Не ми е ясно защо всички кино творци само за субсидии говорят, как все нямало и били малко. Ами то и талант се иска, питайте Тарантино колко му е бюджета за "Глутница Кучета", и дали е ревал за субсидия на някой.Не може да направиш филм дето никой не го харесва и после, ми то пари от кино не се вадят в България. Не може сума ти щатски компании да снимат тука и да им са печеливши филмите, само на нашите все нещо или някой им е виновен.Спрете субсидиите и ще тръгне и киното.
Каква е тая мания по копирането?И то пак Гай Ричи."Мисия Лондон" беше в същата стилистика,сега това.Ами Гай Ричи и Тарантино са недостижими и всичко би било бледо копие.
абе да ви кажа, освен в приликата в заглавието,няма общо с филма на гай ричи, доста смешна историйка, препоръчвам да се гледа
Бих платила да гледам филм с оригинален сюжет и стойностна идея. От прочетеното дотук оставам с впечатлението, че и двете липсват.
НАвремето имаше лаф "Филма хубав ли е или руски " (макар и незаслужено). От 20 години лафа е "Има ли въобще филм или е български?" И старата генерация освободена от партийната каишка не става за нищо (но поне някога е ставала), а новата изначално не става за нищо. Българския филм служи само създателите да хапнат и пийнат и да си представят нощните кошмари на показ (чунким някой се интересува от тях). Затова забраняваме със закон българския филм , а "творците" му като са толкова талантливи да ход
ят в чужбина и там ако наистина имат талант да им дават пари, Палми,Мечки и Оскари. Тук в България - no more КИНАДЖИИ !!! (А НФЦ да следи за спазването на закона за НЕправене на български филми.)
Съвременното българско кино - съкс, шит, отврат, нищо не става.Плоски битовизми, изтъркани мутренски сюжети, ц*ци, к*рви, слаби актьори, които компенсират бездарието си с театралничене и преиграване.
до 26 а бе не е се съвсем така , телевизиите са бясна конкуренция , не знам как е в другите браншове но там силичи и всико става пред очите ни , така че всики се стремят да ни дават това от което щеим се вдигне рейтинга и печалбите , не казвам че е най-доброто опазил ме бог, но е най-продаваемото.
Ми гледат турските, щото не им се прожектира друго.Лично аз отдавна съм минал само на документални филми. Понякога се лъжа да видя на кино нещо прехвалено и почти винаги съжалявам.
Току-що гледах продукция за 120 милиона $ ,а беше боза!Та както се казва маи в киното парите не са всичко и понякога 120 филма за милион ще докарат повече.А дали е доходно ? Хм в свят в които петрола е по скъп от храната маи е по логично да правиш 3д анимации вместо да стройш завод!
Дами и господа турците имата римейки на много холивдски боксофис разбивачи , не знам какво пишат по техните сайтове но знам че тяхното кино се развива особено телевизионото , жените ви майките ви бабите ви се скъсват да гледат турските сериали , все от някъде се започва , на времето ривахте че Бояна е дават на евреин но той пък взе че я разви нищо че недоволстват всички от него докара в България звезди дето не ни знаеха на картата и филмите стават все по качествени това даде тласък но да не го
Българското ТВ пространство, както и киното вместо да е позитивно е адскиииииии отрицателно, постоянно ни се показват лошите ни черти като българи и колко престъпления стават тук и така нат......няма позитивизъм!
Благодаря ти, Костов, че ме подсети за оригинала. Така ми се гледаше нещо, ама не знаех какво. Бях забравил за "Две димящи дула".
Добрее, какво им пречи да се обединят 5-6 независими продуцента, да си направят едно пътуващо лятно кино и да обикалят от май до септември страната и да прожектират филми на цена 3 лв билета, защото останалото го били взимали киносалоните??? Извън големите градове също има публика, а кина отдавна няма
Зрителят - компромисът на българското кино