какво му обясняваш валове горен долен, той не знае капачката на резервоара как се отваря ти еалове карбуратори......
До уточнениеЖИГУЛАТА само външно прилича на ФИАТ 124. През 1968 г. в Ловеч сглобяваха италиански двигател в италианско купе на ФИАТ 124, който нарекоха Пирин. Бяха сглобени само 270 бройки. Над 30 основни възли са променили руснаците в Жигулата. При ФИАТа двигателя е с долен разпределителен вал, 4 дискови спирачки, окачване, купе, карбуратор, филтри, ремъци, къса верига и т.н. Имах такъв ловешки ФИАТ 124 Пирин. На всяко болтче пишеше FIAT.
НЯМА ТАКАВА КОЛА ЖИГУЛА това е ФИАТ 124 в руско некачествено изпълнение..........явно си доста невеж, самите италиянци признавст края на 70 та че руското Жигули е доста по надежно от към двигател, окачване и купе. Все още има Жигулки от 71 ва година в движение по българските села.
като гледам колко изплямпа срещу Русия, хич не си ми безразличен, ама нали видя нещо руско в статията и реши да се изтръшкаш
До ЖоНе пиши простотии. По това време нач заплата на инженер беше 80 лв. За ср образование, след близо 40 г стаж беше около 100 лв
Нито мразя Русия, нито ме интересува. Да стои далеч от Европа, от България, да спре да се меси във вътрешните ни работи, да спре да извършва подривна дейност и да краде територии. За всичко останало, на нас младите Русия ни е БЕЗРАЗЛИЧНА. Панимаеш?
Да, ама не, както се казва. През 1970 г. най-масовият А-76 беше 7,5 ст. Най-скъпият високооктанов АИ-98 беше 10 ст. (ако има)
До До Жо През 1970 г. ср. заплата 123 лв и бензин А 91- цена 27 ст., което прави 455 литра с една заплата. Проблемът е, че през 1970 г. леките коли бяха рядкост. В махалата знаехме "на пръсти" всички коли и коя- на кого е. В кооперацията, в която живеех имаше само 2 коли, едната от тях, на един полковник от армията.
До Анонимен 45Имаха най-доброто парно през зимата. През лятото си отваряш прозореца и караш с кеф..
Забравили сте да кажете за климатика на жигулата дето работи на манивела и за това не ви трябва акумулатор или двигател, а?ИЗУМИТЕЛНО!
Не знам, ама помня как катереше баирите към вилата и в дъжд, и в сняг, натоварена като магаре. Демокрацията дойде, жигулата я няма вече, но я няма и вилата, опоскаха я братята индианци.
Може ли да дадеш данни преди 76-та и по-специално преди 73-та. Не знам тогава дали не са се случвали някакви специфични глобални събития във връзка с добива, производството и потреблението на петрол? За един приятел питам... Ама може и да е заради соца, де да знам....
Нали е свобода, че се пишат и глупави рекламни статии. Ами купете си ,,Жигула". Събудете и Брежнев от СССР да ви управлява.
"Коли,които можеха да бъдат ремонтиранина пътя от човек със средни технически познания"Бухахахахаха ууууууу. Загубенякоууу! Какви ремонт и бяха уе? Я кажи какво бяха пробле име, дето можеше да "ремонтираш на пътя"?Развартян билт, откачил се акумулатор и толкова беше ...
До ЖоБензина беше 10 стотинки и после 30 стотинки при Живков. Сега е 3 лева и София се задраст от паркирани трошки.
Руската изостаналост е пословична, а има ли изобщо нещо "ново руско" , което да не е оръжие?! Та руснаците една лека кола или дори шевна машина не могат да произведат като хората...
В годините на СОЦА малко хора ходеха на работа с колите си. ПРИЧИНАТА- цената на бензина. През 1976 г. при ср. заплата 146 лв можеше да се купят 340 л бензин А 91. През 1982 г. при 196 лв и 70 ст/л- 280 л бензин. През 1987 г. при ср. заплата 280 лв- и бензин А 91 по 1 лв/л- 280 литра. През декември 2020 г. при ср. заплата (според НОИ) 1468 лв и бензин по 2,30 лв- могат да се купят 638 литра бензин. Това е причината при СОЦА колите да навъртат 30 000 км за 10 години, а днес ги навъртат за 2 г.
Руснаците да си правят камионите, военната техника и оръжията, че в леките коли хич ги няма.
Жигули срещу нов автомобил: Кои са предимствата й?