49

Анонимен

преди 2 години

До Ясно е! - Ясно е, че имаш IQ от макс 120, това е ясно ...

48

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен - МИ ПРОЕРИ ИНФОРМАЦИЯТА БЕ! И не пич, в Дания, има слънце. Или си от тея калинки, дето вярват, че лятото в 9 стуринта е тъмно ...

47

Ясно е!

преди 2 години

До 54- Не само това, но в света никога няма да има толкова електроенергия и батерии та всички да минем на електрокари дето изминават 400км. Това очевидно е просто временен бизнес и после ще измислят друг бизнес модел. А журналистите пак ще им слугуват за коричка хляб. И всичко ще е доброволно, както с ваксините, ако хората не се вдигнат още сега.

46

Анонимен

преди 2 години

"Вече 20 години не могат да измислят решение, батериите са си същите както когато България произвеждаше електрокари през 70те" - Еха! ЕХЕ! Айде бе! Тогава такава технология, като сегашната не беше наличка. Имаше желечо-николеови акумулатори и бяха с 7-8 пъти по-малка енергийна стойнсот, спрамо днешните Telsa. Сегашните батерии са със 260 Wh kg, като тея в мотокарите бяха с 30 Wh kg и падах на 20 слд година. С телся, след година пада на 257-8. А новите 4860 батерии, ще са с 300 Wh kg.

45

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен - никъде няма 55% електроенергия е от вятърни мелници и соларни панели. В Дания дори няма слънце, а вятърът е вятър работа.

44

ЦИНИК

преди 2 години

Бря ко забранът бендзина и нафтътъ ко жа прайм бря ?

43

Диаманта

преди 2 години

Аз нямам книжка!

42

ЦИНИК

преди 2 години

Ний и досагъ у селу си караме каруците. Ко кът няаа коли !

41

( '_' )

преди 2 години

Можете да разгледате написаното на тема ,, the great reset ,, в мрежата и ще ви стане ясно

40

Анонимен

преди 2 години

"Вятърните перки и соланите панели могат да произведат едва 7-10% от необходимат енергия която потребляваме сега" - Обясни баце, как в Дания стигнаха 55% тогава, като до 2025 се надяват на поне 80+%?

39

Анонимен

преди 2 години

Ел колите за сега не са решени - с тях не можеш и 200 километра да изкараш (иначе казват 500-800, но само по равен път без ускорение и скорост 110км), в градско свършват за 2 часа. И после 4 часа зареждане. Вече 20 години не могат да измислят решение, батериите са си същите както когато България произвеждаше електрокари през 70те. Само им слагат нови фарове, нова електроника и нова гаджети, но колата е същата технология принципно е както електрокар на Балканкар от 1975г.

38

Анонимен

преди 2 години

2035 г. като забранят бензина няма да има коли, всичко ще мине на тротинетки и на колела, само избрани от елита ще имат коли. Вятърните перки и соланите панели могат да произведат едва 7-10% от необходимат енергия която потребляваме сега, а и без това електричестките коли са скъпи. Производството ще се свие с 80%, останалите без работа ще е са на базов доход, ако дотогава еврокомисарите не ги прочистат с ваксините, ако останат много хора ще има доброволна евтаназия. Става въпрос на Запад, в Русия и Китай не смятат да играят тая игра.

37

Ясно е!

преди 2 години

Когато успеят да набоцкат всички преклонени главички, и дори тези дето се опъват и дрънкат за някакви човешки свободи ги претрепят чрез полиция и войска, и вкарат също в "правия път" чрез елитни дози и бустери, тогава над глобалните престъпници ще е само Бог. И ще ви казват какви коли да карате, какво да ядете, как и кого да правите секс, как се възпитават деца , къде да живеете, колко пъти да пускате вода в тоалетната, по какъв маршрут да се разхождате, как да мислите и говорите- иначе тоягата

36

Анонимен

преди 2 години

На планетата няма толкова литий, че всички да минат на ел коли.

35

Анонимен

преди 2 години

Автомобилите с литиево-йонна батерия имат общ "въглероден отпечатък", когато са включени ефектите от добива на литий и производството на всички части, което е по-лошо от дизеловите превозни средства.

34

Кола на ток

преди 2 години

Ако искате кола на ток излиза по-добре на лизинг. После не се занимаваш да я продаваш електрическа кола втора употреба и не притесняваш колко ще си е загубила от стойността. Също и за капацитета на батерията ти е все тая.

33

Анонимен

преди 2 години

Животът на батериите е много кратък, ако всички са на електрически ще има тонове от стари батерии, а те са токсични, ще ни изтровят и ще съсипят цялата еколосистема на планетата. А климатичните промени ще дойдат и без това, но ще имаме отровена от батериите планета + климатични промени.

32

Анонимен

преди 2 години

До Леша! Много хубаво, че " джобните" са ти колкото няколко барутника, но ако можеше и малко разсъдък да вземеш с джобните...поне на самочувствие го докарваш. Годините на една кола не са никакъв фактор, освен ако не я вземеш чисто нова от магазина. Коли под 10 години на по над 300 000 хиляди колкото щеш. 5- 6 годишна кола, като мине става целия път черен. Докато например в Германия има и доста коли над 10 години, ама са много по- запазени. В България " барутници" и на под 10 години колкото щеш

31

Анонимен

преди 2 години

Вятърните мелници и соларните панели не могат да произведат енергия дори за 1/10 от домакинствата, какво остава да зареждат ел колите! Значи да горим въглища, за да произведем ток за ел колите.

30

Анонимен

преди 2 години

Цели полета във Франция са пълни с закупени автомобили Тесла и други подобни, знаете ли защо? Защото хората не знаят какво да правят с тях след това! Жизненият цикъл на акумулаторите им е кратък, а рециклирането на тези акумулатори е реален и скъп проблем. Не е прието да се говори за това на глас, но тези технологии нанасят несравнимо по-голяма вреда на екологията и околната среда, отколкото традиционните двигатели с вътрешно горене.