Снимка: Tyre Reviews
fallback

В България е масова практиката да си купуваме две нови гуми, а другите да са втора употреба.

Екип на американската компания Tyre Reviews проведе поредни си тестове, с които нагледно показа до какво водят експериментите на шофьорите.

Те провериха, как ще се държи един автомобил със скъпи и евтини гуми на различните оси.

Само две устойчиви колела са недостатъчни, за да може водачът да управлява уверено автомобила си. В случая, на мокра настилка тестовият автомобил - BMW M2 с 410 коня под капака, постоянно поднася, при това доста опасно.

Експертите от Tyre Reviews припомнят, че гумите играят важна роля за автомобила, тъй като влияят на устойчивостта, управляемостта, ускорението, спирането и дори на разхода на гориво. И ако те са различни, това влошава поведението на колата, тъй като параметрите им - големина на протектора, състав на сместа и твърдост на лорда, не работят по един и същи начин.

Вижте видеото с експеримента в Automedia.bg тук

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

55

Българин 1

преди 4 години

Естествено е "много опасно", само че за гумаджиите!!!А не бива ли на всяко колело да слагаме по две гуми!!Големи тъпизми!!!

54

Анонимен

преди 4 години

Защо всички наблягат на смянатя на гумите, а никой не набляга на смяната на амортисьорите? Амортисьори се сменят на 100к км, а не на 400! Българска работа.

53

Анонимен

преди 4 години

Много глупава статия, двете нови гуми се слагат в зависимост от това какво е предаването на автомобила, предно или задно - да сложиш новите гуми отпред на BMW е мега глупост. Четири нови гуми със сигурност е по-добре, но все пак ние не сме съзтезатели, иначе има хиляди фактори за това до колко един автомобил е стабилен на пътя, самата настилка на пътя също е много важна.

fallback