Снимка: Reuters
fallback

Концернът Volkswagen Group обяви, че по-високите разходи за материали, свързвани с регулиране на вредните емисии CO2, ще доведат до значително повишения на цените на автомобилите в средносрочен план, съобщава Aitomotive News Europe.

Според директора по продажбите на VW Group – Кристиан Далхайм, разликата ще се усети най-вече при автомобилите от ниските класове. Той е категоричен, че концернът използва най-различни ресурси, за да се противопостави на нарастващите разходи, но това не е напълно достатъчно в случая.

През последните месеци големите производители, особено в Европа, се противопоставиха на новите екологични стандарти, които им се налагат. Напрежението в индустрията се покачва заради търговската война между САЩ и Китай, както и заради предстоящото излизане на Великобритания от ЕС. Неслучайно, миналата седмица производители като Ford и Jaguar Land Rover обявиха, че готвят сериозни съкращения на работници.

Във VW Group се надяват с помощта на многото си нови модели, да успеят да се справят с натрупаните негативни фактори. Сред тях са Volkswagen T-Cross, Seat Tarraco и Audi Q3, което беше допълнително преработено, за да покрие новите стандарти.

В концерна смятат поне на първо време да задържат цените на сегашните нива в двата си ключови района – Китай и Европа, но се опасяват, че спадът на продажбите ще ги принуди да вдигнат цените.

"При новите условия за вредни емисии трудно може да се поддържа растеж на продажбите на масовите пазари. Това ще ни предупреди да направим промени в моделната гама, както и при двигателите, а те са свързани с допълнителни разходи. Това засяга не само Volkswagen, но и цялата индустрия", обясни Далхайм.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

36

Анонимен

преди 5 години

А цените на Тесла спадат...

35

Анонимен

преди 5 години

Имам учебник от 1957 година за ДВГ.Още там е описана злополучната система дюза-помпа с която съсипаха днес дизеловият двигател.Та още през 1957 е било ясно,че това няма да го бъде.Ама тия от VW са си все неразбрали!Е добре не ги ли е срам немските инженери?По пътищата ни оше се движат Лади ,Москвичи и тези дни видях движещ се Vanderer от 1937 година!VW май трябва окончателно да я забравим! Последният им свестен автомобил е от 1938 ,но тогава още е бил жив Фердинанд Порше.

34

петко

преди 5 години

Не съм консуматор,да си ги направят и по 100 хил все ми е тая за световния бизнес!

fallback