80

Анонимен

преди 4 години

До 83Италианските незаконни бали вече ги хванаха а организаторите на нелегалния канал за внос вече са по пътя към затвора.

79

Анонимен

преди 4 години

Кога сме автоморга? Когато продължаваме да си караме 30-40 годишната си кола от преди Евро 1 или 25 годишната кола с Евро 1 или когато си купим 9 годишен стар немски дизел с Евро 5 или стар немски дизел на 4 години с Евро 6?

78

Анонимен

преди 4 години

Итолианските бали със Б-о-*-л-у-к да не би да са по-малко обасни за здравето ни ?

77

Анонимен

преди 4 години

Колко 10 годишни дизелови фолксвагена замърсяват въздуха колкото една бала изкорен италиянски *** , знаете ли ? Загрижили се за здравето ни ти.....

76

Анонимен

преди 4 години

Всяка година вместо да се подобрява състоянието на колите в България, то се влошава.

75

Анонимен

преди 4 години

От край време Българите харесват старите немски автомобили. Всеки има в обкръжението си поне по един познат който разсъждава така:"Беги от тука с тая нова еко кола. Бе я че си купим на старо едно Ауди А6 и че прайм бръм бръммм...То аудито е железно" И не става въпрос толкова за пари, а за предпочитание. За статрото си аудито ще даде толкова колкото за една малка нова и икономична кола. - Е да ама нЕма да е Ауди.Горе долу това са съжденията при покупка на автомобил.

74

ДЕМОГАФФФ

преди 4 години

Абре хора то не остана народ в тая държавица , той за хляба ли , за свинското ли пари няма вие сте тръгна ли с АВТОМОБИЛИ да се занимавате.

73

Анонимен

преди 4 години

Статията е повече политическа отколкото да се занимава с чистотата на въздуха.

72

Анонимен

преди 4 години

В София се купуват автомобили с Евро 5 и 6, т.е. до десетгодишни, а в провинцията се купуват и с Евро 4, т.е. до 14 годишни и рядко до 19 годишни с Евро 3. Те заменят значително по-стари автомобили, т.е. подмладяват автопарка ни.

71

Мен

преди 4 години

До АнонименМдааам за сметка на това всички поддържани стари са с изрядни и работещи катализатори. Ако направят техническите прегледи нормални, 50% от пушещите бараки ще изчезнат...

70

Анонимен

преди 4 години

Предлагам за всеки закупил нов автомобил да се предлага безплатна винетка за една година.

69

Анонимен

преди 4 години

Ако не внасяне немските стари дизели, наистина ще станем автоморгата на Европа.

68

Petrol

преди 4 години

С промените, които предстоят в работата на Пунктовете за технически прегледи, никои няма да иска да си купува употребяван бензинов автомобил, така че ниската цена на дизелите е добре дошла. Но пък каква димна завеса ще настане ... си е.... м......

67

StarDiesel

преди 4 години

От беднотия е това.

66

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 62Ако една кола е износена то поддръжката и ще струва скъпо.

65

Истината

преди 4 години

При автомобилите има огромна разлика между София и провинцията по отношение възрастта на автомобилите. В София средната възраст на автомобилите е 11 години, а в провинцията е 22 години. Иначе като брой автомобили на човек от населението и София и провинцията изостават доста от средното за ЕС, а по брой лични автомобили сме още по-зле, имаме два пъти по-малко коли от средното за ЕС и ги използваме четири пъти по-малко.

64

Анонимен

преди 4 години

Ние вече сме станали автоморгата на Европа.Щом нещо не става се внася в България е си продава в магазините продаващи коли или други стоки втора употреба.

63

автотърговец

преди 4 години

Януари съм изпратил за България 54 автомобила. 6 бр са евро 3, 36 бр евро 4 и 12 евро 5. Това са реалните неща.

62

-

преди 4 години

"Ставаме ли"? Глупав въпрос, ако може изобщо да е въпрос. Ние отдвана сме си моргата на Европа. Не само за МПС-та , но и за храни.

61

88762

преди 4 години

На Европа сме двете нули: автоморга за стари дизеляци и сметище за ***. Сред първите места сме по смъртност, влошено здраве, мръсен въздух, корупция. Сред последните места по доходи, образование, удовлетвореност от живота, свобода на словото, здравеопазване... И в спорта лежим на стари лаври от миналото. Имахме поне природа, но от нея малко е останало. И и на нея ще й ***, така де, видим сметката.