Много люде в тази страна мечтаят за 5минути слава и са готови да натръшкат яко глупости. Какво общо имат политиците в този случай на вероятна некъдърността, пиянска история или нещо такова. На калпавата ракета космоса и пречел. Тука на този кораб явно му е пречело морето..
баахвъ в разбирачите от морско право наблюдение на трафика, охрана на морската граница и аварийно спасителни дейности на море. До преди 3 месеца разбирахте от авиация Миг 29 черни кутии и ръководство на военни полети. Уникални дървени философи безделници Чао.
и като арестуваш екупажа кой ще вади кораба, ще качиш чужд екипаж. С кораба БАДР либийския нали това направиха и ни насраххаа от всякъде. Кораба като го арестуваш там в скалите кво, ще му сл8жил белезници ли. Ние да не сме Севрна Корея да си арестуваме ей така. Да не мислиш че това корито ще избяга.
Капитана спял, а моряка не знаел как се кара кораб...ще ме скъсат от смях тия!! В една нормална държава кораба вече щеше да е конфискуван, наложена огромна глоба, всички моряци арестувани, всички плавателни съдове на въпросната компания на територията на държавата щяха да са запрени докато не се плати глобата, а и някое дело за обезщетения заведено в международен съд, ей така между другото. А у нас? Близо десет дни морето беше необичайно спокойно, а нашите бунацци изтърваха златна възможност!
Има безкрайно много типове морски ситуации. Няма държава в света, която да е подготвена с обурудване за всяка една ситуация. Затова трябва да има началници с морски опит за да действат бързо и адекватно. Това водолазче да да си гледа шнорхела и да не си дава мнението по теми от които хал хабер си няма.
Какви са тези глупости, дето дрънка тоз "експерт" и защо въобще ги публикуват? Не е работа на Морска администрация да разтоварва и спасява заседнали кораби. Те ще направят разследване, ще установят причините за инцидента,но спасителните операции се извършват от специализирани фирми, притежаващи техника и персонал. Спасяването (salvage) е предмет на морското право, затова си има конвенции, застрахователи ( P&I club), ангажирани са много институции. Тази тема не е за акъла на водолаз Заимов
Защо мълчахте 30 години? Сега всички излизате и казвате какво не се е правило през тези години.
...лаишки констатира,..Гранична полиция не е военизирана структура, Не отговаря за опазването на акваторията на РБ!..И Военноморски флот и той не отговаря..явно те не си говорят помежду си за бреговите заплахи.Ефекта е налице.Оня с транспондера...абе младеж..*** ти си идеален за диверсия бе.Слагаме обявен маршрут и се отклоняваме умишлено от него...Ти си гледай маршрута.Е затова сме пробита лодка.Според този сценарии по сухопът.граница ни пази само г.полиц..а при нужда пропускат всички..Евала.
Какъв екип какво спасяване парите отиват за коли и бело на прах и после ги размазват по центъра или на морето.Човешкия материал е с много ниско качество и затова нещата не се оправят.
До до33, да бе виждаме как са го следяли тоя, направо си се джаснал у брего, че даже и не разбрали, разбраха от любителски видеокадри на заседналия кораб чак на следващия ден, това истината човече, дремат всички на държавна хранилка, ама сега заслужават да им дадът по една лопата и чувал и да почват да разтоварат ръчно, и без това кораба е до брега опуват им един висящ мост и почват :)
и какво казва въпросния Пинокио, "военните са виновни, флота да си гледа радарите' . Е да ама това е работа на Гранична полиция която не е част от военния флот. Не бъркайте България с Грузия която има едно недоносче брегова охрана само към МВР.
Така и не можах да разбера що никой не пробва едно просто техническото решение със закачено под драглайн-кофата платнище. Ако някой се беше сетил и заварил няколко куки на нея, можеше да се избегне изсипването от кофата докато преминава над морето. С две думи: след всяко загребване от насипния товар, докато още е над кораба, на тия куки се окачва достатъчно голямо, здраво и плътно платнище, което се отстранява непосредствено преди изсиване на пренасяния тор на съответната баржа.
ще ти заседне един дебел на в гърлото. Казах ти всеки кораб на системите за наблюдение и на морска *** и на ВМС и на гранична излуза с данни от транспондера му. Курс ,дестинация, товар име на кираба imo номер. Кораба десантния със зелените чевечета не е невидим и се следи от нато още като излезе от Севастопол или Новоросийск. И не стига до Бг за 10 минути.
то така може утре и некой десантен кораб да "заседне" на някой бряг и 2-3 иляди зелени човечета, да направят некоя Черноморска Народна Република, сичкото на държавна хранилка в тая държава дреме, е това е истината
ало лаиците, това не е САЩ с бреговата охрана. Гранична полиция следи 12 милната зона за неопизнати и съмнителни кораби. Ограмотете се по международно морско право и тогава ще философствайте и двамата. В морето никой не плава където си реши има морски пътища. В случая севрт юг успоредно на брега, на 2 мили в морето. Когато се движиш с 12 мили за 10 минути може да се забиеш в брега, за колко време ще излети въртолет от Варна или ще дойде катер на гранична от Балчик . Твърдо за повече от 10 мин
Сплесканякооо..чети бе,чети, такъв си и ти писач..Кораба има маршрут бре..и той не е в каменния бряг..Твойта Гранична полиция е СПАЛА...като тебе кога четеш..За сигурността на акваторията отговарят катерите на Гранична бе лодка издънена... Като си почнал с обидите да де подкарам..Всички са спали...тъкмо като тебе..
абе курреееесплескан, като си толкова отворен да те светна, всеки кораб търговски има транспондер с който се обозначава на системите за наблюдение на трафика и при военни и при цивилни ,име, товар и дестинация. Кораба не е неопизната цел. А и 12 милната зона е приоритет на Гранична полиция която има собствена система за наблюдение. Хайде научи кога кой какво и до къде отговаря за сигурността на корабоплаването и прибрежната зона.
Вината за заседналия кораб е политическа