40

Възможно е

преди 6 години

Пътувайте споделено - масово виждам по един човек в кола. Смятам, че замърсяването от колите би паднало, ако пътуваме по повече души в посока. А също и трафика. И смятам, че ако хората имаха финансова възможност със сигурност биха си взели по-екологична кола. Но със стандарта ни на живот това е трудно, да не кажа - невъзможно за много домакинства.

39

Анонимен

преди 6 години

Веднага се усеща как Картофка мобилизира троловете си. Кражби, лъжи, неграмотни провинциалисти но на някого човек, страхливи и безпомощни. Стига с тези коли бе, защо не се вземат мерки в махалите на ***? Защото те гласуват за Картофка срещу 50 кинта. Ел.коли, ОК, кой може да си купи? Ограбиха България, опустошиха я, разделиха хората, изгониха ги, обезлюдиха цели райони, бедността е 75% от населението, тока го направиха непосилен а парното невъзможно. С този стандарт това. Спрете да крадете!

38

123

преди 6 години

Докато се гори какво ли не в ***'алите, всякакви спорове за или против автомобилите са напълно и абсолютно безсмислени. Аз живея близо до Константин Величков и ясно се вижда от къде идва "мъглата". После ми говорете за автомобили при положение, че вечер трафикът не е нещо осбенно и от там минават и доста трамваи.

37

Wind of change

преди 6 години

Да го дишат!

36

истински ЗЕЛЕН

преди 6 години

Трябва богаташите да се осъзнаят и да слязат от колите когато могат, т.е. по-често.Защото трябва да знаят, че се о****т в чиниите и на свийте деца, ако не им пука, че ........ и в свята чиния.Въпрос на интелект, вижте примери в Дания, карат колела.П.П. друг е въпроса, че може да имат притеснения от своя начи на забогатяване и в колите се чувстват по- сигурни.

35

Край

преди 6 години

В чужбина - споделени електрически коли. Идеята е да нямаш твоя, а да ползваш като ти трябва. Хората правят силен градски транспорт - отоплен -по разписание комфортен. Всякак се стремят да освободят градовете си от коли. Тука залагат на това че дизела вече го изхвърлят от градовете в Западна Европа и че ще си купят евтини канцерогенни талиги. Чакат ги като манна небесна.Много див и първичен народ които изцяло си заслужава властта да го стриже и дои до кожа.

34

BG СМЕШКИ

преди 6 години

БЪЛГАРИНА E ГО***вЕДО ! нито пази , нито се разбира от дума ..... кара колата си като все едно шеф на улица - паркира където му падне , когато му падне ... ше влезнат още малко в магазина с колите ...или в офисите ...сакън да не направят 1-2 излишни крачки ...мързелив и ароггантен и про***СТ народ ....

33

Край

преди 6 години

Точно така - народа ще е с градски транспорт - а богатите с коли - Тесла/нисан лииф и хибридни лексуси и инфинитита. Е тогава ще имаме чист въздух. Доде разсъждавате че всички са равни и че и вие можете да карате 3л. дизелов шлеп - ше бухате и ше кашляте - "лукса" е важен нищо че е бил опърдяван от Ханс, Гюнтер и после Хасан, Осман Мехмед и жена му.

32

boby

преди 6 години

Въздуха мръсен, а общината естествено само замазва очите с някакви половинчати мерки и шумна медийна кампания. Докато не се газифицира всичко дето не е на ТЕЦ, забравете за чист въздух зимата. Докато не се мине на екологични коли (или по-нови или просто ел) - забравете за чист въздух в София въобще.

31

Анонимен

преди 6 години

пунктовете за годишни прегледи да спират автомобили, които са извън нормите. вече имат газ анализатори. пълна забрана за отопление с твърдо гориво и глоби. друга оправия няма.

