6

Анонимен

преди 5 години

В България просто сме де били. Цвета и марката на колата нямат никакво значение. Просто зад кормилното устроиство в 90% от случайте седи комплексирано и недоразвито същество.

5

Анонимен

преди 5 години

Мен като ме е страх да пилотирам не пилотирам -- половината шофьори са страхливи и изпадат в какви ли не състояния докато карат -- на туй отгоре искат и другите да са като тях -- карането не е задължително и от край време от него се умира инциденти винаги е имало и също както броя на автомобилите се увеличават.. жена която кара детето си на училище и мъжа и когато е пиян просто никога няма да кара нормално или дядо на 70 г +... хлапетата винаги са били диваци ,не им правиме добро като на 18

4

Анонимен

преди 5 години

Ами ние си живеем в държава менте и едно недоразумение наречено мухобоико

3

West Side

преди 5 години

В петък и неделя пътувам по 45 км с кола до моето село и обратно.Карам в населено място с 45, извън - с 85 км/ч.Нито една кола не съм изпреварил от не знам колко месеца вече!! Всеки лети и изпреварва.На пътуване в едната посока ме изпреварват около 30 автомобила и тира.Само си правете изводите какъв % спазват ограниченията !!

2

Discovery

преди 5 години

Лично за мен проблемът не е толкова в малкото часове и купените книжки и т.н... проблемът си е изцяло във възпитанието и културата на пътя. Може да си минеш шофьорските курсове напълно честно и легално, ама като си си комплексиран джигит и по принцип не спазваш правила и закони, ако ще и 1000 часа да са курсовете... най-важните часове на възпитание и култура щом са пропуснати и ти е празна кратуната оправия няма :( :( :(

1

НЕУТРАЛЕН

преди 5 години

"...Института за пътна безопасност" - каква работа е свършил този институт, освен да отчита броя на жертвите? Трабва да бъде закрит защото не опрадват тези чиновници големите си заплатите, които получават.