ДО *** ОЩЕ ХЕНРИ ФОРД И ЕДИСОН СА ПРАВИЛИ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ МНОГО ПРЕДИ *** https://nauka.offnews.bg/news/Novini_1/Elektromobili-ot-Edison-i-Henri-Ford_21236.html ТАКА ЧЕ ТЪПАТА ПРОПАГАНДА Е МНОО ЗЛЕ!..ЗАЩО НЕ СА РЕАЛИЗИРАНИ ЕЛ.АВТОМОБИЛИ Е ЗАРАДИ ПЕТРОЛА ВСЕКИ НОРМАЛЕН ЧОВЕК ЩЕ СЕ СЕТИ ЗАЩО..........................................
"ТРЕТИЯ ЕТАП ЩЕ БЪДЕ ОВЛАДЯВАНЕТО НА БЕЗПЛАТНАТА "СОБСТВЕНА" ХРАНА."Да бе, репликатора от Стар Трек. И аз ги мислех Тея на 9 години, но после разбрах, че е на поне 59 години от днешния ден :(
И Apple не откриха телефона, нито измислиха интернет на телефона, ама ето на - 2017, продадоха 216 000 000 iPhone-a.
До 95 - Има стабилна разлика между 110 километра при 40км/ч, 100 зареждания (което в било смъртта на батерията след 10000 км, а не просото намален капацитет), на батерията, квото е замала 70% от обема на автомобила и 3 дена чакане, за зареждането на автомобила.Днешните минават по 500 на 90 км/ч, много по-умно са вградени в конструкцията, може да се зареди 50% за 20 минути и след 500 зареждания, капацитета има пада на 95% от оригиналния. След 250 000 км, ще върви по 475 км, вместо 500.
110 км при 40 км/ч, защото ако дадеш макса от 80, ще падне на 15 километра пробега, а вътре ще е 70 градуса.
Май никой не забеляза че чудото е комби, но двуместно... Останалото са батерии...Както в скеча с Тодор Колев, лека му пръст, и часовника дето показваше нивото на река Дунав в сантиметри... Що не пуснеш тия куфари бре, да го видим пустия часовник.. Ааа не може, това са му батериите... ;-)
Свържете се с Антон Урош който държи сандъците.бг Или поне вижте страницата му. Там ще видите автомобилите изобретени в БАН: Пионер-63 - български електромобил, после ЕлМо-70(Електрически Москвич) на базата на Москвич-426.Това е основата на българското електрокарна индустрия - там бяхме СИЛА НОМЕР 1 в света, много преди бащата на Елон Мъск да се роди.
електроавтомобилът трябва да е познат на хората от 20-тте години на 19в... от моделa на снимката се виждат и днешните проблеми на електроавтомобилите: 1.тежък и скъп акумулатор с определен брой цикли на зареждане/разреждане. 2. малък пробег, дълго чакане на малкото станции за зареждане....a според една стара статистика през 1900 в ню йорк през 1901 г 50 % са били електроавтомобили и 30 % задвижвани с пара.
Проблемите на съвременните електромобили са от същия порядък ,както на тази Лада,макар и силно редуцирани.Ще мине доста време докато се решат.Най-големия проблем,разбира се ще бъдат батериите/ или акумулаторите/-това ще си остане много мръсно производство и ще имат ограничен брой цикли!?Но идеята ще остане заради замърсяването на градовете.може би електромобили ще започнат да се ползват първо в обществения транспорт...
До ПроСоТо 84:РАЗБИРАМ ЗАЩО РАЗСЪЖДАВАШ ТАКА, НО ВСЯКО НЕЩО В ТОЯ СВЯТ СИ ИМА ПРИЧИНА."ОЛИГАРХЪТ", КОЙТО "ДРЕМЕ" У ВСЕКИ ЕДИН ЧОВЕК ВСЪЩНОСТ ДО ГОЛЯМА СТЕПЕН Е "ПРОДУКТ" НА ОКРЪЖАВАЩАТА ГО СРЕДА.КОЛКОТО ДО "ВОДЕНЕТО ЗА НОСА" НА ХОРАТА ОТ ОЛИГАРХИЯТА, ТУК СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБ!КАТО ПРИМЕР ЩЕ ПОСОЧА СЪДБАТА НА НИКОЛА ТЕСЛА И ОЩЕ РЕД ДРУГИ ИЗСЛЕДОВАТЕЛИ И ИЗОБРЕТАТЕЛИ.КОЛКО ОТ ТЯХНИТЕ ИЗОБРЕТЕНИЯ СА ВНЕДРЕНИ?!ТОВА СЛУЧАЙНО ЛИ Е?!ИМА КОНСПИРАЦИЯ - ФАКТ!НО ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ Е НЕИЗБЕЖНО!
До инженер Ганев1.Не се пише Елън , а - Илън./Значи Илън Мъск/.2.Като си помисля колко станции за зареждане има по магистралите в Европа/ посока София- Лондон/ и имам Тесла направо ще се самоубия./иначе се съмнявам за Мъскито/.3.Та , телата ще трябва да се наостри по-добре технически и ценово, пък ако Мъскито изпрати спътник до Сатурн някоя година както е обещал, е аз може и да си помисля и за неговата каляска.
До Анонимен 87:ПЪРВО ЩЕ БЪДАТ ПРИЛОЖЕНИ ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА БЕЗПЛАТНА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ. ВСЕКИ ЧОВЕК ЩЕ ИМА ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ИМА СОБСТВЕНА БАЗПЛАТНА ЕНЕРГИЯ.ВТОРИЯ ЕТАП ЩЕ БЪДЕ ОБЛАДЯВАНЕТО НА БЕЗПЛАТНАТА ПИТЕЙНА ВОДА.ТРЕТИЯ ЕТАП ЩЕ БЪДЕ ОВЛАДЯВАНЕТО НА БЕЗПЛАТНАТА "СОБСТВЕНА" ХРАНА.ТЕЗИ ТРИ ПЪРВОНАЧАЛНИ ЕТАПА ЩЕ ДОВЕДАТ ДО ВЪЗНИКВАНЕТО НА НОВА ПРОСЛОЙКА (КЛАСА) В ОБЩЕСТВОТО, КОЯТО НЯМА ДА ИМА НУЖДАТА ДА ПРОДАВА СВОЯ ТРУД ЗА ДА ЗАДОВОЛИ НАЙ-НЕОБХОДИМИТЕ СИ ПОТРЕБНОСТИ!СВИКВАЙТЕ!!!
До ЛайНоТодобър никнейм си си избрал/а..ако пак го изтриеш,пак ще го напиша...А другите гледат..
Боже, боже, продължават статии в стил- "Българският слон , по- малък брат на съветския слон" нали уж захвърлихме комуни..сти..че..с..ката пропаганда бе , драги журналисти!
30 години преди Тесла: Съветски електромобил ВАЗ-2801