Леле кави думи вече са с ***. Ужас.Ами как дас пиша нещо, като обикновени български думи се цензурират."1984".
Българина е голям просстак и комплексар. И мноооого го мързи.Ако се направи една статистика, сигурно ще се окаже че 90% от хората пътуват не повече от 4-5 км. до работа. Тоест спокойно могат да използват велосипед, при което не само че ще се поддържат във добра форма и ще пазят околната среда, ами на всичкото отгоре ще спестяват и хиляди левове всяка година.Но не. Българина дори до кварталния магазин на 300 метра ходи с колата. Да не би да се изгърби и да се презори.
Това с колите е въпрос и на мода и на мислене. В Румъния всички са с нови коли, да Дачия, но новички. Някак си друго е да гледаш по пътищата само нови автомобили.Тук всеки се хвали "Имам Mercedes... Имам BMW...", ти имаш, но са втора ръка за по 2-3 хиляди лева.
естествено че ел. колите не са безвредни вече споменах част от проблема с тях ако ще сте толкова екологични водородните коли са много по удачен вариант от ел. колите
Ел колите не са безвредни. Тази електро енергия как се произвежда? А батериите след края на употребата как се рециклират? Рециклират ли се въобще? Замърсява се въздуха,почвата,водата.Всичко е един голям балон.Човек може да е екологичен, но трябва страшно много мерки в тази насока и да имаш определени принципи. А така едни хора гасят крушките за по един час един ден в годината, а едни предприятия бълват ли бълват отрова.Утре питейната вода ще стане по-скъпа от златото,а храна няма да се намира
преди няколко дни управляващите опростиха 58млн. лв на Домусчиев та така се прави "бизнес" в България...
До Анонимен 22Защо пък гараж? Купих си нова кола преди години за 50к и си седи спокойно навън. Иначе Каско - 2400 лв първата година, за нов сравнително еко автомобил данък 420 лв първите 5г, мижави 110 кс.
защо сега лятото никой не говори за замърсяване с ФПЧ????защо този вой настава само зимата? или ви е трудно да мислите???
Крайно време е да се забрани "новия внос" в България. Регистрацията на нови автомобили само ако покриват евро 6.
Като се махнат партийните субсидии и намалят заплатите на депутатите, ще почнат да съобразяват данъците с възможностите на хората. Иначе тия живеят в друг свят и не им пука как човек с няколкостотин лева заплата може да си купи нова кола. Проблема е, че без революция това няма да стане. Дори референдум за субсидиите, на който 90 % от българите искаха премахването им, не обърнаха внимание.
До АнонименАми щото 90% от тия,дето имат пари,са ги изкарали по нечестен начин,или на хиляди робски гърбове!!
а защо не говорите за забрана на животновъдството?отглеждането на телета е главния източник на метан който е 10 пъти по опасен от въглеродния диоксид и има основна причина за парниковия ефект
замърсяването с ФПЧ е основно от отоплението с твърди горива и мръсните улици ДВГ замърсяват много по малко с ФПЧ цялата истерия е понеже всички производители се насочват към електромобили и трябва някак си да си избият инвестицията ако в момента в България всички минат на електромобили цялата енегрийна система ще се срине а и споре умниците от ГЕРБ нови мощности не са ни нужни...което ще доведе до внос и шоково поскъпване на ел. енергията
Много разбирачи по темата.Българинът не можел да си купи нова кола... Зависи кой българин. IT специалистите защо да не могат? Обаче е важен социума, че малко е кофти да се различаваш от останалите. Затова (а и по други причини) много хора, които могат да си позволят нова кола избират втората ръка. Отделно богаташите имат в гаражите си по една кола втора ръка, за пред хората. С нея ходят на пазар например, така не бият на очи.В България е срамно да имаш пари. Почти всеки завижда и интригантства
Колата си е лукс. Лошото е че властта изтърва нещата и позоволиха на всеки да кара кола.Как в Холандия и Дания хората могат да карат велосипеди а българина не може?Там почит всички годят на работа и на училище с колело. Дори и държавните служители.А трябва да се има предивд че там пре по голямата част от времето вали и дъжд.
Бай село пак се изказа:не виждам как би могло да имам дизелов автомобил и да ми забранят да влизам в центъра на града!!Трактори и товарни на дизел долу-горе бива,ама кола си е автогол и безмислица!
Колата не е лукс, а необходимост и в България това важи от 70-те години на миналия век. Проблемът е, че купуването и експлоатацията на нова кола е по джоба само на мафията и рядко при нормалните хора. Примерно за София, преди да си купиш нова кола, трябва да си купиш гараж или паркомясто на закрито, т.е. плащаш между 12000 и 24000 лева. После плащаш за новата кола, но и всяка година плащаш и Каско , примерно започвайки от 2600 лева първата година, плащаш и данък в общината и сумите стават доста
Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?