Естествено е "много опасно", само че за гумаджиите!!!А не бива ли на всяко колело да слагаме по две гуми!!Големи тъпизми!!!
Защо всички наблягат на смянатя на гумите, а никой не набляга на смяната на амортисьорите? Амортисьори се сменят на 100к км, а не на 400! Българска работа.
Много глупава статия, двете нови гуми се слагат в зависимост от това какво е предаването на автомобила, предно или задно - да сложиш новите гуми отпред на BMW е мега глупост. Четири нови гуми със сигурност е по-добре, но все пак ние не сме съзтезатели, иначе има хиляди фактори за това до колко един автомобил е стабилен на пътя, самата настилка на пътя също е много важна.
До А относно..Аз също минах вчера през Ришкия в посока АМ Тракия и верно се наложи да набивам спирачки на няколко пъти, защото челния сблъсък бе близо...иначе имаше и КАТ, даже решиха да ме проверят...мисля след първото село след Шумен бяха...Иначе по темата, ясно е, че 4 нови гуми е по-безопасно, но при нормално шофиране и само предни вършат достатъчно работа...а и какво ми ги показвате тея тестове с бегачки по 400к.с...едва ли някой нормален ще кара такава кола със стари гуми :-)
Цена на бензина в САЩ - 0,79долара, в БГ - 1,25долараФедерална МРЗ в САЩ - 1256 долара, в БГ - 317 долара
Като чета коментарите ми става страшно.Хора,започнете да мислите,за да бъдете безопасни за другите около вас!
До ЪъъТочно за това става дума-гумите най-добре да са ЕДНАКВИ,били те стари или нови.Впрочем,който кара интензивно би трябвало да има и пари за гуми.А дядото и бабата,дето ходят само до околийската болница с 60-70км/ч-все тая.
Баварците са със задно предаване, а масовите автомобили - предно. Това БМВ за теста с предно предаване ли е????????
Нямам против че американците са прави, но тяхното тестване е валидно най-вече за високите скорости- не за умерените и ниските.
безопасното каране. Току що се прибрахме през рижки проход. Дано да четат и КАТ и да отиват да глобяват румънци и турци основно-с нови коли и гуми, но изпреварват без видимост и при спускане надолу с повече от 120-140км/ч и преди завои спирачки докато заработи АБСа. Никакви гуми не могат да те спасят при хора, дето пият по 5 Редбула и карат климатизиран "ковчег". Ако имаше КАТ, щяха на границата по едни 500-1000лв да им вземат за просташкото каране-скорост, изпреварване
Щото у България всички караме коли по 410 коня, разбрш ли....Пълни глупости. Най-опасно е да се возиш на бойнг 737 макс. Кажи му *** експерт и не го обиждай повече.
БеЕнВе-то че поднася на мокър асфалт с квито и гуми да е. Тва не е истинско БеЕнВе, ако не е в канавката на първия остър завой при мокър асфалт.
по-опасен е фактът, че КАТ прави какво ли не и харчи милиони левове, но смъртните случаи не намаляват.
До БогомилНай-вероятно тестът е с гуми с различна шарка, съотв. сцепление, обаче нашите грамотни журналисти са го направили на "нови и стари" гуми. Очаквайте нови глоби за различни гуми. Да, прав си, БМВ-то е със задно предаване. Примерът е абсолютно некоректен. Гледах видеото. Освен че са сложили различни гуми "премиум" и "бъджет"не става ясно точно какво са направили и няма анализ на резултатите, нито дании кога поднася колата - при нормално или по-екстремно шофиране. ГолЕма Боза!
Извинявай кой пести от гуми на кола която струва 80000? базовото изпълнение както въпросното BMW ?!?!?🤣😂🤣😂🤣😂 Коментара е неуместен според мен !!!
Винаги съм казвал, че с четири евтини гуми колата е много по-устойчива, отколкото с две евтини и две скъпи.
Задните гуми на БМВ-то стари? БМВ-то не беше ли със задно предаване? Не е ли по-важно двигателните колела да имат добро сцепление? Глупав пример от неграмотен журналист!
Две нови гуми отпред, а отзад старите. Опасно ли е?