60

Анонимен

преди 8 години

Декември - февруари, температура 20 градуса, но сега ще ни задължат да бъдем с зимни гуми, които са доста опасни за такова време. Сега масово ще се кара с опасните зимни гуми през цялата година, защото зимните гуми са задължителните, а много шофьори не знаят, че с зимни гуми в топло време е опасно да се шофира.

59

Анонимен

преди 8 години

Никой не ходи с джапанки посред зима или с ботуши в горещини, но КАТ и депутатите прокарват точно това в закона с този задължителен период за зимни гуми. При това КАТ и депутатите пропускат по-страшното - да забранят в горещините да се шофира с зимни гуми, но какво ли търся акъл там където го няма?

58

До hh

преди 8 години

Виж статистиката. Лятото са убийствата. И по добре да е спрямо температурата а не спрямо сезона. После ще се чудят защо напускаме държавата.

57

Анонимен

преди 8 години

Значи, млад шофьор с две деца, с детски колички, не може да си купи комби за да си вози семейството, защото просто няма такова с 75киловата и 1200 кубика.

56

Анонимен

преди 8 години

*** милиционери - да , ама и всички депутати ??? м. януари 2016 год температура плюс 26 градуса да караш с летни гуми и вериги ???

55

hh

преди 8 години

До ДСti zimata po djapanki li hodish. Sushoto e i s gumite. Ne mi kazvai che gumite ne predizvikvat katastrofi

54

Анонимен

преди 8 години

Това за споделеното пътуване и евентуалната му забрана е такава хумореска,все едно търговците да искат забрана за продавалниците или магазините за дрехи втора употреба,защото им падат оборотите.

53

Анонимен

преди 8 години

Не разбирам защо хора, които нищо не разбират от безопасност на движението, като депутатите и КАТ, решават въпроси относно моята и на останалите безопасност!

52

Анонимен

преди 8 години

Един умен човек е казал:"Ефективността на наказанието се измерва не със строгостта му, а с неизбежността от прилагането му."Депутатите, КАТ, а и някои с промити от КАТ мозъци смятат, че може да намерят под вола теле, като увеличат записаните в закона наказания.

51

ДС

преди 8 години

Референдум. Няма как да стане. Направиха задължително фарове, сега зимни гуми. А причината за катастрофите (тежките) не са гумите.

50

gost

преди 8 години

Ограниченията и обозначенията на тия знаци трябва да са поставени на видими места не като това в търново да няма една табела и да караш наслука с извинение колкото до такива превози те са незаконни и които ги прави да си носи последствията ама как да се контролира на даи и на кат няма да им стигнат хората отде да го знае какво мисли а и тая пътна инфраструктора да земе да оправи пътищата а не само да ги чистят говоря за второкласните

49

Анонимен

преди 8 години

Промените за зимните гуми явно ще увеличат катастрофите. Има си определени природни условия, когато трябва да шофираш с зимни гуми, както и кога да се шофира с летни гуми. Това евентуално може да го има в закона, а не 1 ноември(декември) до 1 март(април), въпреки че за климатичните условия на България това изискване няма как да доведе до положителни последици. Единствено КАТ ще могат да искат по-голям рушвет.

48

Горан

преди 8 години

Ясна е работата Ананиев е *** щом не му е ясно, че в каучуковата смес е разликата на зимните, и летните гуми, и смята че летни гуми с вериги са равнозначни на зимни без вериги.

47

Анонимен

преди 8 години

Ограниченията на скоростта са разбира се лошо замислени и още по-лошо приложени на практика. Тези ограничения, както и много други знаци, се поставят така, че знаците се обезценяват и като краен резултат катастрофите и загиналите се увеличават. Не може да се слага едно и също ограничения на скоростта както на тесни еднопосочни улици, така и на двупосочни улици с по една лента, а и на много широки булеварди с отделни платна за движение с повече от една лента. Затова има много катастрофи.

46

Анонимен

преди 8 години

не знам но мисе струва че натози беден народ искат да му лепнат още една кръпка на буквално гладнияът им *** това се прави ако един народ има стандарт за живот тогава да строги санкции навсякъде но при поло9жениече средната заплата е 400лева като изключим големите градове такива завишени глоби направо е безумие щом искат да са толкова строги защо не вкараха в затвора например христо бисеров или8 някои подкупен депутат съдия или прокурор одговорете си сами

45

Анонимен

преди 8 години

Безмислени промени, които само ще увеличат нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите. Можеше да има поне едно смислено предложение, примерно как пътните знаци и маркировки да отговарят на пътните условия, защото те сега масово не отговарят. Не правят промени и относно отговорността на стопаните на пътя за състоянието на пътя. Не правят промени и за отговорността на КАТ, разбира се, но КАТ ще предложи ли как да го санкционират, след като всеки вижда, че КАТ системно не работи.

44

Анонимен

преди 8 години

Тези депутати се занимават с всичко друго, само не и с това, с което трябва да се занимават. Защо в закона за движение по пътищата не са предвидени никакви наказания за органите контролиращи движението и паркирането, ако те не си вършат работата, както е в България? те са проблема, а не шофьорите, които са като огледало на дейността на контролните органи.

43

Анонимен

преди 8 години

КАТ добре са си постлали. Тургат един знак до 40 км/час, на място където безопасната скорост е 100-120 км/час и застават на пусия пред тази хранилка за глоби на КАТ. След час-два, плана за глобите на КАТ е преизпълнен, плана им за рушветите също е преизпълнен и пей сърце - СА е доволен (43 и 44).

42

SS

преди 8 години

1 200 м3,100 коня и кат кара със 130 и те помете в насрешното ко ще ме сгрее,че бил млад шофьор...те не могат да четат и пишат повечето ...

41

До 47

преди 8 години

Проблемът не е в събираемостта на глобите, както ни манипулира КАТ, а в неналагането им от КАТ.Сега КАТ налага наказание при едно от примерно 100000 нарушения, а трябва да налага наказание за всяко нарушение. Точно затова тези промени няма да доведат до по-добро, а ще доведат до по-лошо. КАТ вече ще може да налага по една глоба на примерно 150000 нарушения.