е заради такива ще се увеличават билетите и ще ги плащат редовните и честни пътници.Аман от комунистически ,остарели и превилигировани апаратчици.Все на гърба си ге носим.Като дават такъв пример и сеят несправезливост мислят ли че останалите ще плащат?Ето от къде започва изкривеното разбиране че щом заемаш някакъв отговорен пост ,значи теб не те засяга това което се иска от остоналете т.е да си честен и съвестенграждани.Омръзна ми да гледаме важни персони и да ги нося на гърба си.Гърба ме боли

39

Nasty

преди 10 години

Яд ме е, че скапаните *** най-нагло се возят без билети и никой не ги закача. Контрольорите ги разбирам до някъде, че нямат голямо желание да се забъркват с тази пасмина, особено ако не са по-голяма група. Но кажете честно, колко от пътуващите се възпротивяват, че *** се качва, сяда си, осмърдява всичко и не дупчи билет? Колко хора от пътуващите сте видели да им направят забележка? Докато си седим като овце, така ще е, ще си правят каквото си искат. И нашите данъци ще отиват за техните помощи.

38

Рали1

преди 10 години

До Гнесен българинНе ,не бъркам.В предпоследното изречение чети.Останалото- отиваме към политическата обстановка,към обещаните 250000 работни места,към социалната политика на всичките до сега правителства на прехода за увеличаване на доходи,пенсии и т.н.Цената може да е нормална,но доходите са ниски-писах го.Управляващите гледат на българина като на престъпник за всяко нещо сме виновни и тук се акцентира върху тази група от хора.Чети в един от постовете писах.Защо само работещите са престъпили

37

Бай Кър

преди 10 години

Колега, с кой бус се качваш?Аз опитах с байка веднъж, ама шофера ми отказа??

36

Рали1

преди 10 години

До Гневен българинНе сравнявам с Европа,а с наши градове,които също са разработили добри възможности за пътуване и за таксуване.Кондукторите са с касов апарат в превозното средство.Тези с картите -добре,останалите-на момента таксуват.Хората знаят,конфликти няма,разстоянията между спирките не са малки и позволяват да обхванат автобуса или тролея.Говориш за възможности за плащане и печалба-тук вече опираме до доходите ни,като българи и за европейските цени на стоки и услуги.За това ли е гнева ти?

35

Анонимен

преди 10 години

Автобусна линия до Витоша си има, моля проверете преди да пишете. Все пак съм нон стоп горне на Даунхил с байка и автобусът си е супер.

34

Анонимен

преди 10 години

Лошо няма. Работил съм в Неапол там гратисчиите в градския транспорт 2003 г. бяха 90%.

33

Анонимен

преди 10 години

Автобусът препълнен, едва продупчих билет през главите на хората. Контрольорът ме глоби, че билетът бил бледо продупчен. Познайте оттогава дупча ли билет в градския транспорт?Закриха автобусната линия за Витоша, сега обмисляли! дали да я откриват...Отчитат дейност.

32

Анонимен

преди 10 години

Градския транспорт винаги ще лъже и отчита загуба даже и да има печалба, защото държавата спонсорира софийска община иначе билета трябва да е поне 5 лева и тогава софиянци ще блокират улиците от протести.

31

Пътнико свиден

преди 10 години

До Анонимен 34"За 2013 г. общинските транспортни оператори са доказали 20,5 млн.лв. загуби" - не ти излиза математиката приятелю.

30

Рали1

преди 10 години

До Гневен българинМорски ти е отговорил донякъде.Има добри практики и в други градове на страната.Във всеки автобус или тролей има кондуктори,гратисчии няма/или почти няма.Трябва да има и желание да се направи нещо.В цената на билета би трябвало да е калкулирана и загуба,но явно загубите са много.Или кражбите.Горива,стара техника,гратисчии,откраднато и останалите си плащаме.Или си карай гратис и като те свалят -бягай,това е.