Всичко е въпрос на регламент и закон. Пишат ти акт, дават ти срок, след което изпращат писмо до работодателя /за да видят на работното ти място какво представляваш/, удържат ти от заплатата ти парите и всичко е ок. Следващи път чиновника си купува чиновника билетче и драма няма.
Решението за гратисчиите отдавна са го измислили във Варна - частни линии и контрольор/ билетопродавач във всеки автобус. Гаранция, че там няма гратисчии! :)
*** *** суфиенци. Ограбвате страната и ви се свиди едно левче?Затова видиш ли суфиенец бой-бой-бой.пусни му ку--а в тиквата и готово.
АМИ ТЕЗИ СА БОГОИЗБРАНИТЕ ТЕ МОГАТ И БЕЗ ПАРИ. А ПЪК И ЗПЛАТИТЕ ИМ СА МАЛКИ САМО ПО 1 200 ЛВ. А ВИЕ ПРОСТОСМЪРТНИТЕ СЪС 400 ЛВ. ЗАПЛАТИ И 150 ЛВ. ПЕНСИИ ЩЕ СЕ ДУПЧИТЕ И ОТПРЕД И ОТЗАД. НА АВТОБУСА ТРОЛЕЙБУСА ТРАМВАЯ И МЕТРОТО. РАЗБРАХТЕ ЛИ? ИЛИ ДА?
Знам как ще се реши проблема със събираемоста и плащането на градския транспорт: - уведомяват се началниците на служителите хванати гратис следните варианти закупуват си карти за градски транспорт и си плащат глобите, или ги гонят от работа! Това уронва престижа на държавното учреждение и на самата държава! Все едно аз да отида да си напълня резервоара на колата до горе и после да кажа няма да плащам! Всеки трябва да си плаща за това което ползва!
До АнонименСмяташ само разходната част. Смятай и приходната. И в двата града съм живял дълго време и имам поглед.Представи си кондуктор в 280 или в 76. Колко пътника има вътре в 8 сутринта или между 5.30 и 7 вечерта ? 500 лв заплата ли ? Ми от 3-4 курса ще излиза. Още първия ден. От там 29 дни 100%-ов приход.
Е заради такива ще се увеличават билетите и ще ги плащат редовните и честни пътници.Аман от комунистически ,остарели и превилигировани апаратчици.Все на гърба си ге носим.Като дават такъв пример и сеят несправезливост мислят ли че останалите ще плащат?Ето от къде започва изкривеното разбиране че щом заемаш някакъв отговорен пост ,значи теб не те засяга това което се иска от остоналете т.е да си честен и съвестенграждани.Омръзна ми да гледаме важни персони и да ги нося на гърба си.Гърба ме боли
Яд ме е, че скапаните *** най-нагло се возят без билети и никой не ги закача. Контрольорите ги разбирам до някъде, че нямат голямо желание да се забъркват с тази пасмина, особено ако не са по-голяма група. Но кажете честно, колко от пътуващите се възпротивяват, че *** се качва, сяда си, осмърдява всичко и не дупчи билет? Колко хора от пътуващите сте видели да им направят забележка? Докато си седим като овце, така ще е, ще си правят каквото си искат. И нашите данъци ще отиват за техните помощи.
До Гнесен българинНе ,не бъркам.В предпоследното изречение чети.Останалото- отиваме към политическата обстановка,към обещаните 250000 работни места,към социалната политика на всичките до сега правителства на прехода за увеличаване на доходи,пенсии и т.н.Цената може да е нормална,но доходите са ниски-писах го.Управляващите гледат на българина като на престъпник за всяко нещо сме виновни и тук се акцентира върху тази група от хора.Чети в един от постовете писах.Защо само работещите са престъпили
До Гневен българинНе сравнявам с Европа,а с наши градове,които също са разработили добри възможности за пътуване и за таксуване.Кондукторите са с касов апарат в превозното средство.Тези с картите -добре,останалите-на момента таксуват.Хората знаят,конфликти няма,разстоянията между спирките не са малки и позволяват да обхванат автобуса или тролея.Говориш за възможности за плащане и печалба-тук вече опираме до доходите ни,като българи и за европейските цени на стоки и услуги.За това ли е гнева ти?
Автобусна линия до Витоша си има, моля проверете преди да пишете. Все пак съм нон стоп горне на Даунхил с байка и автобусът си е супер.
Автобусът препълнен, едва продупчих билет през главите на хората. Контрольорът ме глоби, че билетът бил бледо продупчен. Познайте оттогава дупча ли билет в градския транспорт?Закриха автобусната линия за Витоша, сега обмисляли! дали да я откриват...Отчитат дейност.
Градския транспорт винаги ще лъже и отчита загуба даже и да има печалба, защото държавата спонсорира софийска община иначе билета трябва да е поне 5 лева и тогава софиянци ще блокират улиците от протести.
До Анонимен 34"За 2013 г. общинските транспортни оператори са доказали 20,5 млн.лв. загуби" - не ти излиза математиката приятелю.
До Гневен българинМорски ти е отговорил донякъде.Има добри практики и в други градове на страната.Във всеки автобус или тролей има кондуктори,гратисчии няма/или почти няма.Трябва да има и желание да се направи нещо.В цената на билета би трябвало да е калкулирана и загуба,но явно загубите са много.Или кражбите.Горива,стара техника,гратисчии,откраднато и останалите си плащаме.Или си карай гратис и като те свалят -бягай,това е.
Чиновници с добри доходи се возят гратис