До Анонимен 132А *** дето го вкарват управляващите не ви ли дими? ***.*** го вкарва Христо Ковачки от БСП
До ФактПрез 2018 година достигнахме 40% от БВП на човек от населението от 1988 година по съпоставими цени.Луд ли си или да?
Руснаците са най-добре.90 000 000 от тях нямат собствен автомобил и пред тях не стои този проблем.
22 годишен Мерцедес - дизел, нов внос, 5л/100, 130 000 км пробег доказуеми със сервизна книжка, няма удари, салона нов - 7000 лв. ХАХАХА РЕАЛНО ЛИ Е?
Стамаме? Че ние от 20 и кусур години сме. Преди това бяхме опитно поле за съветски стошеняци на излезли от употреба модели в развития свят. Така че нищо ново.
Толкова е логично.Не регистрирайте стари дизели,особено фолксваген и дъщерните и фирми шкода,ауди,сеат...Само бензинови и то със задължението да слагат газ или метан и Готово...една и съща тема дъвчете от медиите.
Моят дизел е на 30.Чиста механика,никаква електроника,невероятна здравина.Между 2 сменявания на масло не харчи.Като гледам служебните николи които са нови съм отвратен от качеството на новите автомобили.Все едно,че са направени от картон.И Трабантите навремето бяха по здрави!Ужас,ужас,много голям ужас!
И кое не ви е като Западна Европа? Стоки ли няма, ядене и пиене ли е дефицитно, коли ли не карате? Миналата седмица веднъж ходих до Германия и веднъж до Австрия, само с лична карта. Билетът Виена -София със самолет ми беше 21 евро. Този кошмар, който беше до 1988 година отдавна е в миналото, тогавашният мижав стандарт съм го надраснал поне 8 пъти.
През 2018 година достигнахме 40% от БВП на човек от населението от 1988 година по съпоставими цени.
Тези досегашни 30 години на демокрация и пазарна икономика ни пратиха далеч назад в развитието и никога няма да достигнем нивото сред останалите държави в Европа, на което бяхме през 1988 година.
До Анонимен 131 Това са пълни лъжи. Никой нищо не ти е обещавал. Всички се надявахме че ще станем като Западна Европа.Но не се получи.45г. социалистически възход трудно ще се избие.И все пак живеем по добре.
Кола, която се кара на градско, няма как да не пуши. Особено дизелът, който изстива бързо, а загрява тръдно. Дизелът е за комерсиални цели - да го запалиш сутринта и дажне го гасиш цял ден. Ори градско каране той на практика 80% от времето е студен и нафтата излиза полуизгоряла. И всякакви финтове за избягване на това, са скъпи, сложни и ненадеждни. Малолитражен дизел евентуално може да се вгради в хибрид.
Първо потърсете сметка на фирмите, които ползват огромни допотопни камиони. Евро 4 изобщо не е толкова мръсен.
Едно време, през 1989-1990 години, новоизлюпените демократи от СДС ни убеждаваха, че само след пет години демокрация и пазарна икономика средният българин ще си купува нова кола с три месечни заплати. Сега средният българин получава 750 лева заплата бруто, което е 582 лева нето. Та каква нова кола ще си купи с три такива месечни заплати и то 30 години след като в България има демокрация и пазарна икономика, а не 5 години.
За България старите немски коли са нови. Само в София е малко по-различно, тъй като колите в София са средно на 11 години. Старите немски коли обновяват значително автопарка ни. Бензиновите и дизеловите автомобили до 10 години замърсяват еднакво пренебрежимо малко. В Германия не е така. Там азотният диоксид им е проблем, като там автомобилите замърсяват 28 пъти повече с него от тези в България на единица площ в големите градове подобни на София.
проценти, мроценти.... Един кашкай е 230 евро на месец. Колкото е надника на детето ми. Е има и начална вноска, към заплата и половина.
До ГретаГретооо, гретоо,Новия Гоуф е Евро6+ с карбамид, отзад е чисто като с цветяА 14г изтърбушен Голф без ЕГР и орязана генерация е коптор. Аре нема смисъл от такива сравнения...
Старият германски дизел дими у нас: Ставаме ли автоморгата на Европа?