Декември - февруари, температура 20 градуса, но сега ще ни задължат да бъдем с зимни гуми, които са доста опасни за такова време. Сега масово ще се кара с опасните зимни гуми през цялата година, защото зимните гуми са задължителните, а много шофьори не знаят, че с зимни гуми в топло време е опасно да се шофира.
Никой не ходи с джапанки посред зима или с ботуши в горещини, но КАТ и депутатите прокарват точно това в закона с този задължителен период за зимни гуми. При това КАТ и депутатите пропускат по-страшното - да забранят в горещините да се шофира с зимни гуми, но какво ли търся акъл там където го няма?
Виж статистиката. Лятото са убийствата. И по добре да е спрямо температурата а не спрямо сезона. После ще се чудят защо напускаме държавата.
Значи, млад шофьор с две деца, с детски колички, не може да си купи комби за да си вози семейството, защото просто няма такова с 75киловата и 1200 кубика.
*** милиционери - да , ама и всички депутати ??? м. януари 2016 год температура плюс 26 градуса да караш с летни гуми и вериги ???
До ДСti zimata po djapanki li hodish. Sushoto e i s gumite. Ne mi kazvai che gumite ne predizvikvat katastrofi
Това за споделеното пътуване и евентуалната му забрана е такава хумореска,все едно търговците да искат забрана за продавалниците или магазините за дрехи втора употреба,защото им падат оборотите.
Не разбирам защо хора, които нищо не разбират от безопасност на движението, като депутатите и КАТ, решават въпроси относно моята и на останалите безопасност!
Един умен човек е казал:"Ефективността на наказанието се измерва не със строгостта му, а с неизбежността от прилагането му."Депутатите, КАТ, а и някои с промити от КАТ мозъци смятат, че може да намерят под вола теле, като увеличат записаните в закона наказания.
Референдум. Няма как да стане. Направиха задължително фарове, сега зимни гуми. А причината за катастрофите (тежките) не са гумите.
Ограниченията и обозначенията на тия знаци трябва да са поставени на видими места не като това в търново да няма една табела и да караш наслука с извинение колкото до такива превози те са незаконни и които ги прави да си носи последствията ама как да се контролира на даи и на кат няма да им стигнат хората отде да го знае какво мисли а и тая пътна инфраструктора да земе да оправи пътищата а не само да ги чистят говоря за второкласните
Промените за зимните гуми явно ще увеличат катастрофите. Има си определени природни условия, когато трябва да шофираш с зимни гуми, както и кога да се шофира с летни гуми. Това евентуално може да го има в закона, а не 1 ноември(декември) до 1 март(април), въпреки че за климатичните условия на България това изискване няма как да доведе до положителни последици. Единствено КАТ ще могат да искат по-голям рушвет.
Ясна е работата Ананиев е *** щом не му е ясно, че в каучуковата смес е разликата на зимните, и летните гуми, и смята че летни гуми с вериги са равнозначни на зимни без вериги.
Ограниченията на скоростта са разбира се лошо замислени и още по-лошо приложени на практика. Тези ограничения, както и много други знаци, се поставят така, че знаците се обезценяват и като краен резултат катастрофите и загиналите се увеличават. Не може да се слага едно и също ограничения на скоростта както на тесни еднопосочни улици, така и на двупосочни улици с по една лента, а и на много широки булеварди с отделни платна за движение с повече от една лента. Затова има много катастрофи.
не знам но мисе струва че натози беден народ искат да му лепнат още една кръпка на буквално гладнияът им *** това се прави ако един народ има стандарт за живот тогава да строги санкции навсякъде но при поло9жениече средната заплата е 400лева като изключим големите градове такива завишени глоби направо е безумие щом искат да са толкова строги защо не вкараха в затвора например христо бисеров или8 някои подкупен депутат съдия или прокурор одговорете си сами
Безмислени промени, които само ще увеличат нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите. Можеше да има поне едно смислено предложение, примерно как пътните знаци и маркировки да отговарят на пътните условия, защото те сега масово не отговарят. Не правят промени и относно отговорността на стопаните на пътя за състоянието на пътя. Не правят промени и за отговорността на КАТ, разбира се, но КАТ ще предложи ли как да го санкционират, след като всеки вижда, че КАТ системно не работи.
Тези депутати се занимават с всичко друго, само не и с това, с което трябва да се занимават. Защо в закона за движение по пътищата не са предвидени никакви наказания за органите контролиращи движението и паркирането, ако те не си вършат работата, както е в България? те са проблема, а не шофьорите, които са като огледало на дейността на контролните органи.
КАТ добре са си постлали. Тургат един знак до 40 км/час, на място където безопасната скорост е 100-120 км/час и застават на пусия пред тази хранилка за глоби на КАТ. След час-два, плана за глобите на КАТ е преизпълнен, плана им за рушветите също е преизпълнен и пей сърце - СА е доволен (43 и 44).
1 200 м3,100 коня и кат кара със 130 и те помете в насрешното ко ще ме сгрее,че бил млад шофьор...те не могат да четат и пишат повечето ...
Проблемът не е в събираемостта на глобите, както ни манипулира КАТ, а в неналагането им от КАТ.Сега КАТ налага наказание при едно от примерно 100000 нарушения, а трябва да налага наказание за всяко нарушение. Точно затова тези промени няма да доведат до по-добро, а ще доведат до по-лошо. КАТ вече ще може да налага по една глоба на примерно 150000 нарушения.
Новите повели: Без книжка след гонка и летни гуми с вериги...