Концептуалният Vision iV на Skoda показва какво бихме могли да очакваме от бъдещите електрически модели на чешката марка. Концептът, показан в Женева, е с размерите на Kodiaq и с форми на купе, като дългият 4,66 метра кросоувър е качен на платформата MEB на VW.
Мощността на електромобила е 306 конски сили, електромоторът задвижва четирите колела, а пробегът с едно зареждане е 500 километра, като 80% от капацитета на батерията може да бъде зареден за 30 минути.
Дизайнът на интериора показва нов подход в сравнение със серийните модели на Skoda – арматурно табло на няколко нива, голям централен дисплей и минималистично оформление на голяма част от останалите елементи в кабината.
Липсата на тунел за трансмисията в купето позволява "освобождаването на много място", според Skoda, а в жабката има възможност за безжично зареждане на мобилни телефони.
Vision iV "показва електрическото бъдеще” на Skoda и този концепт е много по-близо до серийните електромобили в сравнение с концепта от 2017 Vision E.
Още информация и снимки четете в AutoMedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
25
Анонимен
преди 5 години"Чудя се ако се намали мощността респективно консумацията на енергия при същия капацитет на батерията пробега с едно зареждане дали ще се увеличи на 600-700 км."Не. Конете са страничен ефект от търсения висок въртящ момент на електродвигателите. А високия въртящ момент им е необходим за енергоспестяване при тръгване/ускоряване. Сори. Никой не ги прави нарочно с много коне, просто така се получава.
24
младият Болеслав
преди 5 годиниШкода не само са Фолксфаген , ами са подобрен Фолксфаген , тъй като го създават 2 ( два) немски екипа ! Сетете се кои !
23
Край
преди 5 годиниДо 23 - не съм виновен че имаш "смартфон" Нокия и той много забива. Нокията ти не е правена от финландската компания дето правеше телефоните - тя вече прави други неща вкл. и каучукови изделия. Забрави това дето дядо ти ти разправяше че колите са Мерцедес и останалите. Виж как бягат инвеститорите от акциите на немските авотомобилни производители. До 20г. мерцедес ще е история.