Туй да ни е кусура, проблема е че сме на опашката по производителност на труда, по доходи, продължителност на живота, инфраструктура, брутен вътрешен продукт и десетки други показатели, оставям на вас да ги изброявате. Ако подобрим тях, колите ще дойдат от само себе си.
76- КАРУЦИТЕ ПО ЕКОЛОГИЧНИ- НАЙ МНОГО ДВИГАТЕЛЯТ ДА ПУСНЕ МАЛКО ПРЕРАБОТЕНО ЕКО ГОРИВО ОТ ТРЕВА И СЕНО, НЯМА ДА ЗАМЪРСИ ВЪЗДУХА.
И ТЕЗИ ХОРА С ПО ДВЕ ТРИ КОЛИ КАТО РЕВНАТ, ЧЕ ВЪЗДУХЪТ Е МРЪСЕН И НЯМА ПАРКОМЕСТА, НЯМА ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ...КО ПРАЙМ ТОГАВА, А И КАТО ЗАРЕВЪТ ТЕЗИ ДЗВЕРОВЕ ТИ *** ДА СИ ХВАНИШ ДЕЦАТА И ДА ЗАМИНЕШ НА СЕЛО, АМА И ТАМ СЕ СЛУЧВА НЯКОЙ АВТОГЕРОЙ ДА МИНЕ ПРЕЗ ХОЛА ТИ, МОЖЕ И ПРЕЗ СПАЛНЯТА, А АКО ПРЕДИ ТОВА СА ИЗСМЪРКАЛИ И НЕЩО, НАПРАУ ТЪ ПРЕЛИТАТ И ОПАА В ГРАДИНКАТА ТИ...НЯМА СПАСЕНИЕ.
В нашия блок повечето от половината семейства имат по две коли, и то не кви да е. Млади хора, ново поколение, дето отиват на обяд на работа. Но това не е критерий поне за сега за състоянието на държавата. За положението ни не е виновен Бойко, царя или бай Тошо. Нещата са по дълбоки в исторически и географски план, колкото банално да звучи.
До 66 Край Унгария е с много по-висок стандарт от България.. . . И това е факт! След като всичко ти е уредено (транспорт също) за какво ти е кола? Ходили ли сте в Цюрих? Този който отиде с кола там се заклева, че няма да стъпи там с кола! И по български - затова швейцарците са може би по бедни от българите! Смях в залата!
До ком 70, щом един *** бачкатор работи за "жълти стотинки", около 2000 лв., то тогава учителите например, които къде-къде по-интелигентни, работят за без пари. В интересна държава живеем.
Дали има друга страна в която с ЕДНА средна заплата / 1525 лв по НСИ за 21г./ можеш да си купиш полукола, да я регистрираш, да и направиш застраховка ГО, да си купиш винетка, да я минеш на имитация на преглед и да се возиш.Питам аз и отговор не искам.
Мечтата на провинциалния бачкатор- да дойде НА София да бачка за жълти стотинки в склада (разбирай около 2000лв., което е смешна сума за София) и да купи BMW E60, задължително ДИЗЕЛ И задължиелно осма употреба от Италия, струващо колкото заплата на Студент в западна компания. После се върне на село да се перчи колко е велик.
Това е добра новина. Но нека се вземе предвид, че сме гробницата за автомобили на Европа, следователно по селата ива хиляди дерегистрирани такива, които успешно си се търкалят по родните пътища
На опашката сме и по брой частни "баничарки" пикапи за работа. Всяка кола е обръщаме на специализиран превоз, баничарка,
Унгария е с много по-висок стандарт от България. Произвежда почти всички марки коли НО има по-малко коли от българчетата.Там за колите има прегледи и да имаш кола в голям град е скъпо. Ние ли сме по-глупави- унгарците ли са по-умни. Сами си отговорете.В белите страни не гледат на колата като на някакво голямо постижение. И все повече могат и без нея.
Глупости. У нашия блок няма семейство с по една кола. Всички са с повече. И тия са ни много.
В стария ми квартал имаше един ушев, дето имаше 5! коли зад блока. Естесвено всяка от евтина по-евтина, но за това данъците трябва да се вдигнат. Ако имаш 5 коли плащаш като поп. Ако и 5те са ти трошки на по 20г плащаш още толкова и така. Българина се учи само като му удариш джоба.
Е както се предвижваме БАВНИЧКО БАВНИЧКО към ЕС след тридесет години ще се оправим.Няма как хем сме първи по корупция , и да сме най богати .
България е Уникална спрямо ЕС. Населението ни е 80% Градско срещу 20% извън градско. Има села само с каруци. В ЕС е 50% на 50% градско срещу изв градско
*** ви статистиката, всеки селянин тука е с по две коли, няма къде да се паркира. Колко искате още?
България е на опашката в Европа по брой леки коли