Пътувайте споделено - масово виждам по един човек в кола. Смятам, че замърсяването от колите би паднало, ако пътуваме по повече души в посока. А също и трафика. И смятам, че ако хората имаха финансова възможност със сигурност биха си взели по-екологична кола. Но със стандарта ни на живот това е трудно, да не кажа - невъзможно за много домакинства.
Веднага се усеща как Картофка мобилизира троловете си. Кражби, лъжи, неграмотни провинциалисти но на някого човек, страхливи и безпомощни. Стига с тези коли бе, защо не се вземат мерки в махалите на ***? Защото те гласуват за Картофка срещу 50 кинта. Ел.коли, ОК, кой може да си купи? Ограбиха България, опустошиха я, разделиха хората, изгониха ги, обезлюдиха цели райони, бедността е 75% от населението, тока го направиха непосилен а парното невъзможно. С този стандарт това. Спрете да крадете!
Докато се гори какво ли не в ***'алите, всякакви спорове за или против автомобилите са напълно и абсолютно безсмислени. Аз живея близо до Константин Величков и ясно се вижда от къде идва "мъглата". После ми говорете за автомобили при положение, че вечер трафикът не е нещо осбенно и от там минават и доста трамваи.
Трябва богаташите да се осъзнаят и да слязат от колите когато могат, т.е. по-често.Защото трябва да знаят, че се о****т в чиниите и на свийте деца, ако не им пука, че ........ и в свята чиния.Въпрос на интелект, вижте примери в Дания, карат колела.П.П. друг е въпроса, че може да имат притеснения от своя начи на забогатяване и в колите се чувстват по- сигурни.
В чужбина - споделени електрически коли. Идеята е да нямаш твоя, а да ползваш като ти трябва. Хората правят силен градски транспорт - отоплен -по разписание комфортен. Всякак се стремят да освободят градовете си от коли. Тука залагат на това че дизела вече го изхвърлят от градовете в Западна Европа и че ще си купят евтини канцерогенни талиги. Чакат ги като манна небесна.Много див и първичен народ които изцяло си заслужава властта да го стриже и дои до кожа.
БЪЛГАРИНА E ГО***вЕДО ! нито пази , нито се разбира от дума ..... кара колата си като все едно шеф на улица - паркира където му падне , когато му падне ... ше влезнат още малко в магазина с колите ...или в офисите ...сакън да не направят 1-2 излишни крачки ...мързелив и ароггантен и про***СТ народ ....
Точно така - народа ще е с градски транспорт - а богатите с коли - Тесла/нисан лииф и хибридни лексуси и инфинитита. Е тогава ще имаме чист въздух. Доде разсъждавате че всички са равни и че и вие можете да карате 3л. дизелов шлеп - ше бухате и ше кашляте - "лукса" е важен нищо че е бил опърдяван от Ханс, Гюнтер и после Хасан, Осман Мехмед и жена му.
Въздуха мръсен, а общината естествено само замазва очите с някакви половинчати мерки и шумна медийна кампания. Докато не се газифицира всичко дето не е на ТЕЦ, забравете за чист въздух зимата. Докато не се мине на екологични коли (или по-нови или просто ел) - забравете за чист въздух в София въобще.
пунктовете за годишни прегледи да спират автомобили, които са извън нормите. вече имат газ анализатори. пълна забрана за отопление с твърдо гориво и глоби. друга оправия няма.
първите които НИКОГА няма да се откажат от кебапчета от пилешки клюнове, "бира" от найлоново шише и 3л. си "луксозно" дизелче шеста употреба вече се афишираха.
София по малък град няма да стане и по-малко застроен също - излишно се пените.Града може да се сложи в ред като се ЗАБРАНИ твърдото гориво и се намалят колите НАПОЛОВИНА /колкото са във всеки един нормален европейски град/ -като останат само екологичните нови малки градски коли.Ще стане ли това? НИКОГА - българчето не можеш го отказа от кола, бира от найлонова бутилка и кебапче от 30 ст.Разширявайте централни гробища с парцели за умрели от респираторни- астма /емфизем/рак.
се вижда смога над София - който не е проблем за този град според зам.кмета по екология. Също ясно се вижда, че "шапката е най-висока над центъра на града, а над крайните квартали където се отчитат "завишени нива" на замърсяване всъщност е най-тънка и прозрачна. Ясно е, че всичко се прави за да се харесаме на европейските бюрократи. Една от станциите е сложена на Копитото да да доприняся за намаляване на средните стойности.Ставаме все по добри в оцеляването в европейската бюрократична джунгла
Всеки ден "зелените" дихатели обикалят София и реват за Пирин, но пред вратата на Юрданка не спират и оставка не и искат. Как стават тези "зелени" работи? Или само за зелени пари става дума?
Предлагам на общината кардинално решение. Да се гасят колите в задръстванията и шофьорите да си ги прибутват с бутане. Мисля, че 50 м за 15 минути чакане, не са много, а и половин литър бензин ще си спестят. За месец се събира солидна сума, която може да се ползва за рушвети. Така всички изведнъж ще се почустват доволни - на сикаджията няма да му пискат разни недоволници за мръсния въздух, чиновниците ще са доволни от по-големия ресурс за рушвети, общината няма да се хаби да подобрява уличната м
На времето в казармата се отоплявахме на котел-въглища. Няма да ви казвам как миришеха дрехите и униформите на всички в сградата. Може сами да разберете като си приберете прането, но го оставете 2 денонощия за по-добър резултат.Медиите и държавата обаче са подели кампания, че били колите проблем, а защото през топлите дни и лятото го няма това "опушване". Като започнеш от Костинброд, минеш през Мрамор и стигнеш до Лозен и Драгалевци(села много) всичко се отоплява на дърва, въглища и масла.
Като не ви харесва в София обратно на село. Там си е чисто, но не вярвам някой да хукне да става селянин, затова дишайте дълбоко има за всички.
Няма да слезна от колата си!Когато в махалите спрат горенето на гуми и дрехи,когато започнат да се мият улиците и тротоарите,когато направят билетчето на нормална цена..ТОГАВА и аз ще се включа в общото благо за чист въздух.Иначе не!Все едни от нас сме прецакани за сметка на други.И от това печели кой?!?!?
Куче влачи самолет насред София Бюджетът на София през 2010 година ще бъде 1.2 милиарда леваза 2011 г. 1,3 млрд. лева.за 2012-г. 1,272 млрд. лвза 2013 г. 1.190 млрдза 2014 г. 1,465 млрд. лева.за 2015г 1.49 млрд. лвза 2016г. 1.26 млрд. леваза 2017г с 63 млн. лв. повече от м.г. и възлиза на общо 1325 млрд. лвза 2018г над 1,43 млрд. лв. Това е със 104,9 млн. лв. повече от заложеното за 2017 г.Вноската за Евросъюза е от ВСИЧКИ ДАНЪКОПЛАТЦИ Метрото е на 80-85% БЕЗВЪЗМЕЗДНО от Еврофондове
София диша: На места мръсен въздух пет пъти над нормите