30

Анонимен

преди 6 години

Ние да ползваме градския транспорт, а Фандъчето да си джитка с S-ката? :D Как да стане :Д

29

Край

преди 6 години

първите които НИКОГА няма да се откажат от кебапчета от пилешки клюнове, "бира" от найлоново шише и 3л. си "луксозно" дизелче шеста употреба вече се афишираха.

28

Край

преди 6 години

София по малък град няма да стане и по-малко застроен също - излишно се пените.Града може да се сложи в ред като се ЗАБРАНИ твърдото гориво и се намалят колите НАПОЛОВИНА /колкото са във всеки един нормален европейски град/ -като останат само екологичните нови малки градски коли.Ще стане ли това? НИКОГА - българчето не можеш го отказа от кола, бира от найлонова бутилка и кебапче от 30 ст.Разширявайте централни гробища с парцели за умрели от респираторни- астма /емфизем/рак.

27

от Витоша

преди 6 години

се вижда смога над София - който не е проблем за този град според зам.кмета по екология. Също ясно се вижда, че "шапката е най-висока над центъра на града, а над крайните квартали където се отчитат "завишени нива" на замърсяване всъщност е най-тънка и прозрачна. Ясно е, че всичко се прави за да се харесаме на европейските бюрократи. Една от станциите е сложена на Копитото да да доприняся за намаляване на средните стойности.Ставаме все по добри в оцеляването в европейската бюрократична джунгла

26

Анонимен

преди 6 години

Всеки ден "зелените" дихатели обикалят София и реват за Пирин, но пред вратата на Юрданка не спират и оставка не и искат. Как стават тези "зелени" работи? Или само за зелени пари става дума?

25

дебо

преди 6 години

Предлагам на общината кардинално решение. Да се гасят колите в задръстванията и шофьорите да си ги прибутват с бутане. Мисля, че 50 м за 15 минути чакане, не са много, а и половин литър бензин ще си спестят. За месец се събира солидна сума, която може да се ползва за рушвети. Така всички изведнъж ще се почустват доволни - на сикаджията няма да му пискат разни недоволници за мръсния въздух, чиновниците ще са доволни от по-големия ресурс за рушвети, общината няма да се хаби да подобрява уличната м

24

Анонимен

преди 6 години

На времето в казармата се отоплявахме на котел-въглища. Няма да ви казвам как миришеха дрехите и униформите на всички в сградата. Може сами да разберете като си приберете прането, но го оставете 2 денонощия за по-добър резултат.Медиите и държавата обаче са подели кампания, че били колите проблем, а защото през топлите дни и лятото го няма това "опушване". Като започнеш от Костинброд, минеш през Мрамор и стигнеш до Лозен и Драгалевци(села много) всичко се отоплява на дърва, въглища и масла.

23

pipo

преди 6 години

Като не ви харесва в София обратно на село. Там си е чисто, но не вярвам някой да хукне да става селянин, затова дишайте дълбоко има за всички.

22

трол

преди 6 години

Няма да слезна от колата си!Когато в махалите спрат горенето на гуми и дрехи,когато започнат да се мият улиците и тротоарите,когато направят билетчето на нормална цена..ТОГАВА и аз ще се включа в общото благо за чист въздух.Иначе не!Все едни от нас сме прецакани за сметка на други.И от това печели кой?!?!?

21

Няма пари за мерки

преди 6 години

Куче влачи самолет насред София Бюджетът на София през 2010 година ще бъде 1.2 милиарда леваза 2011 г. 1,3 млрд. лева.за 2012-г. 1,272 млрд. лвза 2013 г. 1.190 млрдза 2014 г. 1,465 млрд. лева.за 2015г 1.49 млрд. лвза 2016г. 1.26 млрд. леваза 2017г с 63 млн. лв. повече от м.г. и възлиза на общо 1325 млрд. лвза 2018г над 1,43 млрд. лв. Това е със 104,9 млн. лв. повече от заложеното за 2017 г.Вноската за Евросъюза е от ВСИЧКИ ДАНЪКОПЛАТЦИ Метрото е на 80-85% БЕЗВЪЗМЕЗДНО от Еврофондове