37

Анонимен

преди 3 години

Пич, не вярвай на клипове, ами *** с кола някъде и я потопи в 50см вода да видиш колко е херметична, бай бай..

36

Анонимен

преди 3 години

До 33 до 34тиТова, дето пали е батерия, а въпросът ми беше нарочно так зададен.И след всичко казана от теб (йеее Goolge .. йеее)Обасни ми, драги самохаресващ коментарите си ***, как и по-какъв начин пречи това? Батериите са изолирани. Дори има видеа, на коли гаещи в половн метър вода. А после попитах, нима вярваш, че ако бяха тоооооооооооооооооооокова опасни, щяха да бъдат легални навсякъде?!

35

33 до 34ти

преди 3 години

Аз не знам за себе си, обаче ти си типичен технически неграмотен с пропуски още от физиката за 7-8клас. На български това дето пали му викаме акумулатор и е оловно-киселинен. А в колите хибриди и на ток са пакети от типа 18650 или друг размер и се палят от теч и пряк контакт с кислород. ВСЯКА батерия трябва да има чип/платка/друго, което да изключи при голям ток на късо, при презаряд>4,25v или под 2,90v, както и се контролира тока и температура на пакета/те. Демек не е както си го представяш!

34

Анонимен

преди 3 години

От 24Олеле! Как може да има хора, които не одобряват, защото не са чели фактите! Това аслъ, че сме загубена нация!

33

Анонимен

преди 3 години

До 33"Да се пази на СУХО!! Т"Честно ми кажи - нима батерията на твоята кола гизне във вода? Колко пъти ти се е случвало, да те навали държа и да не можеш да запалиш, чащото акумулатора е ... мокър? И сериозно ли си мислиш, че някой ще пусне кола в странта си, която като мине през една локва и убива хората на улицата? Чеснто ли си толкова загубен?

32

Анонимен

преди 3 години

Абе философи с философи, намерете една стара литиева батерия от лаптоп, телефон или друго. ПРОЧЕТЕТЕ много внимателно какво пише по нея и вижте по разни форуми (като пишете името и)как се разглобява, какви защити има, как се зарежда..., как може да се ползва за друго и най-важно-колко жизнени цикъла има. Всеки елемент има чип контролер, платки и куп връзки. Да се пази на СУХО!! Това е много опасно нещо за кола, която е навън в кал, пепел и дъжд. Не случайно има запалени. Тези са временни модели

31

Анонимен

преди 3 години

Единствения ефект от електрическите автомобили е че замърсява ето се прехвърля предно място на друго но не се намалява. Даже се увеличава. Ама иначе ако ще но бръкнат в джоба с тях.

30

Анонимен

преди 3 години

"Екологичната неправителствена организация Гринпийс обвини Volkswagen, че не полага достатъчно усилия при продажбата на електрически автомобили"Не че нещо, ама ако можеха - щяха да ги продадат, да произведат още и тях да продадат. Значи сега на Грийншитс са им виновни ФолксВагин че хората не щат електрички? Ей, ощипаните госпожички пищят по-малко от тия.Аз пък апелирам на всички членове на Грийн-а да им продават тока по по-скъпата тарифа(от волтаици). Да ги видим колко са отворени.

29

Анонимен

преди 3 години

Корпорацията Ваг винаги са ме дразнили неимоверно.И то заради безумната им ценива политика на безкрайноте екстри. Гледаш кола за 49 900лв в най-високото оборудване по ценова листа и след кратко четене осъзнаваш, че колата е гола като пушка. Добавиш климатик, лети джанти и аларма..и цената рязко става 89 900лв.Може и да не съмправ, но в тази ситуация, кшиентА остава с лошо чуество към марките им. Японците и корейците винаги и ат 3 варианта, но знаеш, че в най-високия получаваш наистина всичко

28

Анонимен

преди 3 години

Петрола няма да е с нас още дълго ...

27

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 25Наели са български аутсорски, заова :)

26

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен"Не знам за всичко останало, но след като Фолксвагените не си построиха завода у нас, пожелавам им класически фалит."А аз ти пожелавам, да имаш компания за милиони и да си направиш прозиводство в БГ, да те съсопят от подкупи, да ти го затворят и да го окрадът ...Заото това щеше да стане. Как можеш да желаеш зло на някой, за такова нещо? Ти ... ти си зло! Ти и проклетият ти ген.

25

Анонимен

преди 3 години

Не че нещо, но VW ID3 е вторият най-продаван ел. автонобил :)

24

Анонимен

преди 3 години

Не знам за всичко останало, но след като Фолксвагените не си построиха завода у нас, пожелавам им класически фалит.И без това, от много време, колите им са пълен смях. Толкова дълго, корпорация за стотици милиарди, не можа да си оправи софтуера на най-важната елвктрическа кола и ги пусна с поне година закъснение...и освен това, според ревютата, все още са пълни с бъгове... пълен привал. Ако спрат да създават пречки, и завода на Тесла до Берлин заработи..ще ги отнесе като кьорав делфин шамандура

23

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 7чказаха ви за дизела, как и с какво ... Нищо не направихте! Евро пет, евро мет ... писна ми вече!

22

Анонимен

преди 3 години

До АнонименХората имат коли с пробег по 300-400 000 км вече и още не са ги сменилои. Ама ти след 3 години си сменял. И обясни ми едно - Минаваш 350 от тея 480 км. За 15 минути можеш да заредиш 170-80 км. Реално имаш още 300+ км пробег. Или искаш да ми кажеш, че караш по 480 км с личния си автомобил и не спираш? Ок. Браво на теб. Ама такива като теб са под 0.1%. Знам, чащото гледам данните трафика в моята страна. Никой реално не кара толкова.

21

ГосТ

преди 3 години

А фактите са, че атомната енергетика отделя точно 50% по малко въглероден диоксид на киловатчас. Като се вземе предвид колко киловатчаса се изразходват на ден в света, разликата става колосална. Също така, хибридите са 14 пъти по ефективни за намаляване на въглеродните емисии в глобален мащаб. И двете неща на английски излизат в реферирани списания.

20

Анонимен

преди 3 години

До ГосТТо кога ли си търсил логика...

19

ГосТ

преди 3 години

Другата странност е,след като германците промотират толкова много "зелената" сделка и пробутват соларите си, защо произвеждат дизеляци с фалшиви параметри като луди и горят въглища и искат втори газов поток. Пак не търся логика.

18

ГосТ

преди 3 години

Едно не разбирам обаче, след като Тойота непрекъснато е в първите места за най малко въглеродни емисии (т.нар. класация зелен производител), а тесла дори не влиза в десятката, как така решиха да субсидират теслите. Логика не търся.