Снимка: БГНЕС
fallback

Екологичната неправителствена организация „Гринпийс“ обвини Volkswagen, че не полага достатъчно усилия при продажбата на електрически автомобили, пишат от Automedia. Според природозащитниците, компанията от Волфсбург е намалила глобата си за по-високи вредни емисии от допустимите в Европа за 2020 година със 140 млн. евро, като е продавала електромобили сама на себе си и на своите дилъри.

Представители на „Грийнпийс“ да установили, че VW е отчел 65 000 продажби на електрически и електрифицирани автомобили (lug-in хибриди) на дилъри на марката. Освен това, компанията сама е закупила някои превозни средства и така изкуствено е увеличала броя на продажби си за 2020 година. Съответно, това е довело до намаляване на глобата за превишаване на вредните емисии.

Природозащитниците смятат, че единственият път пред Volkswagen, за да избегне нови финансови санкции е да се откаже от „вредния за климата бизнес с дизелови и бензинови автомобили“. В момента обаче това е равносилно на фалит за производителя, тъй като той няма електрически продукти за продажба в райони като Латинска Америка, Африка, Океания и дори САЩ.

Германското списание Der Spiegel потърси за коментар представител на Volkswagen, който опроверга твърденията на неправителствената организация. Според него, причината толкова много електрически превозни средства да бъдат продадени на дилъри и дори на собствената компания е, че повечето от тях са представени през 2020 г. Това е накарало дилърите да ги купят за своите тестови шофьорски паркове.

Самият Volkswagen също е обновил своя корпоративен автопарк с електрифицирани и електрически превозни средства. Повечето от топ-мениджърите и ръководителите вече карат коли на ток, но от компанията не посочиха техния брой, а заявиха, че само в Европа имат близо 500 000 служители, така че е напълно логично голям брой от тях да се насочат към електрифицирани преводни средства.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

37

Анонимен

преди 3 години

Пич, не вярвай на клипове, ами *** с кола някъде и я потопи в 50см вода да видиш колко е херметична, бай бай..

36

Анонимен

преди 3 години

До 33 до 34тиТова, дето пали е батерия, а въпросът ми беше нарочно так зададен.И след всичко казана от теб (йеее Goolge .. йеее)Обасни ми, драги самохаресващ коментарите си ***, как и по-какъв начин пречи това? Батериите са изолирани. Дори има видеа, на коли гаещи в половн метър вода. А после попитах, нима вярваш, че ако бяха тоооооооооооооооооооокова опасни, щяха да бъдат легални навсякъде?!

35

33 до 34ти

преди 3 години

Аз не знам за себе си, обаче ти си типичен технически неграмотен с пропуски още от физиката за 7-8клас. На български това дето пали му викаме акумулатор и е оловно-киселинен. А в колите хибриди и на ток са пакети от типа 18650 или друг размер и се палят от теч и пряк контакт с кислород. ВСЯКА батерия трябва да има чип/платка/друго, което да изключи при голям ток на късо, при презаряд>4,25v или под 2,90v, както и се контролира тока и температура на пакета/те. Демек не е както си го представяш!

fallback