36

Анонимен

преди 5 години

А цените на Тесла спадат...

35

Анонимен

преди 5 години

Имам учебник от 1957 година за ДВГ.Още там е описана злополучната система дюза-помпа с която съсипаха днес дизеловият двигател.Та още през 1957 е било ясно,че това няма да го бъде.Ама тия от VW са си все неразбрали!Е добре не ги ли е срам немските инженери?По пътищата ни оше се движат Лади ,Москвичи и тези дни видях движещ се Vanderer от 1937 година!VW май трябва окончателно да я забравим! Последният им свестен автомобил е от 1938 ,но тогава още е бил жив Фердинанд Порше.

34

петко

преди 5 години

Не съм консуматор,да си ги направят и по 100 хил все ми е тая за световния бизнес!

33

Анонимен

преди 5 години

Ей затова си стегнах голфчето 99-та година и ще го търкалям оше доста. Поддръжката е народна.

32

до 14

преди 5 години

До АнонименТи явно си в Сф, ако поизлезеш и срещнеш колоните румънци, опитай се да преброиш колко Дачии ще видиш.........

31

някой

преди 5 години

Страхотна логика:Спада на продажбите повишава цените.Пазарното поведение е точно обратното.

30

Анонимен

преди 5 години

Май за производството на коли с по-малки емисии на СО2 се отделя повече СО2, отколкото ще се спести при екслоатацията им.

29

Кривондел

преди 5 години

Тотално лицемерие. Емисиите се ползват като тояга за раздвижване на потреблението. Ако им пукаше за природата - нямаше да създават мерки, които те карат насила да си сменяш колата на 5 години.

28

Анонимен

преди 5 години

да скачаат,ние ги купуваме втора ръка,при нас няма да скачаат,даже ще поевтинеят старите модели

27

Анонимен

преди 5 години

До 25Голф производство 2016 година, цени между 18000 и 34000 лева в мобиле бг. Голф от 2015 година - масовите цени на обявите са за около 20-24 хиляди лева.Ти какво ще избереш, Дачия или кола на 2-3 години?

26

м даа

преди 5 години

Проблемът на Дачията е че дори и за пари, нямаш опции да повишиш сигурността с повече системи и въздушни възглавници.

25

Анонимен

преди 5 години

Ти се качи на една Дачия 2018 година и на 20 годишен Голф , пък ще видим какво ще избереш

24

Анонимен

преди 5 години

Да си мислят на кого ще продават новите си коли След дизелгейт . не са това което бяха

23

До 21

преди 5 години

У ваше село така ли е?

22

Анонимен

преди 5 години

Погледнах какво има на склад един дилър на нови коли VW в България - има две коли по 170 хиляди лева и шест по около 84-94 хиляди лева. Голф и Поло няма - изкупени са. Говорим тук за коли и не знам защо някой намесва тук Дачия!

21

До 20

преди 5 години

С 20 год фв ще ти е колата за извън града. На входа на града ще трябва да си купиш паркомясто за 20 год немска барака или репатрак поне евро 6. Може и с дачия евро 6 или 7 и 1 платформа. Качваш бараката на платформата и чак тогаз тъ пускат у града.

20

Анонимен

преди 5 години

Дачия никога. По-добре 20 годишно VW.

19

Да му пикая ...

преди 5 години

...на фаувето. С цени кат на Мерцедес,пък качество -на нивото на Рено. Затова Дачия.

18

Анонимен

преди 5 години

Не става дума за втора ръка , говори се само за нови коли Затова в коментарите присъства Дачия , но има и Ситрон , Рено и тнКитайците също правят коли но засега нямат голям достъп до нашия пазарVW са по-добри от изброените , но ако още вдигнат цените ще си изгубят клиентите Един обикновен голф без кои знае какви екстри отива на 30 бона ....ами не мерси

17

Анонимен

преди 5 години

Ама защо ще скача цената? Нали си внесоха милиони гладни сирийски и афганистански инженери? Цената би трябвало да пада главоломно! Хаххахахаха.