Снимка: БГНЕС
fallback

Изпълнителният директор на Ferrari Бенедето Виня казва, че електромобилите Tesla са за хора, които не се интересуват от колата и от марката, а просто искат да стигнат от точка А до точка Б. Вместо това Ferrari обещава емоционална електрическа кола.

Когато Ferrari представи SUV-то Purosangue миналата година, светът не свърши и сме почти сигурни, че апокалипсисът няма да унищожи Земята през 2025 г., когато от Маранело ще се появи първата електрическа кола.

След хибрида LaFerrari и хибридите SF90 Stradale/Spider и 296 GTB/GTS Prancing Horse, компанията се готви да се откаже от двигателя с вътрешно горене за сметка на изцяло електрическа кола. Изпълнителният директор на компанията каза пред Automotive News , че доставките до клиентите ще започнат през 2026 година.

Запитан как Ferrari с нулеви емисии ще се различава от настоящата гама електрически автомобили, Бенедето Виня каза, че това ще бъде емоционална кола, способна да осигури „уникално изживяване при шофиране“. Ръководителят на Ferrari твърди, че макар и мощни, коли като Tesla са предназначени просто да стигнат от точка А до точка Б. Той продължи с думите, че собствениците на такива превозни средства не се интересуват от марката, се интересуват само от това да се предвижат с автомобил.

Според главния изпълнителен директор на италианската марка, Ferrari-тата с електрически двигатели ще са толкова вълнуващи, колкото и моделите с ДВГ: „Вълнението от шофирането е комбинация от фактори: надлъжно ускорение, странично ускорение, звук, превключване на предавките и спиране. Това не се променя, дори и ако силовия тракт е електрически."

Още по темата четете на сайта на Automedia.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

41

Анонимен

преди 1 година

"Защото Теслата е с нормална визия, 5 врати, 5 места, 2 багажника - отпред и отзад, ускорението и конските сии са бонус, има си икономичен режим, който позволява да измине 400 км. с едно зареждане." - Точно това ти казва статията ... А и "икономичен режим" - 87 км/ч на магитралата ...

40

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 41 - Докато това е интересен филм, в който британец се прави на американец, само ще кажа, че Форд победи Ферари, като направи негово си Ферари. Не ги б нито с някакъв мустанг, нито с други популярни за времето си модели.

39

Анонимен

преди 1 година

"Ford vs. Ferrari" е eкранизация по една от най-вълнуващите истории в автомобилния свят, за прословутия скандал между Енцо Ферари и Хенри Форд II, и последвалия опит на Ford да си отмъсти, като спечели не какво да е, а самите "24 часа на Льо Ман" - традиционното ловно поле на Ferrari. На български филмът е преведен като "Пълно ускорение", с характерния за дистрибуторите тънък усет към възможно най-баналните заглавия.

fallback