До ДалновиденТака е. И ще станем свидетели на новия подход в близките 10-15 години. Автономните коли ще направят безсмислено притежаването на автомобил.
Евро 1,2,3,4,5 - до тук ли ще Спрем ?Аз мисля поне до 12 клас - Абитуриенти ?Айфона стигна до 8 .
До До 52 Това което си написал е абсолютна глупост, ако газовите уредби по автомобилите бяха незаконни никога нямаше да минат на ГТП . Мога да кажа за моята монтирана е в оторизиран сервиз както и повечето такива така, че не виждам къде е проблема или просто ти е по-лесно да местиш въздуха.
Историята за дизеловите коли е само в отделни държави, в които има наднормено замърсяване с азотни оксиди като Германия и които ще бъдат санкционирани от ЕС за това. Дизеловите по Евро 6 са на близки до бензиновите нива на замърсяване с азотни оксиди. При ФПЧ бензин и дизел имат равни норми от Евро 5. При въглеродния двуокис бензиновите замърсяват повече от дизеловите. В България няма наднормено замърсяване от колите.
България е на едно от последните места в ЕС по брой автомобили на 1000 човека от населението, но според онези 80% колите били много!
До Анонимен 53Понеже улиците не са пълни с нови коли за 50к+ лв. Всички са в гаражи, бати смеха.
Захващат се с дълга тема - колите на газ. Първо, 99% от газовите уредби са незаконни. Официално в КАТ се водят само няколкостотин коли на газ. Ако искаш нещо за колите на газ, първо трябва газовата уредба да е законна, т.е. да се бръсне дълбоко в джоба и т.н
Може би е време да се въведат нови форми за използване на автомобилите,защото броят им е абсурдно и ненужно висок.Пълно е с коли,които стоят и заемат място над 95% от времето.В същото време цените за наемане на кола са твърде високи.Просто е назрял моментът да се предложи нов подход.
Къде са ни велосипедите?В Гърция поне всеки има мотопед скутер и кола. Ако е топло и не му трябва колата кара скутера. Лятно време скутерите по градовете са значително повече от колите.А тук, всеки тръгнал с трошката за някъде си. Колоездачите са малко.Още има в София и павирани улици, което е ад. Отделно качеството на асфалтираните улици е зле. За жълтите павета пък да не говорим, уж центъра на София, а там пътя е нагънат на вълни. Какъв център, какъв представителен вид?
Дизел на повече от 10 години е лошо решние... На запад се купува, ако човек кара минимум 50-60 км на ден от и до работата. Тука ги карат повечето над 300 000км умрели кошници. Отделно българинът не знае как се поддържа дизел и че трябва да се кара на дълъг път веднъж месечно, за да се изчисти филтъра за твърди частици. Оттам и лопатките на турбото отиват... Тоест с дизел да се премислят едни 2-3 хил. отгоре за ремонти. За България най-удачен е *** бензинов мотор без турбо.
При тези масови кражби е нормално човек да си купи стара кола, за да не й трепери, че ще я откраднат. Новата кола си иска гараж, иска си Каско за хиляди лева и т.н. Трябва да не си много наред, за да си оставиш новата кола на улицата.
Предполагам, че някои няма да се съгласят с мен, но на управляващите у нас изобщо не им пука за качеството на въздуха. Цялата тази истерия обаче им е много удобна за увеличаване на всякакви такси под предлог за борба с нещо си, ако искаха наистина да променят нещо щяха да намалят данъка на автомобилите с газови уредби. Горивото което ползват е доказано, че поне за сега е най-щадящо спрямо качеството на въздуха, но както казах всичко е мижи да те лажем.
Безумията в ЕС са ежедневие!Измислят се забрани направо на произволен принцип!Ясно е,че пушещи дизели са недопустими в 21-ви век,обаче като се решава тоя проблем,трябва да се мисли за всички!Примерно,като се забранят дизелите под Евро 4,то нищо не пречи да се оставят за сиромасите стари бензинки,НО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО С РАБОТЕЩ КАТАЛИЗАТОР(сериозни санкции).Една бензинка на газ е напълно сравнима с нов дизел.Освен това трябва да се лансират хибридите,щото ситуацията с ел.колите тепърва ще се закучва.
В Германия два пъти по-малко хора отиват на работа с обществен транспорт в сравнение с България. Нормалното е колите в България да се увеличават поне докато приближил средното ниво за ЕС.
В коя ли нормална страна хората масово карат коли за по 2000-3000 лв като в семейството има поне 2 такива
Разни от 80-те процента, непрекъснато ни дават примери за въртипедалковеца в държави и градове с много по-голяма гъстота на населението от България и българските градове. Защо ли велосипедите не се използват там, където гъстотата на населението е сравнима с българската...
Тук някои пак пишат за неща, които не знаят. Има си изследвания как по света се ходи на работа. За Европа България и Румъния са двете държави с най-голям процент отиващи на работа с обществен транспорт и с най-малко процент на хората отиващи на работа с кола.
ти под рециклиране знаеш ли какво точно се има предвид...изваждат се клетките и се заменят с нови това е рециклиране на батерията въпроса е какво става с премахнатите? отделно от това при удар и разрушаване на някоя от клетките на батериите те са запалват а това няма гасене...просто го чакаш да изгори напълно и по големия проблем ако в БГ всички минат на ел. коли няма да има достатъчно ел. енергия защото според ГЕРБ нови ел. централи не са ни необходими
Ами петрола как се извлича как се доставя А относно батериите сменят се след 10+ години и се рециклират
до 42и къде са ти условията за пътуване с велосипед? или викаш да рискувам всеки ден живота си за да съм еко...
Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?