Ми недай боже едно такова нещо пламне на бензиностанция спрял човека да иде до тоалетна и това пламне голям гърмел ще е ще, се вижда от километра пожара
С всяка електричка би се случило същото. Илон ги прави със сравнително голям пробег, но са тежки(около 2 тона е нормална тесла) с батерии разположени в пода. Това е много опасно, защото имат сравнително малък клирънс и удар в бабуна, в легнал полицай, или на излизане от гараж може лесно да тотализира колата. Необходим ни е технологичен пробив в съхранението на енергия. Така не става! Неефективно и неекологично е!
Недай боже това да, е в някой подземен гараж в някоя сграда, ще има бая, жертви дето викаш чист късмет че няма жертви до сега
Който следи какво става, вече е виждал какъв огромен и неудържим пожар предизвикват електромобилите. И то без видима причина. Събрал съм в архив доста видеа в електромобили, които се възпламеняват докато се зареждат, докато седят на паркинг, след лек инцидент, след намокряне. Видеата със самозапалващи се автобуси са ужасяващи. Чист късмет е, че досега са без жертви. Това е поредният убийствен, неработещ експеримент, който ни налагат насила, дори след като е видим провалът му.
До 11 - "Точно 61 пъти по-вероятно е запалването на кола с конвенционален двигател при приравнена база на 100 000 продадени автомобили. Това е вече доказано." - доказано е от същите "ЕКСПЕРТИ", които през 2020г изчислиха, че до края на годината ще умрат двеста милиона от кови, нали? Междувременно, НИКОГА не съм чувал за нормален автомобил, и то не нов, а ако ще 20 годишен, който да се удари в "отломки на пътя" и да се запали и да изгори без остатък. В цялата история няма такъв случай.
А защо изобщо я гасят? Да я оставят да изгори като само внимават да не се разпространи пожара. Разбира се всички щети по инфраструктурата ще са за сметка на застрахователя.
Явно не си разбират от работата. Такива пожари се гасят прахово или с въглероден диоксид. Батерии като ги заливаш с вода, която е електрически проводима ги дава на късо и това ги възпламенява. Колкото повече вода - толкова по зле. Пожарникари били... Да я бяха оставили да гори - по-бързо щеше да изгасне.
Точно 61 пъти по-вероятно е запалването на кола с конвенционален двигател при приравнена база на 100 000 продадени автомобили. Това е вече доказано.
горящ метал се гаси с пясък, не с вода ... не точно.Първо, ако гори метал - няма с какво да го угасиш в нормални условия.Второ, в случая гори батерията.Трето - да, електроинсталации не се гасят с вода, но и за пясъка не си познал. Чувал ли си за пожарогасители с CO2?
55 хил. литра вода отидоха за гасенето на горяща Tesla