Volkswagen PD 1.9 TDI
Съвременните двигатели на концерна Volkswagen често са подлагани на сериозни критики – както заради качествата им, така и заради нарушенията на нормите за вредни емисии. В края на XX век Volkswagen AG създаде един доста сполучлив турбодизел - PD 1.9 TDI. Той не само става "Двигател на годината" (в клас от 1,8 до 2,0 литра) през 1999 г., но и си спечели славата на много надежден агрегат.
Основното му предимство е системата за впръскване Pumpe-Düse, която няма недостатъците на Common Rail. За този двигател 500 000 км са напълно реален пробег, като се срещат и екземпляри, преминали над 750 000. Освен това моторът лесно понася тунинг, така че базовите 160 к.с. не са таванът на неговите възможности.
Снимка: Производителят
Тези мотори са преживели много, но което е по-важното – успели са да се докажат през годините.
Разгледайте ги в галерията ни!
Повече подобни новини четете в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
27
ВАЛЕНТИН КОЛЧЕВ
преди 5 годиниЛИЧНО ДО ЗАБЛУДЕНОТОВСЯКА НЕМСКА НЕ И ФРЕНСКАНЯМА КАК ЗАБЛУДЕНИЯ ДА РАЗБЕРЕ ЧЕ Е ЗАБЛУДЕН.БЕЗПОДОБЕН ФАРС И РЕКЛАМА СА НЕМСКИТЕ КАСКИБЯХАААА.СЕГА. SORYY
26
Анонимен
преди 5 години2000 кубика HDI 136 коня на ситроен Ц5 2009В момента на 365,000 (може би реални) км повечето на немските аутобани с високи оборотиМоторът не е икономичен нито много пъргав ,но мърка като нов и пали само докато види ключа
25
Анонимен
преди 5 годиниДо ПроВсяка немска кола, но не и френска